Rumle Skrevet 17. januar 2019 #40841 Del Skrevet 17. januar 2019 12 timer siden, Winza skrev: Snakk om å være maks uheldig, jeg sklei på glattisen i går og nå har jeg smerter i baken og får vondt når jeg beveger meg 😕 Pokkers glattisen Håper bare det ikke er alvorlig Uff så kjedelig God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. januar 2019 #40842 Del Skrevet 17. januar 2019 8 timer siden, FruN skrev: Huff da, Winza! Håper det går bedre etter litt hvile, hvis ikke burde du ta en tur til legen Tror jeg må høre litt mer på Highasakite Håper folket får en fin dag Takk Føler meg litt bedre i dag, jeg ser det an og blir jeg ikke bra igjen i løpet av mandag så bestiller jeg time 46 minutter siden, Rumle skrev: Uff så kjedelig God bedring! Takk Nå kan jeg i det minste bevege meg uten å få like vondt så forhåpentligvis så er det et godt tegn Jeg lar være å ta noe mer Paracet slik at jeg ikke tror jeg har blitt bedre men så var det bare pågrunn av paraceten 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar 2019 #40843 Del Skrevet 17. januar 2019 Akkurat nå er vi 204 dyrekjære personer som ser på og venter på gepardbabyfødsel. Synd at de ikke bare lukker muligheten for kommentarer, for der er det lavmålsfolk som regjerer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 17. januar 2019 #40844 Del Skrevet 17. januar 2019 Hvordan i all verden kan de kommentere negativt på sånt? (joda, dyr i fangenskap, men ellers..) Høres ut som en plan, W! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. januar 2019 #40845 Del Skrevet 17. januar 2019 Folk finner alltid noe negativt å kommentere uansett hva det handler om, om så det handler om dopapir 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 17. januar 2019 #40846 Del Skrevet 17. januar 2019 Jeg måtte hente frøkna tidlig i bhg i dag, jeg. Omgangssyke, juhu.. Kan forklare min form og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 17. januar 2019 #40847 Del Skrevet 17. januar 2019 1 minutt siden, Winza skrev: Folk finner alltid noe negativt å kommentere uansett hva det handler om, om så det handler om dopapir 😂 Dessverre sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 17. januar 2019 #40848 Del Skrevet 17. januar 2019 1 minutt siden, FruN skrev: Jeg måtte hente frøkna tidlig i bhg i dag, jeg. Omgangssyke, juhu.. Kan forklare min form og Uff og huff! Skulle ha fantes en vaksine mot der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. januar 2019 #40849 Del Skrevet 17. januar 2019 2 minutter siden, FruN skrev: Dessverre sant! Eneste debatten jeg har sett der er hvilken vei man henger dorullen 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. januar 2019 #40850 Del Skrevet 17. januar 2019 4 minutter siden, FruN skrev: Jeg måtte hente frøkna tidlig i bhg i dag, jeg. Omgangssyke, juhu.. Kan forklare min form og God bedring til dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar 2019 #40851 Del Skrevet 17. januar 2019 21 minutter siden, FruN skrev: Hvordan i all verden kan de kommentere negativt på sånt? De er "småunger" som tydeligvis ikke er gamle nok til å være på en chattemulighet. Stygg munnbruk om hverandre og alt de har lyst til å kommentere negativt og flåsete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. januar 2019 #40852 Del Skrevet 17. januar 2019 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: De er "småunger" som tydeligvis ikke er gamle nok til å være på en chattemulighet. Stygg munnbruk om hverandre og alt de har lyst til å kommentere negativt og flåsete. Barn under 13 burde aldri fått tilgang til Internett. Har sett så mye drittslenging fra barn på nettet. Var to stykker som kranglet i en video og han ene sitt comeback var "foreldrene dine er søskne" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar 2019 #40853 Del Skrevet 17. januar 2019 Det er mulig at de er både under og litt over tretten, men nivået er slik du beskriver det der ja. Skjerp dere dr***unger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. januar 2019 #40854 Del Skrevet 17. januar 2019 10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det er mulig at de er både under og litt over tretten, men nivået er slik du beskriver det der ja. Skjerp dere dr***unger! Er sikkert de som skriver ting som Gjør verden og familien din en tjeneste og drep deg selv Har fått slike innlegg mot meg før, ikke noe kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 17. januar 2019 #40855 Del Skrevet 17. januar 2019 @Rumle Vet ikke hvor jeg skal bable om dette så det blir her Jeg liker Ozark kjempegodt! Blir nesten litt kjedelig å bli ferdig med den. Synes det er interessant hvordan karakterene (særlig Marty og kona) utvikler seg, først virker jo han mest sympatisk før man går litt dypere ned i det Synes ofte så synd på Langmorene, bortsett fra psykopappaen. Men tilogmed kanskje-psykopaten Ruth, man lurer jo hele tiden på hvor dypt den morderiske siden stikker og samtidig den mer menneskelige som hun har. Ble skikkelig irritert på Marty den episoden når han likegyldig nesten ville at kona skulle ligge med senatoren. Uansett, takk for glimrende anbefaling 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. januar 2019 #40856 Del Skrevet 17. januar 2019 Bare hyggelig. Så gøy at du liker den 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 17. januar 2019 #40857 Del Skrevet 17. januar 2019 12 minutter siden, Rumle skrev: Bare hyggelig. Så gøy at du liker den 😊 Hm, vi må se noe samtidig en gang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. januar 2019 #40858 Del Skrevet 17. januar 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Hm, vi må se noe samtidig en gang! Jaaaa! Jeg er med! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 17. januar 2019 #40859 Del Skrevet 17. januar 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Jaaaa! Jeg er med! Juhuu!! Men jeg har ikke HBO f.eks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. januar 2019 #40860 Del Skrevet 17. januar 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Juhuu!! Men jeg har ikke HBO f.eks. Vi finne noe på Netflix 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå