Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gleder meg virkelig til å se hva som kommer opp, har plantet litt her og der i bed og plener, og prøver å lage en påskeliljeeng rundt irisbedet mitt. (Nå er de gamlesmileyene borte fra menyen!) husker ikke alle :ler: )  

Ja ble stress med deler av familien til jul også så nå er jeg lettet over at det hvertfall er overstått. 

Ellers ble de tikke mye planting i år, strevde med å nødvanne i tørken og varmen de gangene jeg fikk dratt dit. Du har nok endel som kommer tilbake fra før også :rodmer: 

 

 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var jo helt absurd varmt og tørt i sommer. Gikk det greit på hytten eller mistet du noe? 

Så leit med drama :sukk:

Ja, litt kommer igjen, men mye bare forsvinner :vetikke: tror jeg roter for mye i bedene :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosene overlevde, men de fleste sturet noe forferdelig. Mistet noe, orientvalmue og ridderspore og noe smått. Og var veeeeldig flink i høst (når jeg endelig hadde sjansen :rolleyes: ) og gjorde litt nødomplanting på andre små busker som var nesten døde. Håper det hjalp! Vannet mer enn jeg hadde lov til, men var jo der så sjeldent.. Hvordan gikk det i hagen din? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god del løker liker jo ikke så godt å ha det vått på sommeren, så det kan jo være klimaet eller at løkene dine står sammen med ting som får mye vann som gjør det? :klo: Ellers roter jeg bort mye her på verandaen (scillaer f.eks)  for må jo bruke de kassene/pottene jeg har. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk greit her egentlig, hadde ikke restriksjoner på vannig her så fikk vannet hver dag i den verste perioden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

En god del løker liker jo ikke så godt å ha det vått på sommeren, så det kan jo være klimaet eller at løkene dine står sammen med ting som får mye vann som gjør det? :klo: Ellers roter jeg bort mye her på verandaen (scillaer f.eks)  for må jo bruke de kassene/pottene jeg har. 

Helt sikkert noe sånt ja, er jo ikke akkurat mangel på vann på disse kanter, har vært inne på den tanken før :Nikke:

 

 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Gikk greit her egentlig, hadde ikke restriksjoner på vannig her så fikk vannet hver dag i den verste perioden. 

Så bra! Jeg sjekket på kommunen, og selv om det var slange og sprederforbud for hager så hadde de unntak for småbarn som leker i spreder så jeg latet som jeg var liten :laugh: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Så bra! Jeg sjekket på kommunen, og selv om det var slange og sprederforbud for hager så hadde de unntak for småbarn som leker i spreder så jeg latet som jeg var liten :laugh: 

Smart! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytter ikke å vanne enorme rhododendroner med kanne i allefall :ler: De har klart seg bra heldigvis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Nytter ikke å vanne enorme rhododendroner med kanne i allefall :ler: De har klart seg bra heldigvis. 

Det var nå enda bra :) Røttene går sikkert skikkelig dypt :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff er altfor våken, jeg prøver hver dag å snu døgnet  men det er neimen ikke lett. Må nok prøve å sove snart uansett..

Men nå er det skumleste unnagjort så jeg er tilbake :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå må jeg prøve å sove litt til. Veldig kjekt å se deg her igjen. Håper det ikke blir lenge til neste gang! :klemmer:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Rumle skrev:

Nei, nå må jeg prøve å sove litt til. Veldig kjekt å se deg her igjen. Håper det ikke blir lenge til neste gang! :klemmer:

 

Se over! :ler: Ja vi må nok sove litt. Så koselig at du var her, natta :klemmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, FruN skrev:

Vårtegn på vinteren! 

Rumle og Frøkensina snakker blomster :strix: 

:ler: Søtnos! :klemmer: 

(Sover nesten) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, @Frøkensina er tilbake.

Nå må du komme innom igjen @Aldrisur ellers blir det mye å lese seg opp på etter netter med overnevnte og @Rumle.

(PS, frøkna, de gamle emojiene er fortsatt der, men du må skrolle laaaangt ned for å finne de) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FruN skrev:

Vårtegn på vinteren! 

Rumle og Frøkensina snakker blomster :strix: 

:ler::klemmer:

 

God fredag og helg! :hoppendeglad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Hurra, @Frøkensina er tilbake.

Nå må du komme innom igjen @Aldrisur ellers blir det mye å lese seg opp på etter netter med overnevnte og @Rumle.

(PS, frøkna, de gamle emojiene er fortsatt der, men du må skrolle laaaangt ned for å finne de) 

Hei og takk Dr! :klemmer: Jasså ja jeg kan vel ikke akkurat klage på at hun mangler :ler: (men gjør nok det likevel om det vedvarer :laugh: ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...