Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Man skal aldri si Aldri i denne tråden. :opplyser:  ...eller er det akkurat det man skal kanskje? :klo: 

Hmm tror du? Den eneste som aldri sier aldri her i tråden, er vel Aldri? :klo: Såååå vi har vel strengt tatt aldri prøvd den taktikken før? :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp! :opplyser:    ...så la oss prøve den tikktakken. :laugh: 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Nettopp! :opplyser:    ...så la oss prøve den tikktakken. :laugh: 

Takk .. *tikken!* :lur:

Skrevet

Har vært bortevekk en stund, så da sier jeg godt nyttår og god helg, og eh.. god ny uke straks! :ler::blomst:  

• Liker 2
Skrevet

giphy.gif

:klemmer:Til allle! 

Heiii Rumle! 

• Liker 2
Skrevet

Heìiiiiiiiii duuuuui! :klemmer: Så utrolig kjekt å se deg! :hoppe:

Har du det bra?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Heìiiiiiiiii duuuuui! :klemmer: Så utrolig kjekt å se deg! :hoppe:

Har du det bra?

:mynona: Heeeeeeeeiii på deeeeg!!! 

Jupp sånn vanlig, er litt i vinterhi nå for tiden, du da? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

:mynona: Heeeeeeeeiii på deeeeg!!! 

Jupp sånn vanlig, er litt i vinterhi nå for tiden, du da? 

Så bra 😊 Vinterhi ja, samme her! Godt det er vår om ikke altfor mange måneder! :hoppe:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Så bra 😊 Vinterhi ja, samme her! Godt det er vår om ikke altfor mange måneder! :hoppe:

Jaaah! Det er det som er så bra når julen er over for nå er de tvårdrømmer som gjelder :hoppe: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Tvår? :ler: 

Jaaaa! Snart er det tvår!!!! :hoho:

• Liker 2
Skrevet

Tenkte masse på deg når jeg var på hytta i høst og plantet løk :jepp: Har satt mye mer enn før så blir spennende. Fikk du plantet litt? 

• Liker 1
Skrevet

Jaaaa! Snart er det tvår!!!! :hoho:

:laugh: 

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Tenkte masse på deg når jeg var på hytta i høst og plantet løk :jepp: Har satt mye mer enn før så blir spennende. Fikk du plantet litt? 

Åhhh så kjekt! :hoppendeglad: Håper hjorten ikke tar de! Hva plantet du? Og går det bra på hytten? 

Jaaa, jeg plantet til etter det var frost i jorden, som vanlig :fnise: Lærer aldri!

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Åhhh så kjekt! :hoppendeglad: Håper hjorten ikke tar de! Hva plantet du? Og går det bra på hytten? 

Jaaa, jeg plantet til etter det var frost i jorden, som vanlig :fnise: Lærer aldri!

Ja hurraaaa :hoppendeglad: Det går nok bra hos deg som vanlig det er jo så milde vintre :hoppe: Jeg har «bare» rådyr der, de er store nok! Så plantet bare ting de virkelig ikke skal like som påskelijer og allium. Masse av de, og så prøvde jeg på noen snødråper og hundetann! Ja går bra med hytta, bare var så masse familiedrama i sommer og høst så det var litt vanskelig å få tid der. 

Hva har du plantet? :hoppe: Jeg har satt tulipaner på balkongen, men vet ikke om de fryser ihjel igjen. Satt de en uke før frost eller litt mindre..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...