Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Glade jul...morsomme jul!  Ballongmennesker daler ned i skjul...?  :jepp: 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høøøøøyt de jubler med vinglass i hånd

FruN traller og pynter med bånd .. :romeo:

• Liker 1
Skrevet

...og Jerry gjør julepek med julebek... :lur: ...der Aldri nettopp har vasket... @Jerry Lee  :P 

• Liker 1
Skrevet

Vi lager juletøysesanger her. Se det som en ære å bli nevnt i tøysesangen. ;) 

• Liker 2
Skrevet

Åja vel,  ja.  

Takk, da.   :takke:

• Liker 1
Skrevet

God jul fra varmere strøk 🌴

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, Mynona skrev:

God jul fra varmere strøk 🌴

God jul i varmen! :nisse:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Da tror jeg at jeg vil spørre de som har peiling på sånt i tråden: jeg skal lage hekleteppe til å ha i vogn, hva slags
størrelse sånn omtrent trengs det da? Jeg har ikke vogn tilgjengelig og vil ikke spørre heller der det har blitt nytt
barn, for dette skal bli en overraskelse. Varmt teppe i bunnen av ungen må da bli bra? *forventer et ja her altså* :fnise: 
Likeså vil jeg lage et fargesprakende et som ungen kan ligge på innendørs på gulv. Ligge på magen og oppdage
farger hadde jeg tenkt meg. Blir det bra med et som er 1x1 mtr, eller bør det være litt større? Jeg bare spør hva
de med unger og vogn hadde foretrukket å ha til sine små. På forhånd tusen takk for svar innen januars utgang.

:laugh: #litefolkherfortiden

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Skrevet

1x1 meter å ligge på blir litt lite synes jeg. For når ungen er 5-6 mnd er den nok rundt 6-70 cm selv, så da fyller den hele teppet omtrent. I bunnen av vogn... tror de fleste vogner er ca 70-80 cm lange og 50-ish bred. Og til å ha oppå babyen er 1x1 ganske så fint... Evt litt bredere og litt lenger. Tar dette nå på øyemål og husken... vår er ute av liggedelen av vogna og i sportsvogna nå. 

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for tilbakemelding. Da beregner jeg litt større og setter i gang nuh med det samme. :smilyblomst:

• Liker 2
Skrevet

En fin ting med heklede pledd er at det kan forlenge/utvide det :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Det er absolutt sant, såfremt man har kjøpt nok garn. Haha...klart at jeg har! :hoppe: 

• Liker 2
Skrevet

Håper du og alle dine får en riktig god og fin jul, aldri ❤

:klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Og goooood juuuul til alle andre ballongfolk også! :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Ikke no' bra julekveld om jeg ikke får sagt GOOOOD JUL til mine kjære forumvenner. :hjerte:

image.png.3db92657b4f96e341a400b78f10bf44b.png

Så kjære dere, i øst og i vest, sør og nord i Norge - og My som er i varmen: Håper dere får en riktig koselig julekveld og noen fredelig romjulsdager. 

Sender dere varme tanker. :klemmer:Klem klem klem...klem...fra meg. 

• Liker 4
Skrevet

Takk, søte venninne. Måtte freden senke seg og maten smake fortreffelig hos dere. :klem: God Jul!

• Liker 2
Skrevet

God jul til deg også Aldri!! Håper du får en super feiring med noen små mennesker og noen litt større mennesker! 

Og god jul til dere andre også 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...