Rumle Skrevet 24. september 2018 #39961 Skrevet 24. september 2018 (endret) 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Det er utrolig mye rart jeg lærer av disse ungene. Hun på 9 hadde lært seg denne dansen og var ikke lite ivrig etter å lære den videre til meg. Men jeg synes det var skikkelig vanskelig å få til. 😅 måtte du lære den og?! Åhhhh hadde man bare vært en flue på veggen! Hadde dere danseoppvisning til slutt?! Endret 24. september 2018 av Rumle 2
Aldrisur Skrevet 24. september 2018 Forfatter #39962 Skrevet 24. september 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: 😅 måtte du lære den og?! Åhhhh gadde man bare vært en flue på veggen! Hadde dere danseoppvisning til slutt?! Ha-ha-ha, ja du skulle vært her! Her er alltid danseoppvisning når den lille frøkna er her. Hun klarer ikke gå tre skritt uten å slå hjul, "gå ned i spagaten" () eller finne på noe annet tullball Og jeg er sånn: *Vær forsiktig, det kan ligge glasskår på asfalten, eller - pass deg for hundebæsj på gresset osv.* 2
Rumle Skrevet 24. september 2018 #39963 Skrevet 24. september 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Ha-ha-ha, ja du skulle vært her! Her er alltid danseoppvisning når den lille frøkna er her. Hun klarer ikke gå tre skritt uten å slå hjul, "gå ned i spagaten" () eller finne på noe annet tullball Og jeg er sånn: *Vær forsiktig, det kan ligge glasskår på asfalten, eller - pass deg for hundebæsj på gresset osv.* Haha så gøy! 😊 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2018 #39964 Skrevet 24. september 2018 *zmugtitte* *og legge seg* 2
FruN Skrevet 24. september 2018 #39965 Skrevet 24. september 2018 Her har vi ei frøken som hele tiden skal ha mora til å synge "Blir du med å lage snømann" (eller Pømann, som ho sier ). Og ei klapperegle fra Sangfoni (NRK). Disse barna Vi har hatt besøk av mormor i helgen, noe de små var veldig stas Jeg har prøvd å snakke med ei bunadsdame her oppe for litt tips til livet til stakken min, men fikk mest et småsurt svar om at jeg skulle blitt med på kurset som pågår. Noe jeg selvfølgelig hadde gjort, hadde økonomien tillatt det. Men en ting er kursavgift, en annen er å skulle kjøpe materialer til dette prosjektet og. Så tenkte jeg skulle snakke med ei sydame i "neste by" som jeg vet har sydd slike stakker før Se om ho er villig til å veilede meg litt Jeg kommer i mål til slutt. Har satt frist på meg til jeg er 40 Da burde den være ferdig 3
Aldrisur Skrevet 24. september 2018 Forfatter #39966 Skrevet 24. september 2018 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: *zmugtitte* *og legge seg* 3 minutter siden, FruN skrev: Her har vi ei frøken som hele tiden skal ha mora til å synge "Blir du med å lage snømann" (eller Pømann, som ho sier ). Og ei klapperegle fra Sangfoni (NRK). Disse barna Vi har hatt besøk av mormor i helgen, noe de små var veldig stas Jeg har prøvd å snakke med ei bunadsdame her oppe for litt tips til livet til stakken min, men fikk mest et småsurt svar om at jeg skulle blitt med på kurset som pågår. Noe jeg selvfølgelig hadde gjort, hadde økonomien tillatt det. Men en ting er kursavgift, en annen er å skulle kjøpe materialer til dette prosjektet og. Så tenkte jeg skulle snakke med ei sydame i "neste by" som jeg vet har sydd slike stakker før Se om ho er villig til å veilede meg litt Jeg kommer i mål til slutt. Har satt frist på meg til jeg er 40 Da burde den være ferdig Disse barna ja. Lillemor er søt da. Man kan bare beundre den energien de legger ned i det som opptar dem. Goooood tid da FruN. Men håper selvsagt du får den veiledningen du trenger lenge før du fyller 40. 2
Rumle Skrevet 24. september 2018 #39967 Skrevet 24. september 2018 27 minutter siden, FruN skrev: Her har vi ei frøken som hele tiden skal ha mora til å synge "Blir du med å lage snømann" (eller Pømann, som ho sier ). Og ei klapperegle fra Sangfoni (NRK). Disse barna Vi har hatt besøk av mormor i helgen, noe de små var veldig stas Jeg har prøvd å snakke med ei bunadsdame her oppe for litt tips til livet til stakken min, men fikk mest et småsurt svar om at jeg skulle blitt med på kurset som pågår. Noe jeg selvfølgelig hadde gjort, hadde økonomien tillatt det. Men en ting er kursavgift, en annen er å skulle kjøpe materialer til dette prosjektet og. Så tenkte jeg skulle snakke med ei sydame i "neste by" som jeg vet har sydd slike stakker før Se om ho er villig til å veilede meg litt Jeg kommer i mål til slutt. Har satt frist på meg til jeg er 40 Da burde den være ferdig Pømann .. Håper du finner ut av bunadstyret. Jeg har på følelsen at du får det nok til, ja 2
Gjest Winza Skrevet 24. september 2018 #39968 Skrevet 24. september 2018 Tråden beveger seg inn i et nytt årstusen snart
Rumle Skrevet 24. september 2018 #39969 Skrevet 24. september 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Tråden beveger seg inn i et nytt årstusen snart Oooohhh godt observert! 1
Aldrisur Skrevet 24. september 2018 Forfatter #39971 Skrevet 24. september 2018 2 minutter siden, Rumle skrev: Pømann .. Håper du finner ut av bunadstyret. Jeg har på følelsen at du får det nok til, ja Pømann... 1 minutt siden, Winza skrev: Tråden beveger seg inn i et nytt årstusen snart Jammen gjør den den det! 1
Aldrisur Skrevet 24. september 2018 Forfatter #39973 Skrevet 24. september 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Om 35 innlegg? Våknet du nå da? 2
Gjest Winza Skrevet 24. september 2018 #39974 Skrevet 24. september 2018 Hvem får innlegg nummer 40000 mon tro? Vi når sikkert side nummer 20000 om 10 år 😛 2000 sider delt på 4 år blir 500 per år så da når vi 20000 i 2028
Severus Skrevet 25. september 2018 #39975 Skrevet 25. september 2018 Fetteren min hadde dilla på Mikke Mus klubbhus når han var på FrkN sin alder. Elska når noen sang den.
FruN Skrevet 25. september 2018 #39976 Skrevet 25. september 2018 11 timer siden, Aldrisur skrev: Disse barna ja. Lillemor er søt da. Man kan bare beundre den energien de legger ned i det som opptar dem. Goooood tid da FruN. Men håper selvsagt du får den veiledningen du trenger lenge før du fyller 40. Jada, god tid Er bare litt ivrig etter å få begynt, jeg gleder meg til å starte, se hva jeg klarer og hvordan den blir når den er ferdig 11 timer siden, Rumle skrev: Pømann .. Håper du finner ut av bunadstyret. Jeg har på følelsen at du får det nok til, ja Takk FrkN (som Severus så passende navnga ho) er i en herlig (og tidvis forvirrende for foreldrene) fase hvor ho prater som en foss, får sagt mange ord rett, andre fullt forståelige og helt nye lyder ingen skjønner stort av Det er så fint å høre på 1
Rumle Skrevet 25. september 2018 #39977 Skrevet 25. september 2018 1 minutt siden, FruN skrev: Jada, god tid Er bare litt ivrig etter å få begynt, jeg gleder meg til å starte, se hva jeg klarer og hvordan den blir når den er ferdig Takk FrkN (som Severus så passende navnga ho) er i en herlig (og tidvis forvirrende for foreldrene) fase hvor ho prater som en foss, får sagt mange ord rett, andre fullt forståelige og helt nye lyder ingen skjønner stort av Det er så fint å høre på Herlig tid
Severus Skrevet 25. september 2018 #39978 Skrevet 25. september 2018 Her har minstingen blitt mer interessert i andre barn.
Rumle Skrevet 25. september 2018 #39979 Skrevet 25. september 2018 4 minutter siden, Severus skrev: Her har minstingen blitt mer interessert i andre barn. Hvor gammel er hun nå?
Severus Skrevet 25. september 2018 #39980 Skrevet 25. september 2018 3 minutter siden, Rumle skrev: Hvor gammel er hun nå? Snart 7 måneder 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå