Dr. A. Kula Skrevet 30. august 2018 #39521 Del Skrevet 30. august 2018 Og god torsdag (hører du @Rumle) til alle som både nesten er her og nesten ikke er her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 30. august 2018 #39522 Del Skrevet 30. august 2018 23 minutter siden, Monstrum skrev: God torsdag! Jeg strikka min aller første lue i går! Det skulle bli en kurv da Samme hva det skulle bli, gratulerer med første lua! Lillebror har bursdag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. august 2018 #39523 Del Skrevet 30. august 2018 51 minutter siden, Monstrum skrev: God torsdag! Jeg strikka min aller første lue i går! Det skulle bli en kurv da. Dette er nesten litt rørende ala "se min første tann"- stolte bilder. Gratulerer og god tur ut i håndarbeidets morsomme verden, hvor ting meget vel kan komme til å bli noe helt annet enn man hadde tenkt. 37 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Snart jul, på tide å begynne på snekringen av en kiste til sysaker til mor. Ender jo opp som en spekefjøl til jul uansett. Blir sikkert en fin en. Forsøk å la den bli så lang at man kan balansere et brød der mens man høgger av ei blings. 27 minutter siden, FruN skrev: Lillebror har bursdag Allerede??? Dette året har gått fort. Jeg mener selvfølgelig Gratulerer så masse til alle sammen og lillebror spesielt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 30. august 2018 #39524 Del Skrevet 30. august 2018 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Allerede??? Dette året har gått fort. Jeg mener selvfølgelig Gratulerer så masse til alle sammen og lillebror spesielt. Du, det sier jeg og Takk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 30. august 2018 #39525 Del Skrevet 30. august 2018 2 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Snart jul, på tide å begynne på snekringen av en kiste til sysaker til mor. Ender jo opp som en spekefjøl til jul uansett. Trodde først du skrev kiste til mor 😮 1 time siden, FruN skrev: Samme hva det skulle bli, gratulerer med første lua! Lillebror har bursdag Gratulerer med dagen til dere alle 😄 De er heldige som har deg som mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 30. august 2018 #39526 Del Skrevet 30. august 2018 Gratulerer med dagen til lille store lillebror! Husker når du fødte han, så lurte jeg på om jeg var gravid Vi koser oss med familieferie i sydligere strøk! Kjempedeilig! Og vesla koser seg i bare bleia igjen. Og har badet! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 30. august 2018 #39527 Del Skrevet 30. august 2018 Takk @Mynona og @Winza Ja, tenk det, My Og litt for plutselig er jenta di ett år og Selv om det er en stund til Kos dere masse på ferie! Hva syntes ho om badet? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 30. august 2018 #39528 Del Skrevet 30. august 2018 1 time siden, FruN skrev: Takk @Mynona og @Winza Ja, tenk det, My Og litt for plutselig er jenta di ett år og Selv om det er en stund til Kos dere masse på ferie! Hva syntes ho om badet? Ja, plutselig er hun et år og. Usikker på om hun liker det. Men hun misliker det ikke hvertfall. Hvis vi tar det sakte. Er litt kjølig i vannet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. august 2018 #39529 Del Skrevet 30. august 2018 *swusch!* ...og snart har de alle kommet til alderen hvor "alle vennene deres" får lov til å reise alene på heisatur til skumbadedansepartyenes forskrekkelige sted og de krangler og er sinte hvis dere sier nei... Fruen & My < Storesøs og Lillebror > ....og LilleMy`en... > De er helt sikre på at så gamle som dere er så ANER dere ikke hva som er gøy eller ikke her i verden og at dere har antagelig alltid vært sånne som sier "nei" og "det får dere ikke lov til" og annet som bremser for gleden som de vil kaste seg ut i...hvis dere bare betaler mesteparten i alle fall...(joho, "ALLE de andre foreldrene er snille og betaler for sine unger og vil dem vel, så det såh!") og at dere får dem trygt hjem når de ikke kan gjøre rede for seg på et konsulat der nede i partyland... Jeg er helt sikker på at det kommer til å bli en opplevelse for dere alle i årene som kommer. ...og jeg skal sitte trygt her og lese om det, for vi er på KG da også. lol og lol 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. august 2018 #39530 Del Skrevet 30. august 2018 11 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Og god torsdag (hører du @Rumle) til alle som både nesten er her og nesten ikke er her. Nesten fredag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 30. august 2018 #39531 Del Skrevet 30. august 2018 28 minutter siden, Rumle skrev: Nesten fredag! Ja, nå er det så godt som... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. august 2018 Forfatter #39532 Del Skrevet 30. august 2018 På 22.8.2018 den 23.46, Rumle skrev: Kaste gammelt sinkspann som du kan plante i? Leit med tannlegen! Må være rart når man har vært kunde så lenge Sinkkspann ja, gammelt og rustent uten bunn! Ja leit, men nå har jeg vært å sagt farvel til ham. På 23.8.2018 den 10.30, Hoppetaujenta skrev: Åhh...jeg har sett en dokureprise på to tvillingsøstre som ønsket å bli mødre. Ordentlig positivt snufseprogram. https://www.tv2.no/a/6678704/ Noen som har fått dette med seg? http://tvillinglykken.blogg.no/ Den har jeg sett Hoppe! Rørende og fin doku. På 25.8.2018 den 22.34, Fantastica skrev: I morgen kommer kjæresten min på besøk! Helga kommer til å bli bra! (Lurer på hva Hoppe får utav den setningen.... 😄 ) Og i morgen er det atter fredag Fantastica, håper denne helgen også blir fin. På 26.8.2018 den 21.29, Winza skrev: Vært på en restaurant i dag sammen med tante, farmor og søskenbarn for å feire tante sin bursdag, kjekt å være litt sosial og møte slekt av og til Så koselig Winza. På 26.8.2018 den 22.27, FruN skrev: Høres hyggelig ut, Winza Totalt selvskryt følger; Jeg og frøkna var på tur i dag, som tidligere nevnt. Det ble drøyt halvannen time i varierende terreng, så vil si helgas trening/aktivitet er gjennomført Når ungene var i seng, satt jeg på en klesvask, gikk opp når jeg hørte frøkna skrike, ho hadde havnet på gulvet fordi ho skulle ut av senga og på do. Så fikk ho inn på badet for å sitte der, og bleieskift. Mens ho satt der fikk kattene påfyll av mat, før jeg vasket matbøtta og fylte på med ny mat. Unge i seng, ta oppvaska, rydde leker, støvsuge, stappe våt klesvask i tørketrommel, sette på ny, vaske vinduer og henge opp gardiner, prate med mamma, ta ut av tørketrommelen, fylle den på nytt, sette på en kort vask med frøknas nye sengetøy (snart stor dyne og seng. Stor stas!), brette klesvask, rydde litt til, henge opp sengetøy, sette på gardinene jeg tok ned. Jeg synes jeg fortjener resten av potetgullet og litt brus nå, altså Du fortjente virkelig resten av potetgullet og litt brus. Håper det var noe igjen til deg da... 12 timer siden, Monstrum skrev: God torsdag! Jeg strikka min aller første lue i går! Det skulle bli en kurv da Nå fikk jeg meg en god latter Monstrum. Det der er bare så typisk. Ble sikkert en strålende kurv som kan brukes til noe nyttig. 12 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Snart jul, på tide å begynne på snekringen av en kiste til sysaker til mor. Ender jo opp som en spekefjøl til jul uansett. Ei spekefjøl kan være mer til nytte enn et syskrin spør du meg. 10 timer siden, Mynona skrev: Gratulerer med dagen til lille store lillebror! Husker når du fødte han, så lurte jeg på om jeg var gravid Vi koser oss med familieferie i sydligere strøk! Kjempedeilig! Og vesla koser seg i bare bleia igjen. Og har badet! Såååå koselig My! Håper dere nyter hvert eneste minutt. 1 time siden, Rumle skrev: Nesten fredag! Rumlemora vår... 36 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Ja, nå er det så godt som... Om tre timer. Cirka. ------------------------------------ God helg alle sammen og tilgi meg for dårlig oppmøte. Her skjer det saker og ting hele tiden, så jeg får aldri ro på meg til å sette meg ned med KG og kose meg. I dag har jeg vært hos *snälla farbror* og kjøpt kjøtt, kylling, kalkun og karbonadedeig. Alt er pakket og klart og lagt i fryseren nå. Og så tenker jeg: Hva skal vi med all denne maten? Men så vet jeg jo at høsten er like rundt hushjørnet og tida for innendørs sosiale sammenkomster igjen. I morgen er det (som sagt flere ganger her) fredag igjen og nye middagsgjester ventes, men jeg vil prøve å stikke innom juballongen allikevel. (Jeg ser at Bulben har vært innom her - og så ble hun plutselig gjest? Jaja, håper hun kommer tilbake altså.) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. august 2018 Forfatter #39533 Del Skrevet 30. august 2018 Glemte å si GRATULERER med dagen til @FruN og Lillebror. Gratulere med dagen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 30. august 2018 #39534 Del Skrevet 30. august 2018 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Glemte å si GRATULERER med dagen til @FruN og Lillebror. Gratulere med dagen! Takk Og det var litt potetgull igjen, det var nemlig bare min pose... Fikk hjem verandaleppe-jente i dag. Hadde falt fra et lekestativ i bhg. Stakar jenta mi. Men knall og fall hører barndommen med. Ble bare en noe annerledes ettermiddag enn hva jeg hadde planlagt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 30. august 2018 Forfatter #39535 Del Skrevet 30. august 2018 7 minutter siden, FruN skrev: Takk Og det var litt potetgull igjen, det var nemlig bare min pose... Fikk hjem verandaleppe-jente i dag. Hadde falt fra et lekestativ i bhg. Stakar jenta mi. Men knall og fall hører barndommen med. Ble bare en noe annerledes ettermiddag enn hva jeg hadde planlagt Bra til det første. Uffameg, ja sånt skjer, men det er ikke noe morsomt akkurat. Håper verandaleppa blir normal raskt igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 30. august 2018 #39536 Del Skrevet 30. august 2018 Verandaleppe! Fantastisk beskrivelse. God bedring til lillesøster og gratulerer med dagen til lillebror. Og kos og klem til alle andre. Og nå bare drøye to timer til fredda! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 30. august 2018 #39537 Del Skrevet 30. august 2018 32 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Verandaleppe! Fantastisk beskrivelse. God bedring til lillesøster og gratulerer med dagen til lillebror. Og kos og klem til alle andre. Og nå bare drøye to timer til fredda! Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. august 2018 #39538 Del Skrevet 30. august 2018 2 timer siden, FruN skrev: Takk Og det var litt potetgull igjen, det var nemlig bare min pose... Fikk hjem verandaleppe-jente i dag. Hadde falt fra et lekestativ i bhg. Stakar jenta mi. Men knall og fall hører barndommen med. Ble bare en noe annerledes ettermiddag enn hva jeg hadde planlagt Graaaatulerer fra meg også helt på tampen av bursdagen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. august 2018 #39539 Del Skrevet 30. august 2018 (endret) 2 timer siden, Aldrisur skrev: --- Rumlemora vår... --- Aaaaaaldri Alltid kjekt med frysen full av middager da Endret 30. august 2018 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. august 2018 #39540 Del Skrevet 31. august 2018 (endret) @Aldrisur @Hoppetaujenta (og andre som liker krim) Har dere sett Happy Valley på Netflix? Den var supergod! Håper det kommer ny sesong snart! Endret 31. august 2018 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå