Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Huh? :klo: Bare et lite husdyr jo... Har aldri brukt en spåiler i hele mtt liv og vet ikke hvordan det gjøres,
så i mellomtiden får jeg forte meg og si, denne kan vi alle kjenne igjen vel? Åååååå! PANIKK!  :fnise: 
Catching-ceiling-spider.gif

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yikes!!! 🤯

jeg kommer aldri til å like sånne!! Paul ler av meg som er pyse for vi har jo bare bittesmå edderkopper som ikke er farlige her i Norge! Han er oppvokst med dødelige og digre! Og vant til å sjekke skoene før han tar de på så ikke det er noen inni der. Grøss!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå? Neste side? :fnise:  *nei, det var det ikke* 
Eller mente Rumlen et åndelig "den andre siden" grunnet farlig edderkroppbitt? 

Jeg tror vi har mye å være glade for som norske ja. Relativt ufarlige ting i hverdagen hos oss. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det syns jeg faktisk. :jepp: Og her kommer en liten saksing fra nett til hver og en som er litt opptatt av temaet:
"– Edderkoppene er rovdyr som dreper andre småkryp du virkelig ikke vil ha i hus.
Så egentlig er det bare å si «jippi» når du finner edderkopper i kjelleren", forteller Petter Bøckman,
zoolog ved Naturhistorisk museum.

Husk det når de virkelig digre begynner å hilse på etter hvert... :lur: 
Her er visst en liten "ulveedderkopp" som går inn i hus med kroppen full av vakre barn
som den snart skal sette fri. Sjekk bukområdet der alle sammen...  :engel:

4208711.jpg?imageId=4208711&x=0&y=0&crop

Prøver du å gi oss mareritt 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg!

Jeg har bakt kanelsnurrer i dag :sikle: Og faktisk bare spist en! :hoppe: Har riktignok tyllet i meg en pose potetgull og, men det går uansett rette veien med nedkutting på søtsaker :hoppe: Har begynt å høre med til sjeldenhetene :ler: 

Begynner med et halvt års poliklinisk oppfølging på overvektssenteret i fylket her om ei uke. Gleder meg! Ser ut til at grepene jeg så langt har tatt hjelper allerede! :mynona:

Endret av FruN
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen kommer kjæresten min på besøk! Helga kommer til å bli bra! (Lurer på hva Hoppe får utav den setningen.... 😄 )

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Fantastica skrev:

I morgen kommer kjæresten min på besøk! Helga kommer til å bli bra! (Lurer på hva Hoppe får utav den setningen.... 😄 )

Det ho vil, tenker jeg :fnise:

Kos deg masse med kjærestebesøk! 

Så lenge været er enig med værmeldingen, skal jeg og frøkna på fjelltur imorra :strix: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Gikk det bra på babyshower, @FruN?

O Helga natt til deg, @Fantastica :nigo:

Babyshower utgikk for min del når resten av husstanden ble syke..men fikk hyggelig tilbakemelding etterpå om at det var synd jeg ikke fikk vært med :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på en restaurant i dag sammen med tante, farmor og søskenbarn for å feire tante sin bursdag, kjekt å være litt sosial og møte slekt av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres hyggelig ut, Winza :) 

Totalt selvskryt følger;

Jeg og frøkna var på tur i dag, som tidligere nevnt. Det ble drøyt halvannen time i varierende terreng, så vil si helgas trening/aktivitet er gjennomført :trene: Når ungene var i seng, satt jeg på en klesvask, gikk opp når jeg hørte frøkna skrike, ho hadde havnet på gulvet fordi ho skulle ut av senga og på do. Så fikk ho inn på badet for å sitte der, og bleieskift. Mens ho satt der fikk kattene påfyll av mat, før jeg vasket matbøtta og fylte på med ny mat. Unge i seng, ta oppvaska, rydde leker, støvsuge, stappe våt klesvask i tørketrommel, sette på ny, vaske vinduer og henge opp gardiner, prate med mamma, ta ut av tørketrommelen, fylle den på nytt, sette på en kort vask med frøknas nye sengetøy (snart stor dyne og seng. Stor stas!), brette klesvask, rydde litt til, henge opp sengetøy, sette på gardinene jeg tok ned. 

Jeg synes jeg fortjener resten av potetgullet og litt brus nå, altså :ler: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 25.8.2018 den 22.34, Fantastica skrev:

I morgen kommer kjæresten min på besøk! Helga kommer til å bli bra! (Lurer på hva Hoppe får utav den setningen....  )

Hva? Mener du meg? :sjenert: Skjønner ikkeno` jeg.....men vi kan godt ha litt velfylte bakelser i fellesskap. :spise: 
fc9e8af81d1c80da64f408f175890b8d.jpg?t%5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Monstrum skrev:

God torsdag! Jeg strikka min aller første lue i går! 

Det skulle bli en kurv da :sjenert: 

Snart jul, på tide å begynne på snekringen av en kiste til sysaker til mor. 

Ender jo opp som en spekefjøl til jul uansett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...