Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Oreganoen min går i blomst hele tiden .. vet du om det er trygt å spise den da? :vetikke:

De er sikkert ikke uspiselige, men jeg har samme greia her. Tror jeg skal forsøke å smake på en blomst. I morgen. :P

1 minutt siden, Severus skrev:

Nei, jeg var hjemme å spilla Sims og så litt på Star Trek

Ja, fornuftig det Sev. :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Tak som spør. :fnise: 

Urtene vokser og vokser Rumle. Jeg hadde ikke trodd jeg skulle få basilikumen til å overleve hele sommeren, men den har blitt som en stor busk.

Nå har herr Aldri satt på en herlig svensk film om hverdagslivet i en liten småby i Sverige. Jeg får vel prøve å se på den nå. Kommer tilbake etter den. (Om du er her da)  

Det er jeg nok :fnise: Kos deg med film! :)

• Liker 2
Skrevet (endret)
Spoiler

Foto-/video-stativ

Jeg har også trebent stativ til kunst, men det kan ikke brukes til maling. 

Edit: og for ordens skyld, alle bena er like lange! :opplyser:

Endret av Dr. A. Kula
  • Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:
  Skjul innhold

Foto-/video-stativ

Jeg har også trebent stativ til kunst, men det kan ikke brukes til maling. 

🤔

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, Rumle skrev:

Ehhh mulig jeg tok litt hardt i .. jeg pleide å kunne fingerhekle ..  for en million år siden  

Jeg nøyer meg med å si at jeg har bil med tilhenger, så jeg driver kun på med hengerfikling... :lur: 

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg nøyer meg med å si at jeg har bil med tilhenger, så jeg driver kun på med hengerfikling... :lur: 

Selvsagt! Din luuuuuuring! :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Beklager altså, men jeg kan ikke la sånne gå forbi i stillhet... :fnise: 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Beklager altså, men jeg kan ikke la sånne gå forbi i stillhet... :fnise: 

Det har vi merket! :hoho:

• Liker 1
Skrevet

Så mye kreative sjeler her altså! Du har jo fantastisk utsikt aldri, kanskje den kan foreviges? 

Jeg er i mye bedre form. Føler meg frisk egentlig. Var helt sinnsykt dårlig forrige helg. Hadde vondt i huden på hele kroppen og hårrøttene til og med. 

Det var noe mer jeg skulle kommentere. Men husker ikke hva det var :klo: 

• Liker 2
Skrevet

Det høres ikke noe særlig ut altså :unsure: Bra du føler deg bedre! :Nikke:

Skrevet
3 minutter siden, Rumle skrev:

Det høres ikke noe særlig ut altså :unsure: Bra du føler deg bedre! :Nikke:

Takk. Antibiotikaen fungerte fort heldigvis. Jeg hadde høy CRP og de vurderte innleggelse til og med! Heldigvis slapp jeg det! 

• Liker 1
Skrevet

Det holder at My husker å komme innom her og si at hun ikke husker noe. Vi er fornøyde med det. :jepp: 

8 minutter siden, Rumle skrev:

Det har vi merket!

Å. Jaha. Daså. Trodde jeg bare snek meg såvidt gjenkjennelig inn og UT igjen før noen hadde merket noe. :fnise: 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Takk. Antibiotikaen fungerte fort heldigvis. Jeg hadde høy CRP og de vurderte innleggelse til og med! Heldigvis slapp jeg det! 

Jøss! :unsure: Godt det stabiliserte seg!

Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Det holder at My husker å komme innom her og si at hun ikke husker noe. Vi er fornøyde med det. :jepp: 

Å. Jaha. Daså. Trodde jeg bare snek meg såvidt gjenkjennelig inn og UT igjen før noen hadde merket noe. :fnise: 

Det gjorde du vel :fnise:

• Liker 1
Skrevet

P.s. det er noe merkelig her i kveld. Noen ganger ser det ut som at et fremmed nick har skrevet noe i tråden, men så har det ikke det allikevel. Jeg ser nicket som hurtigst, men så er det borte. Er det spøkelser her? Åndenes nick? :ninja: 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Kan jeg skylde på ammetåka? 

Hvilke farger garn har du kjøpt da?

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

P.s. det er noe merkelig her i kveld. Noen ganger ser det ut som at et fremmed nick har skrevet noe i tråden, men så har det ikke det allikevel. Jeg ser nicket som hurtigst, men så er det borte. Er det spøkelser her? Åndenes nick? :ninja: 

Har sett noen spam/sexdating innlegg som jeg forsøker rapportere, men da er de allerede ryddet. Dog ikke i denne tråden i dag. 

Pluss i margen til moddene. 

• Liker 3
Skrevet

My: De går i høstlige bladvarianter....og den andre går i forskjellige grønnsjatteringer.
Og noen i naturhvit-grå-svart-melerte nøster. 

Dr: Tenkte litt i den banen ja. Godt å få dem bort på løpende bånd. Vi vil ha rene omgivelser å hygge oss i. :jolie: 

• Liker 2
Skrevet

Det hørtes fint ut! Er den grønnlige sånn mangefarget garn? De er litt fascinerende synes jeg. 

• Liker 1
Skrevet

Mangefarget garn = "melert garn"  Nei, bare den sorte. Resten er mange forskjellige nyanser. Jaffal fem. :jepp: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...