Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2018 #39181 Skrevet 10. august 2018 Ai bare låvv garn, altså! Mye bedre enn alkohol! (forventer litt protester der harr-harr... ) 1
FruN Skrevet 10. august 2018 #39182 Skrevet 10. august 2018 2 timer siden, Mynona skrev: Vi har flaksepause for jeg har fått brystbetennelse, så må amme masse. Men skal ta det opp igjen når jeg blir frisk. Håper hun fortsatt vil ha da. Så kjedelig! Håper det går fort over! Og at frøkna fortsatt vil ha flaske etterpå 53 minutter siden, Monstrum skrev: Her slutta snuppa med smokk av seg selv før hun var 4 mnd Har vært et par ganger jeg nærmest har bønnfallt henne om å ta den, men hun skjønner jo ikke hva det er lengre, og tror det er en leke Lenge leve favorittbamsen! Ser den! Fantastisk nok har frøkna bare såvidt nevnt smokken nå i kveld, så plutselig er ho smokkefri ho og! Det har i såfall gått glattere enn antatt (frem til imorra tenker jeg. Eller bilturen i helga. Eller bhg på onsdag ). 44 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Da skal jeg bare skjære forsiktig inn mellom smokker, amming og gladgulping...og si at i dag har jeg slått meg særriøst! løs i garnbutikk. De hadde avsluttende salg og garntypen skulle bort derfra og jeg kom hjem med TRE poser smekkfulle av garn til høstoverlevelse mot vinter. Det er som kunstnerisk påfyll av oksygen og jeg lever så fryktelig mye bedre med det innabords. GARN! Wuu-hu! *hilsen Hoppe alias Flaskeinnsamlerdamen i de neste kommende mnd* Jeg må seriøst strikke ferdig de prosjektene jeg har..ble ferdig med tunika/kjole til frøkna her om dagen, fortsatte på genseren min, hadde planer om å strikke sokker til HerrNs kusine som straks har bursdag (rekker ikke det før feiring imorra da ) og et skjørt til niesa mi sin bursdag tidlig september. Tror vi satser på skjørtet til jul, sokker utgår og genser ferdig før kulda setter inn 37 minutter siden, Monstrum skrev: Gaaarn Hva skal du strikke? 😄 Jeg har garnkjøpestopp jeg Også bare ignorerer vi det at jeg allerede har brutt det to ganger 3
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2018 #39183 Skrevet 10. august 2018 11 minutter siden, Fantastica skrev: Ååååå, det må ha vært en fantastisk opplevelse! Jeg har bare kjøpt 15 garnnøster i dag, for å strikke Mariusgenser til datteren til kjæresten min. Må være fint å få i gave gitt. Lenge siden jeg har sett folk i nåtid med sånn genser. 1
Fantastica Skrevet 10. august 2018 #39184 Skrevet 10. august 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ai bare låvv garn, altså! Mye bedre enn alkohol! (forventer litt protester der harr-harr... ) Vel, jeg strikker, ser Julie & Julia og drikker øl. 😄 3
Fantastica Skrevet 10. august 2018 #39185 Skrevet 10. august 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Må være fint å få i gave gitt. Lenge siden jeg har sett folk i nåtid med sånn genser. Jeg elsker Mariusgensere. Til hennes mor strikker jeg Nancykofte da, litt mer moderne. 2
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2018 #39186 Skrevet 10. august 2018 Åhh...en såkalt Fancy-kofte altså? Støtter Julia ene og alt sammen egentlig. Jeg så den for ikke så mange dagene siden. Så herlig stemning i den. Blir glad av den.
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2018 #39187 Skrevet 10. august 2018 7 minutter siden, FruN skrev: Jeg må seriøst... Du må serriøst kose deg sier jeg. Kun det! Det bildet over der er dessuten fake news og direkte ondsinnet sludder. Tror ikke noe på det. Næh! 2
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2018 #39189 Skrevet 10. august 2018 Kan da ikke bli bedre enn det spør du meg.... 1
Mynona Skrevet 10. august 2018 #39190 Skrevet 10. august 2018 Mitt strikkeprosjekt går veldig sakte for tiden. Men har begynt på nøste 6 av 9 nå. Så det skrider fremover. 2
Rumle Skrevet 10. august 2018 #39191 Skrevet 10. august 2018 8 minutter siden, Mynona skrev: Mitt strikkeprosjekt går veldig sakte for tiden. Men har begynt på nøste 6 av 9 nå. Så det skrider fremover. Du kan trøste deg med at det går betydelig raskere enn mitt!
Mynona Skrevet 10. august 2018 #39192 Skrevet 10. august 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Du kan trøste deg med at det går betydelig raskere enn mitt! Har brukt 4 mnd på 5 nøster skulle bli ferdig før fødsel. Men... den kom litt tidligere enn jeg hadde tenkt. Har masse jeg har lyst å strikke fra klompelompeboka. Men det blir nok ikke nå. 2
Rumle Skrevet 10. august 2018 #39193 Skrevet 10. august 2018 Akkurat nå, Mynona skrev: Har brukt 4 mnd på 5 nøster skulle bli ferdig før fødsel. Men... den kom litt tidligere enn jeg hadde tenkt. Har masse jeg har lyst å strikke fra klompelompeboka. Men det blir nok ikke nå. Hva strikker du nå da?
Dr. A. Kula Skrevet 10. august 2018 #39194 Skrevet 10. august 2018 Mitt strikkeprosjekt er å feste strikken skikkelig på den åpna kaffeposen slik at aromaen holder seg best 3
Mynona Skrevet 10. august 2018 #39195 Skrevet 10. august 2018 (endret) 18 minutter siden, Rumle skrev: Hva strikker du nå da? Babyteppe. Jeg har heldigvis det fra Aldrisur, for dette tar tid. Også har jeg kjempelyst å strikke en juliekjole fra klompelompe (sjekk Instagram) til meg selv, den er så fin! Endret 10. august 2018 av Mynona 1
Rumle Skrevet 10. august 2018 #39196 Skrevet 10. august 2018 5 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Mitt strikkeprosjekt er å feste strikken skikkelig på den åpna kaffeposen slik at aromaen holder seg best Smart! 4 minutter siden, Mynona skrev: Babyteppe. Jeg har heldigvis det fra Aldrisur, for dette tar tid. Også har jeg kjempelyst å strikke en juliekjole fra klompelompe (sjekk Instagram) til meg selv, den er så fin! Nå må jeg sjekke .. 1
Rumle Skrevet 10. august 2018 #39197 Skrevet 10. august 2018 Den var nydelig! Men, hvordan klarer man å få til de armene?!
Mynona Skrevet 10. august 2018 #39199 Skrevet 10. august 2018 30 minutter siden, Rumle skrev: Den var nydelig! Men, hvordan klarer man å få til de armene?! Tja... kast antagelig. Jeg pleier ikke å lese oppskriftene før jeg starter på noe. For da ser det så vanskelig ut. Jeg bare hopper i det og gjør steg for steg. 2
Rumle Skrevet 10. august 2018 #39200 Skrevet 10. august 2018 30 minutter siden, Mynona skrev: Tja... kast antagelig. Jeg pleier ikke å lese oppskriftene før jeg starter på noe. For da ser det så vanskelig ut. Jeg bare hopper i det og gjør steg for steg. Åh? Ok, fra nå av er du min strikkehelt! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå