Monstrum Skrevet 10. august 2018 #39161 Skrevet 10. august 2018 3 minutter siden, FruN skrev: Syntes det var enklere med storesøster, men da var det selvfølgelig helt andre folk og. Vi blir kjent med de vi føler oss vel med på et tidspunkt H or stor er mini? Ja takk til te! Og supergode boller, Rumle Jeg håper det blir lettere når hun begynner i barnehage, at jeg blir kjent med flere slik Men mange har jo også flere barn og, og dermed dårligere tid. Mini er 7 mnd Tro meg; utvalget mitt av te, og tekopper, er så stort at det skal godt gjøres å ikke finne noe man liker Også serverer jeg frukt da, kanskje mest til meg selv som ikke tåler gluten 2
Rumle Skrevet 10. august 2018 #39163 Skrevet 10. august 2018 17 minutter siden, Monstrum skrev: Jeg håper det blir lettere når hun begynner i barnehage, at jeg blir kjent med flere slik Men mange har jo også flere barn og, og dermed dårligere tid. Mini er 7 mnd Tro meg; utvalget mitt av te, og tekopper, er så stort at det skal godt gjøres å ikke finne noe man liker Også serverer jeg frukt da, kanskje mest til meg selv som ikke tåler gluten Ooops Frukt er alltid godt!
FruN Skrevet 10. august 2018 #39164 Skrevet 10. august 2018 Jeg tar med glutenfrie sjokoladekjeks, jeg da De er farlig gode Jeg er sååå stolt av storesøster Ho har sovet uten smokk for første gang! Ho skal snart få storjenteseng, då da har vi sagt ho må bytte inn smokken, så har begynt avvenning nå 1
Monstrum Skrevet 10. august 2018 #39165 Skrevet 10. august 2018 2 timer siden, FruN skrev: Jeg tar med glutenfrie sjokoladekjeks, jeg da De er farlig gode Jeg er sååå stolt av storesøster Ho har sovet uten smokk for første gang! Ho skal snart få storjenteseng, då da har vi sagt ho må bytte inn smokken, så har begynt avvenning nå Fliinke storestøster! 1
Mynona Skrevet 10. august 2018 #39166 Skrevet 10. august 2018 3 timer siden, FruN skrev: Jeg tar med glutenfrie sjokoladekjeks, jeg da De er farlig gode Jeg er sååå stolt av storesøster Ho har sovet uten smokk for første gang! Ho skal snart få storjenteseng, då da har vi sagt ho må bytte inn smokken, så har begynt avvenning nå Vi er i motsatt ende, vi er superfornøyd med at mini endelig tar smokk 2
FruN Skrevet 10. august 2018 #39167 Skrevet 10. august 2018 6 minutter siden, Mynona skrev: Vi er i motsatt ende, vi er superfornøyd med at mini endelig tar smokk Akkurat det var ikke et problem her Flaske funker fortsatt også? 1
Dr. A. Kula Skrevet 10. august 2018 #39168 Skrevet 10. august 2018 8 timer siden, Aldrisur skrev: Stooooor klem til dere alle, og en ekstra STOR klem til @FruN. Enig med alle sammen, blås i de filledamene og fortsett å være det fine mennesket du er. Jeg er på vei ut døra, men måtte innom å blande meg inn samtalen her. Ha en fin fredag alle sammen! PS: Jeg bakte eplekake i går, av epler fra Kapp (om noen vet hvor det er) Jeg antar at @Dr. A. Kula vet. Henger meg på trøstende ord til @FruN, utrolig hvor utenksomme og ufølsomme enkelte (eller en hel haug faktisk) kan være med hverandre. Konkluderer med at "I was on the other side" passer. Men jeg er ikke der lenger. Har fått punktueringssymbolene tilbake i brukernavnet, pået vis... 2
Mynona Skrevet 10. august 2018 #39169 Skrevet 10. august 2018 9 minutter siden, FruN skrev: Akkurat det var ikke et problem her Flaske funker fortsatt også? Vi har flaksepause for jeg har fått brystbetennelse, så må amme masse. Men skal ta det opp igjen når jeg blir frisk. Håper hun fortsatt vil ha da. 1
Dr. A. Kula Skrevet 10. august 2018 #39170 Skrevet 10. august 2018 5 minutter siden, Mynona skrev: Vi har flaksepause for jeg har fått brystbetennelse, så må amme masse. Men skal ta det opp igjen når jeg blir frisk. Håper hun fortsatt vil ha da. God bedring 1
Mynona Skrevet 10. august 2018 #39171 Skrevet 10. august 2018 8 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: God bedring Takk. Mye bedre form etter jeg fikk antibiotika. 2
Monstrum Skrevet 10. august 2018 #39172 Skrevet 10. august 2018 Her slutta snuppa med smokk av seg selv før hun var 4 mnd Har vært et par ganger jeg nærmest har bønnfallt henne om å ta den, men hun skjønner jo ikke hva det er lengre, og tror det er en leke Lenge leve favorittbamsen! 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2018 #39173 Skrevet 10. august 2018 Da skal jeg bare skjære forsiktig inn mellom smokker, amming og gladgulping...og si at i dag har jeg slått meg særriøst! løs i garnbutikk. De hadde avsluttende salg og garntypen skulle bort derfra og jeg kom hjem med TRE poser smekkfulle av garn til høstoverlevelse mot vinter. Det er som kunstnerisk påfyll av oksygen og jeg lever så fryktelig mye bedre med det innabords. GARN! Wuu-hu! *hilsen Hoppe alias Flaskeinnsamlerdamen i de neste kommende mnd* 1
Monstrum Skrevet 10. august 2018 #39174 Skrevet 10. august 2018 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Da skal jeg bare skjære forsiktig inn mellom smokker, amming og gladgulping...og si at i dag har jeg slått meg særriøst! løs i garnbutikk. De hadde avsluttende salg og garntypen skulle bort derfra og jeg kom hjem med TRE poser smekkfulle av garn til høstoverlevelse mot vinter. Det er som kunstnerisk påfyll av oksygen og jeg lever så fryktelig mye bedre med det innabords. GARN! Wuu-hu! *hilsen Hoppe alias Flaskeinnsamlerdamen i de neste kommende mnd* Gaaarn Hva skal du strikke? 😄 Jeg har garnkjøpestopp jeg Også bare ignorerer vi det at jeg allerede har brutt det to ganger 1
Dr. A. Kula Skrevet 10. august 2018 #39175 Skrevet 10. august 2018 Jeg tenker vi må nøste opp i hva @Hoppetaujenta har fått i garnet. 2
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2018 #39177 Skrevet 10. august 2018 12 minutter siden, Monstrum skrev: Gaaarn Hva skal du strikke? 😄 Jeg har garnkjøpestopp jeg Også bare ignorerer vi det at jeg allerede har brutt det to ganger Jeg skal ha et lett pledd, to tynne sjal, et putetrekk til stoor pute....som en start. Altså...det er den mulige planen. Jeg har også FULLSTENDIG garnforbud, men jeg har trukket ned det mentale blendingsgardinet så Gudene ikke ser hva jeg gjør innomhus. Jeg føler meg trygg såfremt ikke noen finner på å angi meg da... 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Jeg tenker vi må nøste opp i hva @Hoppetaujenta har fått i garnet. Du er ganske morsom du, lille blekansikt... 3
Rumle Skrevet 10. august 2018 #39178 Skrevet 10. august 2018 Kattevideoen var filmet i 1923 forresten. 95 år siden.
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2018 #39179 Skrevet 10. august 2018 Det er veldig rart at selv om det er fryktelig lenge siden...så hadde de sorthvittkattunger som var lekne da også.
Fantastica Skrevet 10. august 2018 #39180 Skrevet 10. august 2018 42 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Da skal jeg bare skjære forsiktig inn mellom smokker, amming og gladgulping...og si at i dag har jeg slått meg særriøst! løs i garnbutikk. De hadde avsluttende salg og garntypen skulle bort derfra og jeg kom hjem med TRE poser smekkfulle av garn til høstoverlevelse mot vinter. Det er som kunstnerisk påfyll av oksygen og jeg lever så fryktelig mye bedre med det innabords. GARN! Wuu-hu! *hilsen Hoppe alias Flaskeinnsamlerdamen i de neste kommende mnd* Ååååå, det må ha vært en fantastisk opplevelse! Jeg har bare kjøpt 15 garnnøster i dag, for å strikke Mariusgenser til datteren til kjæresten min. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå