Severus Skrevet 9. august 2018 #39141 Skrevet 9. august 2018 Er nesten ferdig med Voyager sesong 1. Har også funnet at man kan spille Star Trek online 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. august 2018 #39142 Skrevet 9. august 2018 Bra for deg det. Jeg er veldig trøtt og har egentlig ikke funnet ut noe som helst, men har sett på amerikanske veldig unge/små tenåringer som blir foreldre lenge før de skulle. Bevare meg vel...har de ikke antydning til forplantningslære over der, samt gode råd for hvordan man IKKE får unger på første forsøket? Jeg tror ikke jeg sier stort mere enn det. Znart sover jeg. 1
Roadrunner Skrevet 10. august 2018 #39143 Skrevet 10. august 2018 En god til FruN! Synes det er vondt at enkelte kan bli holdt utenfor på den måten. Burde vært enkelt å avtale sånt i plenum, spesielt på et lite sted hvor det er få hjemme i permisjon. Javel, så kommer man kanskje ikke like godt overens med alle, men det blir jo gjerne veldig hyggelig uansett! Ta godt vare på deg selv, og plei de relasjonene som virkelig betyr noe Og dere? Det er fredag! 3
Dr. A. Kula Skrevet 10. august 2018 #39144 Skrevet 10. august 2018 Hører du @Rumle, i dag er det fredag.! 2
Rumle Skrevet 10. august 2018 #39145 Skrevet 10. august 2018 12 timer siden, FruN skrev: Nå har jeg kjøpt meg tekanne Gleder meg til å bruke den utover høsten 12 timer siden, FruN skrev: Akkurat nå har jeg det dritkjipt... Siden det er få barn her jeg bor, er det ingen barselsgrupper som i tettere strøk. Er du hjemme er du med. Det er to grupper på Facebook for hele kommunen, men hovedsakelig en som brukes. De brukes sjelden til private treff/avtaler etter at det åpnet «babykafe» i byen. Vet noen chattegrupper er etablert for å aktivt unngå folk, og når jeg ikke er med i en eneste, og ser det har vært samlet ganske mange på privat treff i dag, lurer jeg på hva som skjer. Er jeg en folk vil unngå? Hva har skjedd når? Fungerer jeg så dårlig med de andre at de ikke vil ha meg med? Er det tilfeldig? Jeg er alltid den som tar kontakt, og sjelden blir invitert med direkte. Føler meg ikke akkurat inkludert ihvertfall.. Forstår virkelig at dette ikke er noe særlig å oppleve, FruN Fatter ikke at folk ikke kan tenke seg om litt altså .. Er veldig enig i det Roadrunner og F skriver over her. Gi blaffen i de som ikke bryr seg og ta vare på de relasjonene som fungerer. Prøv å la være å tenke at det er noe med deg, for det er det absolutt ikke - du er kjempefin, virkelig. Og det er deres tap om de ikke ser det ❤ 1
Rumle Skrevet 10. august 2018 #39146 Skrevet 10. august 2018 4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Hører du @Rumle, i dag er det fredag.! Jaaaaa, endelig fredag! 1
Mynona Skrevet 10. august 2018 #39148 Skrevet 10. august 2018 Stor klem til FruN! For noen råtne folk!! 2
FruN Skrevet 10. august 2018 #39149 Skrevet 10. august 2018 Tusen takk @Rumle og @Roadrunner De får styre som de vil, jeg gidder ikke engasjere meg akkurat nå. Unngår ingen, og oppsøker ingen (av de) Så blir det som det blir Og ja, fredag Imorra skal jeg bake eplekake Så må jeg bake kake til lillebrors bursdagsfeiring på mandag. Litt tidlig feiring hos mormor og bestefar 2
FruN Skrevet 10. august 2018 #39150 Skrevet 10. august 2018 Akkurat nå, Mynona skrev: Stor klem til FruN! For noen råtne folk!! 1
Aldrisur Skrevet 10. august 2018 Forfatter #39152 Skrevet 10. august 2018 Stooooor klem til dere alle, og en ekstra STOR klem til @FruN. Enig med alle sammen, blås i de filledamene og fortsett å være det fine mennesket du er. Jeg er på vei ut døra, men måtte innom å blande meg inn samtalen her. Ha en fin fredag alle sammen! PS: Jeg bakte eplekake i går, av epler fra Kapp (om noen vet hvor det er) Jeg antar at @Dr. A. Kula vet. 3
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2018 #39155 Skrevet 10. august 2018 8 minutter siden, Aldrisur skrev: PS: Jeg bakte eplekake i går, av epler fra Kapp (om noen vet hvor det er) Går dette under betegnelsen avKAPP fra treet? Uansett mistenker jeg at den ble veldig god. God tur og glad dag til Aldri og undersåttene hennes.
Severus Skrevet 10. august 2018 #39156 Skrevet 10. august 2018 Jeg hater måten kvinner behandler hverandre på
Monstrum Skrevet 10. august 2018 #39157 Skrevet 10. august 2018 Vet du @FruN jeg kjenner meg SÅ igjen i det du skriver! Jeg er innflytter på lite sted, og klikkene var veldig godt etablerte før jeg kom. Kjempevanskelig å komme inn, føler at jeg må mase meg til å treffes... Og det gidder jeg faktisk ikke, selv om det ville vært bra for mini. Sender deg en imaginær invitasjon til te og mini-kos! Og god fredag til alle sammen! 1
Rumle Skrevet 10. august 2018 #39158 Skrevet 10. august 2018 46 minutter siden, Monstrum skrev: --- Sender deg en imaginær invitasjon til te og mini-kos! Og god fredag til alle sammen! Åhhh! Kan jeg få være med? Jeg kan ta med nybakte boller
Monstrum Skrevet 10. august 2018 #39159 Skrevet 10. august 2018 52 minutter siden, Rumle skrev: Åhhh! Kan jeg få være med? Jeg kan ta med nybakte boller Såklart! 1
FruN Skrevet 10. august 2018 #39160 Skrevet 10. august 2018 1 time siden, Monstrum skrev: Vet du @FruN jeg kjenner meg SÅ igjen i det du skriver! Jeg er innflytter på lite sted, og klikkene var veldig godt etablerte før jeg kom. Kjempevanskelig å komme inn, føler at jeg må mase meg til å treffes... Og det gidder jeg faktisk ikke, selv om det ville vært bra for mini. Sender deg en imaginær invitasjon til te og mini-kos! Og god fredag til alle sammen! Syntes det var enklere med storesøster, men da var det selvfølgelig helt andre folk og. Vi blir kjent med de vi føler oss vel med på et tidspunkt H or stor er mini? Ja takk til te! Og supergode boller, Rumle 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå