Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Nei, har ikke sett den enda, men tenkte å se den når den kommer på netflix (eller hvor den blir vist).

Var den godt laget?

Jeg synes den var kjempegodt laget, og ikke minst hun som er gjennomgangsfigur er utrolig troverdig.  det kan ikke ha vært enkelt å lage manus, men de har vært flinke. 

Du må se den når du finner den. Jeg merket at det er mye i denne tragedien som jeg nå vil finne ut av. Masse som har gått meg hus forbi.

Nå må jeg legge meg for i morgen skal jeg tidlig opp å reise på landet. Det vil si til et fint sted ved Mjøsa. :rodmer:

God natt og sov godt Rumle. :natti: :klem: 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal jeg. Ja, så et intervju med henne da filmen hadde premiere, om hvordan hun hadde jobbet med rollen.

Sov godt og ha en fin tur i morgen  :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg bør se den jeg.. Jeg leste at flere måtte forlate kinosalen under premieren og førpremieren, blant annet "hardbarka" filmanmeldere. Jeg er så var for sånt, og må unngå alt som er trist og fælt om jeg er litt nede..

• Liker 3
Skrevet

Tusen  takk @Rumle! Har sovet som en stein, :dusje: og drukket :kaffekopp:, så nå er jeg reiseklar.

@Monstrum. Jeg synes ikke du skal se den. Jeg tenkte sånn at dersom jeg ser den hjemme i stua mi, og ikke på et digert kinolerret sammen med ørten mennesker, så skal det vel gå. Allikevel var det ganske så tøft synes jeg.

Nå må dere ha en fin onsdag og gjøre ting dere blir glade av! :blomst:

:reise:

• Liker 2
Skrevet

Ha en finfin onsdag! :blomst: 

• Liker 2
Skrevet

Huff....sikkert en viktig film å lage, men jeg klarer ikke å se den. Ennå. :sukk: 
Jeg har trøbbel med å sitere av og til, så det gikk ikke gitt...men jeg klarer ikke å se affærserien @Rumle

for jeg blir så glødende forbannet over ganske mange ting der. Må være i perfekt balanse før jeg stålsetter
meg og går i gang med den....igjen. Men jeg leste nå om en ny serie på netflix og den kommer snart visstnok.
Den skal jeg snuse på. Traileren kan dere se her om det interesserer.
https://www.dagbladet.no/kultur/hollywood-lager-storserie-av-espens-eksamensoppgave---jeg-er-veldig-stolt/70079736

Skrevet
4 timer siden, Monstrum skrev:

Jeg vet ikke om jeg bør se den jeg.. Jeg leste at flere måtte forlate kinosalen under premieren og førpremieren, blant annet "hardbarka" filmanmeldere. Jeg er så var for sånt, og må unngå alt som er trist og fælt om jeg er litt nede..

Samme her, jeg er akkurat lik deg der. Tror ikke jeg klarer å se den.

Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Huff....sikkert en viktig film å lage, men jeg klarer ikke å se den. Ennå. :sukk: 
Jeg har trøbbel med å sitere av og til, så det gikk ikke gitt...men jeg klarer ikke å se affærserien @Rumle

for jeg blir så glødende forbannet over ganske mange ting der. Må være i perfekt balanse før jeg stålsetter
meg og går i gang med den....igjen. Men jeg leste nå om en ny serie på netflix og den kommer snart visstnok.
Den skal jeg snuse på. Traileren kan dere se her om det interesserer.
https://www.dagbladet.no/kultur/hollywood-lager-storserie-av-espens-eksamensoppgave---jeg-er-veldig-stolt/70079736

Hva slags problemer får du? Bruker du datamaskin? Aldri fått problemer her :klo: 

Skrevet

Det er bare av og til at det skjer @Winza Aner ikke grunnen og ja det er pc. Må klippe og lime neste gang. :) 

Skrevet

Her er det skikkelig snålt vær nå! 26 grader og overskya, og skikkelig sterk vind. Snart blir det tordenvær! 

Skrevet

Jeg vil ikke se Utøyafilmen, synes det er ille nok å ha stått der vennen min ble drept

Skrevet
20 timer siden, Aldrisur skrev:

Jeg synes den var kjempegodt laget, og ikke minst hun som er gjennomgangsfigur er utrolig troverdig.  det kan ikke ha vært enkelt å lage manus, men de har vært flinke. 

Du må se den når du finner den. Jeg merket at det er mye i denne tragedien som jeg nå vil finne ut av. Masse som har gått meg hus forbi.

Nå må jeg legge meg for i morgen skal jeg tidlig opp å reise på landet. Det vil si til et fint sted ved Mjøsa. :rodmer:

God natt og sov godt Rumle. :natti: :klem: 

Artig, jeg er på andre siden, men ser ikke ballongen. 

Skrevet
8 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er bare av og til at det skjer @Winza Aner ikke grunnen og ja det er pc. Må klippe og lime neste gang. :) 

Har du sagt fra til kg teknisk?

Skrevet

Nei. Det skjer bare av og til og er ikke noe problem. 

Jeg har snoket på instagram`er i kveld og datteren til Gunilla har blitt ei skikkelig poseringsdukke.
I tillegg har hun faktisk samme kroppstypen som en Kardashian; syltynn talje og solid akterspeil.
Hvem skulle ha trodd det ved synet av den lille jenta i fortid.... :sjokkbla: Gunilla får litt å gjøre der tror jeg.

Skrevet (endret)

Nå har jeg kjøpt meg tekanne :strix:

Gleder meg til å bruke den utover høsten :jepp:

globe-tekanne-krem.jpg

Endret av FruN
  • Liker 3
Skrevet

Akkurat nå har jeg det dritkjipt... 

Siden det er få barn her jeg bor, er det ingen barselsgrupper som i tettere strøk. Er du hjemme er du med. Det er to grupper på Facebook for hele kommunen, men hovedsakelig en som brukes. De brukes sjelden til private treff/avtaler etter at det åpnet «babykafe» i byen. Vet noen chattegrupper er etablert for å aktivt unngå folk, og når jeg ikke er med i en eneste, og ser det har vært samlet ganske mange på privat treff i dag, lurer jeg på hva som skjer. Er jeg en folk vil unngå? Hva har skjedd når? Fungerer jeg så dårlig med de andre at de ikke vil ha meg med? Er det tilfeldig? Jeg er alltid den som tar kontakt, og sjelden blir invitert med direkte. 

Føler meg ikke akkurat inkludert ihvertfall..

:sukk: 

Skrevet

Huff...jeg vet ikke helt hva jeg skal svare på det jeg. :smilyblomst:

Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Huff...jeg vet ikke helt hva jeg skal svare på det jeg. :smilyblomst:

Takk for svaret uansett - og blomsten :klem: 

• Liker 1
Skrevet

Vet du, FruN, det synes jeg er skikkelig stygt gjort av de andre. Minner meg om en ungdomsskoleklasse som driver med ren og skjær utestengning. Du har all grunn til å føle deg trist og oversett, men jeg håper at du klarer å se at det ikke er DEG det er noe galt med, det er de andre som er idioter. Stor klem fra meg. :klemmer:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Fantastica skrev:

Vet du, FruN, det synes jeg er skikkelig stygt gjort av de andre. Minner meg om en ungdomsskoleklasse som driver med ren og skjær utestengning. Du har all grunn til å føle deg trist og oversett, men jeg håper at du klarer å se at det ikke er DEG det er noe galt med, det er de andre som er idioter. Stor klem fra meg. :klemmer:

Takk, F :klem: Kjenner jeg har problemer med å la det fare, samtidig som jeg har lyst til å si «Takk for invitasjonen som ikke kom. F*** off» 

Men jeg prøver ihvertfall å ta grep! Skal ta med ungene på tur om et par helger, Barnas Turlag som arrangerer. Og jeg var hos ei i min forrige «barselsgruppe» her om dagen, og det var veldig hyggelig. 

Det kom noen vonde tårer som gjorde godt. Til helvete med resten av de. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...