Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

@Rumle 

Nå har jeg sett ferdig 13rw! Godt jeg hadde gulpekluten til vesla her så jeg kunne tørke tårene på siste episode. Og den episoden med mr.porter i retten. synes sesong 2 var bedre enn sesong 1 jeg. Viktige temaer som blir tatt opp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Rumle skrev:

 

giphy.gif

Nå kommer snart aldri hjem! :hoppendeglad:

Hurra! Håper hu har hatt det superfint!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Mynona skrev:

@Rumle 

Nå har jeg sett ferdig 13rw! Godt jeg hadde gulpekluten til vesla her så jeg kunne tørke tårene på siste episode. Og den episoden med mr.porter i retten. synes sesong 2 var bedre enn sesong 1 jeg. Viktige temaer som blir tatt opp. 

Absolutt viktige temaer, ja :Nikke: Men, jeg satt hele tiden med følelsen av at de prøvde for hardt å dra en sesong til ut av historien jeg. Vet ikke helt, synes den tok seg opp i de siste episodene. Enig i at delen med Mr. Porter var god :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Rumle skrev:

Absolutt viktige temaer, ja :Nikke: Men, jeg satt hele tiden med følelsen av at de prøvde for hardt å dra en sesong til ut av historien jeg. Vet ikke helt, synes den tok seg opp i de siste episodene. Enig i at delen med Mr. Porter var god :jepp:

 

Den begynte tregt, det gjorde sesong 1 også. Men det tok seg opp. Ble spennende på slutten. Og trist. Det kommer nok enda en sesong tror jeg. Men det synes jeg blir unødvendig. Selv om jeg lurer på hvordan clay skal komme seg ut av den siste situasjonen og chloe som var gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, Mynona skrev:

Den begynte tregt, det gjorde sesong 1 også. Men det tok seg opp. Ble spennende på slutten. Og trist. Det kommer nok enda en sesong tror jeg. Men det synes jeg blir unødvendig. Selv om jeg lurer på hvordan clay skal komme seg ut av den siste situasjonen og chloe som var gravid. 

Ikke spoil for oss som ikke har sett da 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Winza skrev:

Ikke spoil for oss som ikke har sett da 😅

Sorry! Trodde ikke flere her så på siden ingen kommenterte når jeg og rumle snakket om det. Men det var ikke så veldig spoiling altså. Har ingenting å si for historien egentlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
5 minutter siden, Mynona skrev:

Sorry! Trodde ikke flere her så på siden ingen kommenterte når jeg og rumle snakket om det. Men det var ikke så veldig spoiling altså. Har ingenting å si for historien egentlig. 

Anbefaler du serien? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Winza skrev:

Anbefaler du serien? 

Ja. Den er bra. Sår, fæl, viktig og får deg til å tenke. Den starter litt tregt, men når man kommer inn i den er det lett å bli hekta. Vet ikke om du har hørt noe om den? Men det er om en jente som har begått selvmord og har lager kasetter hvor hun forklarer hvorfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, Mynona skrev:

Ja. Den er bra. Sår, fæl, viktig og får deg til å tenke. Den starter litt tregt, men når man kommer inn i den er det lett å bli hekta. Vet ikke om du har hørt noe om den? Men det er om en jente som har begått selvmord og har lager kasetter hvor hun forklarer hvorfor. 

Å ja den, lillesøstera mi følger med på den. Vet det nylig kom en sesong 2

Ser den ble fornyet til sesong 3 i går https://deadline.com/2018/06/13-reasons-why-renewed-season-3-netflix-1202404504/amp/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje Aldri har svømt seg ferdig for en stund nå? Ble sikkert "den vakreste nymphen" i bassengene der. :jepp: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er et under at hun har klart å holde seg unna oss mens hun har vært på tur syns jeg. Vi er vanedannende. :nigo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er et under at hun har klart å holde seg unna oss mens hun har vært på tur syns jeg. Vi er vanedannende. :nigo: 

Ja! Vi er det! :sleep:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hjelper hvis hun f.eks. har vondt i hodet og legen sier strengt: "Ta et stort glass vann
og minst to ballongfarere og gå rett til sengs!" Hun blir alltid mye bedre ganske fort etter det. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...