Dr. A. Kula Skrevet 25. mai 2018 #37281 Skrevet 25. mai 2018 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Se opp! Iskremballong i sikte! Hvis den ikke har smeltet allerede. Jeg liker ikke forandringer etter oppdateringer på KG, og @Dr. A. Kula - hva er R&R? Er det viktig info der? R&R = Ris og Ros forumet. Der rapporteres problemer og feil. Så om du kikker i trådene der vil du se at klikk to ganger for å gi liker, også har skjedd før. I tillegg har mange meldinger dukket opp med (delvis) engelsk tekst. Og markeringen for lest tråd ble ikke oppdatert som vi er vandt med. (Dette er feil fra tidligere, men som fort kan dukke opp nå etter oppdatering, slik som liker funksjonen) Men nå må du ha god tur, og litt fri fra ballongen, så er den nok problemfri når du vender tilbake. Tuddeliduu! 1
Aldrisur Skrevet 25. mai 2018 Forfatter #37282 Skrevet 25. mai 2018 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: R&R = Ris og Ros forumet. Der rapporteres problemer og feil. Så om du kikker i trådene der vil du se at klikk to ganger for å gi liker, også har skjedd før. I tillegg har mange meldinger dukket opp med (delvis) engelsk tekst. Og markeringen for lest tråd ble ikke oppdatert som vi er vandt med. (Dette er feil fra tidligere, men som fort kan dukke opp nå etter oppdatering, slik som liker funksjonen) Men nå må du ha god tur, og litt fri fra ballongen, så er den nok problemfri når du vender tilbake. Tuddeliduu! Ja Ris og Ros jaaa - at jeg ikke forsto det. Takk for svar og takk for gode ønsker. Tuddeli du også! 2
Lille Lerke Skrevet 25. mai 2018 #37284 Skrevet 25. mai 2018 (endret) 9 minutter siden, Aldrisur skrev: Jamen Lille lerka da, du kan jo bare trykke på *se alle* så kommer de opp alle sammen. Neimen Aldrisur det er ikke så enkelt. Error 502 bad gateway og hvite sider kommer opp, eller siden svarer ikke.....vennligst vent. Når jeg går inn på smileyene. Nei, livet er enklere uten kg pr. nu. God tur til hun som skal ut og fly, i ballongkjole formoder jeg Endret 25. mai 2018 av Lille Lerke 2
Gjest Winza Skrevet 25. mai 2018 #37285 Skrevet 25. mai 2018 15 minutter siden, Aldrisur skrev: Se opp! Iskremballong i sikte! Hvis den ikke har smeltet allerede. Jeg liker ikke forandringer etter oppdateringer på KG, og @Dr. A. Kula - hva er R&R? Er det viktig info der? Nå er det mye greiere å bruke og finne fram til emojier i hvert fall
Aldrisur Skrevet 25. mai 2018 Forfatter #37286 Skrevet 25. mai 2018 6 minutter siden, Rumle skrev: Gooooood tur aldri! Tuuuuuuuuuuuuusen takk Rumle! 6 minutter siden, Lille Lerke skrev: Neimen Aldrisur det er ikke så enkelt. Error 502 bad gateway og hvite sider kommer opp, eller siden svarer ikke.....vennligst vent. Når jeg går inn på smileyene. Nei, livet er enklere uten kg pr. nu. God tur til hun som skal ut og fly, i ballongkjole formoder jeg Ballongkjole skal bli. Vi får håpe dette går fort over. Synes å les at noen hadde hacket KG, så da tar det vel tid å rydde opp. 4 minutter siden, Winza skrev: Nå er det mye greiere å bruke og finne fram til emojier i hvert fall Går greit her også nå, tror jeg. 1
Gjest Winza Skrevet 25. mai 2018 #37287 Skrevet 25. mai 2018 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Tuuuuuuuuuuuuusen takk Rumle! Ballongkjole skal bli. Vi får håpe dette går fort over. Synes å les at noen hadde hacket KG, så da tar det vel tid å rydde opp. Går greit her også nå, tror jeg. 🎃
Mynona Skrevet 25. mai 2018 #37288 Skrevet 25. mai 2018 Kg er under angrep sier tsp, så det er det som gjør det så ustabilt nå. Og de jobber på spreng omtrent døgnet rundt for å få stoppet det. 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. mai 2018 #37289 Skrevet 25. mai 2018 God tur Aldri . By the way, lurer på hva som er så gøy med å angripe KG De må ha et kjedelig liv
Aldrisur Skrevet 25. mai 2018 Forfatter #37290 Skrevet 25. mai 2018 1 minutt siden, Mynona skrev: Kg er under angrep sier tsp, så det er det som gjør det så ustabilt nå. Og de jobber på spreng omtrent døgnet rundt for å få stoppet det. Nettopp, det var sånn jeg også forsto det. Noen jobber på spreng, mens vi sitter her og klager og leker oss. 3
Aldrisur Skrevet 25. mai 2018 Forfatter #37291 Skrevet 25. mai 2018 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: God tur Aldri . By the way, lurer på hva som er så gøy med å angripe KG De må ha et kjedelig liv Takk og takk Catalina. Det er sikkert en bitter og utestengt bruker. 2
Lille Lerke Skrevet 25. mai 2018 #37292 Skrevet 25. mai 2018 (endret) 12 minutter siden, Aldrisur skrev: Tuuuuuuuuuuuuusen takk Rumle! Ballongkjole skal bli. Vi får håpe dette går fort over. Synes å les at noen hadde hacket KG, så da tar det vel tid å rydde opp. Går greit her også nå, tror jeg. Hvor fant du info om hacking Det må være @Rumle eller @Hoppetaujenta slike ting er bare noe de snille finner på Endret 25. mai 2018 av Lille Lerke 1
Lille Lerke Skrevet 25. mai 2018 #37293 Skrevet 25. mai 2018 (endret) 10 minutter siden, Mynona skrev: Kg er under angrep sier tsp, så det er det som gjør det så ustabilt nå. Og de jobber på spreng omtrent døgnet rundt for å få stoppet det. Hva er hensikten med å hacke forumet :klo: Er epostadresser og identitet i fare? Herved avlegger jeg ed på å slutte å klage på saken, for resten av mai 18. Endret 25. mai 2018 av Lille Lerke
Mynona Skrevet 25. mai 2018 #37294 Skrevet 25. mai 2018 (endret) 6 minutter siden, Lille Lerke skrev: Hva er hensikten med å hacke forumet :klo: Er epostadresser og identitet i fare? Det er visst en type angrep (ikke hacking) for å prøve å få forumet til å krasje/nedetid. De sender voldsomt mye informasjon til serverne sånn at de kneler pga overbelastning sånn jeg har forstått det. Så ingen som trenger seg inn i forumet, de angriper fra utsiden. hensikten er uviss... Endret 25. mai 2018 av Mynona
Aldrisur Skrevet 25. mai 2018 Forfatter #37295 Skrevet 25. mai 2018 Akkurat nå, Mynona skrev: Det er visst en type angrep (ikke hacking) for å prøve å få forumet til å krasje/nedetid. De sender voldsomt mye informasjon til serverne sånn at de kneler pga overbelastning sånn jeg har forstått det. Så ingen som trenger seg inn i forumet, de angriper fra utsiden. Å fytterakkern så skummelt! Kanskje det er (tør ikke å skrive de to bokstavene her) 3
Aldrisur Skrevet 25. mai 2018 Forfatter #37297 Skrevet 25. mai 2018 Akkurat nå, Mynona skrev: Her er info fra tsp Min kjære kaller det DDos - distribuert tjenestenekt. Kan nok være trøblete å få orden på ja. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. mai 2018 #37298 Skrevet 25. mai 2018 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Å fytterakkern så skummelt! Kanskje det er (tør ikke å skrive de to bokstavene her) Eller Nord-K (if you know what i mean..)
Aldrisur Skrevet 25. mai 2018 Forfatter #37299 Skrevet 25. mai 2018 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Eller Nord-K (if you know what i mean..) 1
Mynona Skrevet 25. mai 2018 #37300 Skrevet 25. mai 2018 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Min kjære kaller det DDos - distribuert tjenestenekt. Kan nok være trøblete å få orden på ja. Ja, var det tsp kalte det og. Jeg kan ikke sånn dataspråk 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå