Hoppetaujenta Skrevet 22. april 2018 #36321 Skrevet 22. april 2018 Ahh...og nå heter det mor Aldri-teppe. ( Faktor = ) 2
FruN Skrevet 22. april 2018 #36322 Skrevet 22. april 2018 2 timer siden, Aldrisur skrev: Morsom info Kula! Jeg får henge i om jeg skal rekke 1000 innlegg til før jeg blir verneverdig i det virkelige liv! Nam! Med marsipanbiter ! Har du mer igjen? Bare å lese ordet rips så kjenner jeg i munnen hvor syrlige de er. Ou mai gadd! Stiiiiillig! Ikke verst Sev. God tur hjem i kveld. Spennende! -------------------------------------------- Koselig med jentekveld i går. Vi fikk tapas, kaker, og masse god underholdning. Det var kjempekoselig, men også litt slitsomt når 11 damer skravler i munnen på hverandre. Jeg bruker alltid litt tid på å jekke meg ned etter en sånn kveld. Så det ble ganske sent før jeg kom i seng i natt (på morrakvisten mener jeg). Fin og slapp søndag. Dere har vel vært ute i skog og mark, nytt sola og vært på treningsstudioet etterpå? Tenker jeg. Vi har (endelig) fått skiftet dekk på bilen! Men så er det først den siste uka innkjørselen har blitt fri for is og snø Frøkna fant sølepytten som har kommet, og heldigvis passet gummistøvlene nok til at ho ikke ble våt på beina 21 minutter siden, Mynona skrev: Se så nydelig da!! Både farge og strikk!! Jeg hadde tenkt å legge det i vogna og ta bilde, men vi har ikke dyne enda, så da ble det liksom så tomt. Tusen tusen takk til fineste Aldrisur! Beste aldrisuren i hele verden Fiiine Ungene her har hvert sitt, og storesøster skal alltid ha sitt når ho koser i sofaen 4
Aldrisur Skrevet 22. april 2018 Forfatter #36323 Skrevet 22. april 2018 10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ahh...og nå heter det mor Aldri-teppe. ( Faktor = ) 9 minutter siden, FruN skrev: Vi har (endelig) fått skiftet dekk på bilen! Men så er det først den siste uka innkjørselen har blitt fri for is og snø Frøkna fant sølepytten som har kommet, og heldigvis passet gummistøvlene nok til at ho ikke ble våt på beina Fiiine Ungene her har hvert sitt, og storesøster skal alltid ha sitt når ho koser i sofaen Åå så deilig for ungene at det endelig kommer litt varme og sølepytter. Deilig for oss voksne også, å kunne være mer ute, samt slippe å vakle avgårde på glattisen. Håper mammaen har det bra også. 1
Mynona Skrevet 22. april 2018 #36324 Skrevet 22. april 2018 37 minutter siden, Aldrisur skrev: Tnaaaw...så koselig @Mynona. Slit det med helsa, som man sier. Jeg håper lille-My får glede av det i mange år. Det er jeg sikker på at hun gjør! Kan jo brukes til å pakke inn med og bre over med og ekstra varme overalt! 3
FruN Skrevet 22. april 2018 #36325 Skrevet 22. april 2018 3 timer siden, Aldrisur skrev: Åå så deilig for ungene at det endelig kommer litt varme og sølepytter. Deilig for oss voksne også, å kunne være mer ute, samt slippe å vakle avgårde på glattisen. Håper mammaen har det bra også. Absolutt! Nå må jeg bare finne ut av gåten "Hva kle på ungene" Men det løser seg alltid Mamma'n har det sånn passe bra Har en positiv innstilling og flere eksempler på mestring gjør hverdagen litt og litt bedre 3
Rumle Skrevet 22. april 2018 #36326 Skrevet 22. april 2018 Akkurat nå, FruN skrev: --- Mamma'n har det sånn passe bra Har en positiv innstilling og flere eksempler på mestring gjør hverdagen litt og litt bedre Så bra å lese, FruN Å oppleve mestringsfølelse er utrolig viktig 3
Aldrisur Skrevet 22. april 2018 Forfatter #36327 Skrevet 22. april 2018 12 minutter siden, FruN skrev: Absolutt! Nå må jeg bare finne ut av gåten "Hva kle på ungene" Men det løser seg alltid Mamma'n har det sånn passe bra Har en positiv innstilling og flere eksempler på mestring gjør hverdagen litt og litt bedre 10 minutter siden, Rumle skrev: Så bra å lese, FruN Å oppleve mestringsfølelse er utrolig viktig Dere er så fine, snille, omsorgsfulle og gode. Jeg synes det er litt trist å tenke på at jeg aldri skal møte dere på ordentlig. Men er glad for å ha blitt kjent med dere her inne. Det gjelder egentlig alle dere ballongfarere. Fine folk! 4
Rumle Skrevet 22. april 2018 #36328 Skrevet 22. april 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Dere er så fine, snille, omsorgsfulle og gode. Jeg synes det er litt trist å tenke på at jeg aldri skal møte dere på ordentlig. Men er glad for å ha blitt kjent med dere her inne. Det gjelder egentlig alle dere ballongfarere. Fine folk! Jeg tenker det samme! Føles nesten som vi har møtt hverandre av og til .. og så plutselig husker jeg at det har vi jo ikke 3
Aldrisur Skrevet 22. april 2018 Forfatter #36329 Skrevet 22. april 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Jeg tenker det samme! Føles nesten som vi har møtt hverandre av og til .. og så plutselig husker jeg at det har vi jo ikke Ja, er det ikke merksnodig? Jeg har jo et bilde av dere i hodet mitt. Men det er jo bare et fri fantasi-bilde. Rart. 2
Severus Skrevet 22. april 2018 #36330 Skrevet 22. april 2018 Pappa og de kom innover til Oslo, så vi gikk på Louise å spiste sammen. Før vi dro til bestefar på Råholt. Så nå har jeg møtt babyen. 5
Aldrisur Skrevet 22. april 2018 Forfatter #36331 Skrevet 22. april 2018 For eksempel kunne jeg aldri kalt Hoppetaujenta for Hoppemor......, mens det er helt naturlig for meg å skrive Rumlemlor. Hvorfor er det sånn? Jeg vedder for at Hoppe ikke er noe mer *jente* enn Rumle. Heller ikke noe mindre da men... 2
Aldrisur Skrevet 22. april 2018 Forfatter #36332 Skrevet 22. april 2018 Akkurat nå, Severus skrev: Pappa og de kom innover til Oslo, så vi gikk på Louise å spiste sammen. Før vi dro til bestefar på Råholt. Så nå har jeg møtt babyen. Åååå så koselig. Tenker et var en fin baby jeg. 2
Severus Skrevet 22. april 2018 #36333 Skrevet 22. april 2018 Den likner på meg, så jeg vet ikke lol 2
Aldrisur Skrevet 22. april 2018 Forfatter #36334 Skrevet 22. april 2018 Akkurat nå, Severus skrev: Den likner på meg, så jeg vet ikke lol Herlig! 2
Rumle Skrevet 22. april 2018 #36335 Skrevet 22. april 2018 11 minutter siden, Aldrisur skrev: Ja, er det ikke merksnodig? Jeg har jo et bilde av dere i hodet mitt. Men det er jo bare et fri fantasi-bilde. Rart. jo det er superrart! 2
Rumle Skrevet 22. april 2018 #36336 Skrevet 22. april 2018 4 minutter siden, Severus skrev: Den likner på meg, så jeg vet ikke lol Din søster sin? 2
Severus Skrevet 22. april 2018 #36337 Skrevet 22. april 2018 1 time siden, Rumle skrev: Din søster sin? Min far 2
Rumle Skrevet 22. april 2018 #36338 Skrevet 22. april 2018 Akkurat nå, Severus skrev: Min far Åh!!! Selvsagt! Gratulerer! 1
Severus Skrevet 22. april 2018 #36339 Skrevet 22. april 2018 Jeg liker å være spøkelse på arrangement. 2
FruN Skrevet 22. april 2018 #36340 Skrevet 22. april 2018 Skulle gjerne møtt dere alle! Lurer på hvordan kjemien hadde stemt i det virkelige liv, om den hadde vært like bra som her inne Aldri vet jo hvor jeg bor da.. Sånn ca ihvertfall Og Severus har jeg jo møtt Bittelillesøstra di er kjempesøt Om ho ligner deg, kan jeg ikke se det som annet enn positivt 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå