Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 minutter siden, Rumle skrev:

Hvordan går det med deg, aldri? :)

 

Jeg synes det går uventet bra jeg Rumle. :klemmer:

11 minutter siden, Severus skrev:

Jeg har fått ei sort blemme på innsiden av kinnet

Uffda, :kose:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Aldrisur skrev:

Joa, men så er du mann du også...:P

Å fysjameg, nå har jeg virkelig dårlig samvittighet. Så mye pes og lidelse jeg gir deg, jeg burde tenkt muligheten av å lage en liten pakke av det hele som bare kunne smettes ned i postkassen din, :klem1:

Nei, ikke lenge igjen nå heldigvis. :strix:

Er jeg diskvalifisert fra å få grill-cred fordi jeg er mann, også nå? :jolie: ( :fnise: )

Tenk heller på all den gleden du sprer med å gi bort håndarbeidet. En liten tur (for Paul) kan selvsagt ikke måle seg med det.

Godt å høre det går greit, er (som allerede nevnt) ofte dagene etter begravelsen som er tunge. Det var nok også en grunn til at dere var helt utslitt etter en liten harrytur. Kroppen vet ofte mer enn tankene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

9 timer siden, Mynona skrev:

Haha, det er hvertfall en lang sending.  Det går i snilefart! 

Jeg benker meg gjerne foran teven med nok spise og drikke, for jeg er veldig glad i sånne sendinger.
Direkte maratonsending fra fødeståva; "Mynutt for Mynutt"! :popcorn::flagg:

9 timer siden, Aldrisur skrev:

Å fysjameg, nå har jeg virkelig dårlig samvittighet. Så mye pes og lidelse jeg gir deg, jeg burde tenkt muligheten av å lage en liten pakke av det hele som bare kunne smettes ned i postkassen din.

Nei, ikke lenge igjen nå heldigvis. 

Aldri: du kunne ha stappet det i en pose og sugd ut luften med en støvsuger.
Jeg har fått tilsendt lur pakke på det viset og det anbefales...neste gang. :jepp: 

My: nå har du jogget rundt i din nye tilstand en del mnd....kan du fremdeles huske hvordan din opprinnelige form var, uten morrobump foran? :laugh: 

9 timer siden, Mynona skrev:

Hahah, ja. Kan sende Paul også hvis jeg ikke orker selv. Tror det er bedre å sende han enn å stappe meg i en tralle.

Hvis det blir litt trangt å krøke seg sammen i ei vanlig handlevogn, kan det være bedre at han forflytter deg på ei stående tralle? :klo:  

8 timer siden, Severus skrev:

Jeg har fått ei sort blemme på innsiden av kinnet 

Du har sikkert tygd deg i skinnet, da kan det bli litt blodansamling under huden og det kan se svart ut. :jepp: 
Er det ny politisk tur allerede, eller familiestuff du skal? 

Godmorgen forøvrig til alle sammen. :goodbye: Nå skal jeg ha fin frokost...ehh...nei, det var visst en Lillebjørn Nilsen-tekst som svippet innom der. Jeg skal bare ha helt vanlig, enkel alenefrokost. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Er jeg diskvalifisert fra å få grill-cred fordi jeg er mann, også nå? :jolie: ( :fnise: )

Tenk heller på all den gleden du sprer med å gi bort håndarbeidet. En liten tur (for Paul) kan selvsagt ikke måle seg med det.

Godt å høre det går greit, er (som allerede nevnt) ofte dagene etter begravelsen som er tunge. Det var nok også en grunn til at dere var helt utslitt etter en liten harrytur. Kroppen vet ofte mer enn tankene.

Godt sagt, veldig sant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

 

Jeg benker meg gjerne foran teven med nok spise og drikke, for jeg er veldig glad i sånne sendinger.
Direkte maratonsending fra fødeståva; "Mynutt for Mynutt"! :popcorn::flagg:

Aldri: du kunne ha stappet det i en pose og sugd ut luften med en støvsuger.
Jeg har fått tilsendt lur pakke på det viset og det anbefales...neste gang. :jepp: 

My: nå har du jogget rundt i din nye tilstand en del mnd....kan du fremdeles huske hvordan din opprinnelige form var, uten morrobump foran? :laugh: 

Hvis det blir litt trangt å krøke seg sammen i ei vanlig handlevogn, kan det være bedre at han forflytter deg på ei stående tralle? :klo:  

Du har sikkert tygd deg i skinnet, da kan det bli litt blodansamling under huden og det kan se svart ut. :jepp: 
Er det ny politisk tur allerede, eller familiestuff du skal? 

Godmorgen forøvrig til alle sammen. :goodbye: Nå skal jeg ha fin frokost...ehh...nei, det var visst en Lillebjørn Nilsen-tekst som svippet innom der. Jeg skal bare ha helt vanlig, enkel alenefrokost. 

God idé Hoppe! Det skal jeg huske på neste gang. 

Håper du hadde en god alenefrokost. :)

7 timer siden, Rumle skrev:

God fredag og helg alle fiiiininger :blomst:

 

Håper fredagen din har vært fin til nå og at du koser deg i vårværet. :ninuskapus:

6 timer siden, Severus skrev:

Oslo

Hva gjør du i Oslo Sev? :)

-----------------------------------------

Er det noen av dere som mister mye hår til tider? *Eller er det bare meg*, (som det utrykkes ofte her på KG) :tongue: Jeg har spurt venninnene mine, men de sier bare *hvorfor skal du ha så mye hår hele livet, når vi aldri har hatt det?* Det synes jeg er et dårlig og lite forståelsesfullt svar. :icon_frown:

Når jeg har vasket håret kan jeg liksom dra ut masse hår av gangen. Og jeg vet, i forhold til krig og sult i verden, er det et mini-bitte-lite problem, men uff, jeg liker det ikke. :sukk: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde min periode i fjor høst og håravfall går i bølger, Aldri.
Om en liten stund vokser det søte små fjon ut igjen. Tar litt tid, men hårstråene blir seg selv om noen år. :fnise: 
Trøsteis til folk som trenger det...med masse FRUKT i. 
1767x2000xDSC_0621.jpg,qx62810.pagespeed

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Ja, jeg hadde min periode i fjor høst og håravfall går i bølger, Aldri.
Om en liten stund vokser det søte små fjon ut igjen. Tar litt tid, men hårstråene blir seg selv om noen år. :fnise: 
Trøsteis til folk som trenger det...med masse FRUKT i. 
1767x2000xDSC_0621.jpg,qx62810.pagespeed

Ja, vi får håpe at det er sånn som du sier. Takk for svar. :yvonne:

Og den isen der skulle jeg gjerne hatt i det virkelige liv! :nordvesta:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det mulig at dere ikke har en eneste liten isboks i deres helt sikkert velfylte fryseboks(er)? :sjokkbla:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Er det mulig at dere ikke har en eneste liten isboks i deres helt sikkert velfylte fryseboks(er)? :sjokkbla:

Ja, akkurat i dag er det helt tombola i fryseren. :icon_frown::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Aldrisur skrev:

God idé Hoppe! Det skal jeg huske på neste gang. 

Håper du hadde en god alenefrokost. :)

Håper fredagen din har vært fin til nå og at du koser deg i vårværet. :ninuskapus:

Hva gjør du i Oslo Sev? :)

-----------------------------------------

Er det noen av dere som mister mye hår til tider? *Eller er det bare meg*, (som det utrykkes ofte her på KG) :tongue: Jeg har spurt venninnene mine, men de sier bare *hvorfor skal du ha så mye hår hele livet, når vi aldri har hatt det?* Det synes jeg er et dårlig og lite forståelsesfullt svar. :icon_frown:

Når jeg har vasket håret kan jeg liksom dra ut masse hår av gangen. Og jeg vet, i forhold til krig og sult i verden, er det et mini-bitte-lite problem, men uff, jeg liker det ikke. :sukk: 

B- vitamin og ølgjær :opplyser:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...