Hoppetaujenta Skrevet 19. april 2018 #36161 Skrevet 19. april 2018 Og ikke minst så regner jeg med at Fruen er veldig glad for at hun fant sin drømmeprins også. Diagnoser er ingen hindring for den store kjærligheten! 10 timer siden, Winza skrev: Måtte bare få dette ut av meg Du fortjener det beste av det beste, Winza. 9 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Til info, hoppe, de fleste vanlige komfyrer har faktisk grill modus. Det er bare vi som aldri tenker på det igjen derfor aldri bruker den. NÅ ble jeg lang i maska, doktor. Jeg har fullstendig glemt den muligheten og det sier igjen alt om at jeg ikke er et kjøkkenmenneske, men det var jo en strålende idè! Takk Herr Kula. Det skal testes. 2
Sola de Skrevet 19. april 2018 #36162 Skrevet 19. april 2018 Men blir det ikke mye fett som renner ned i ovnen. Klarer stekebrettet å fange opp alt. Tenker det må bli mye vasking og røyk i ovnen ved å bruke grillen? 1
Dr. A. Kula Skrevet 19. april 2018 #36164 Skrevet 19. april 2018 1 time siden, Sola de skrev: Men blir det ikke mye fett som renner ned i ovnen. Klarer stekebrettet å fange opp alt. Tenker det må bli mye vasking og røyk i ovnen ved å bruke grillen? Er du bekymret for at stekebrett ikke er tilstrekkelig, bruker man langpannen. Det er også mulig å sette fat/skål (ildfast) under maten på risten, slik at det som skal vaskes tar mindre plass. Røyk kommer ut egen løftekapasitet, på samme måte som ved steking, anbefaler å bruke viften over komfyr for å få denne ut. Er man virkelig redd for fett i komfyren, kan man vurdere stekepose, men er usikker om disse vil tåle temperaturen som gjerne er høyere ved grilling enn steking. 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. april 2018 #36165 Skrevet 19. april 2018 Blir vel ikke noen grilleffekt med steikepose på vel? Blir jo fuktig der... *hentet My pakke eller* 1
Mynona Skrevet 19. april 2018 #36166 Skrevet 19. april 2018 Nei, My skal hente pakke i helgen etter planen Postkontoret er litt omvei når jeg er på vei hjem fra jobb, også er jeg så sliten etter jobb at jeg må spare litt energi på sånne omveier. Jeg får hold av å gå fra badet til stua et par ganger, så å gå av bussen ett stopp før og så gå en annen vei enn hjemover og så gå hjem er litt sånn maratonøvelse for meg Og maraton er best å ta en dag man er uthvilt 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. april 2018 #36167 Skrevet 19. april 2018 Wow...My har visst blitt idrettskvinne! 2
Mynona Skrevet 19. april 2018 #36168 Skrevet 19. april 2018 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Wow...My har visst blitt idrettskvinne! Hahaha... tror jeg er i motsatt ende av skalaen altså 2
Rumle Skrevet 19. april 2018 #36169 Skrevet 19. april 2018 Jøss, er det noen mulighet for at vi kanskje kan få en live stream av denne bragden tror du, My? Vi kan heie deg frem! My på posten, sekund før sekund 2
Mynona Skrevet 19. april 2018 #36170 Skrevet 19. april 2018 Haha, det er hvertfall en lang sending Det går i snilefart! 3
Rumle Skrevet 19. april 2018 #36171 Skrevet 19. april 2018 Akkurat nå, Mynona skrev: Haha, det er hvertfall en lang sending Det går i snilefart! Ikke lenge igjen nå heldigvis 2
Aldrisur Skrevet 19. april 2018 Forfatter #36172 Skrevet 19. april 2018 21 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @Aldrisur, skjønte ikke problemet med at mannen tar cred for grillingen Joa, men så er du mann du også... 14 minutter siden, Mynona skrev: Nei, My skal hente pakke i helgen etter planen Postkontoret er litt omvei når jeg er på vei hjem fra jobb, også er jeg så sliten etter jobb at jeg må spare litt energi på sånne omveier. Jeg får hold av å gå fra badet til stua et par ganger, så å gå av bussen ett stopp før og så gå en annen vei enn hjemover og så gå hjem er litt sånn maratonøvelse for meg Og maraton er best å ta en dag man er uthvilt Å fysjameg, nå har jeg virkelig dårlig samvittighet. Så mye pes og lidelse jeg gir deg, jeg burde tenkt muligheten av å lage en liten pakke av det hele som bare kunne smettes ned i postkassen din, Nei, ikke lenge igjen nå heldigvis. 1
Mynona Skrevet 19. april 2018 #36173 Skrevet 19. april 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Ikke lenge igjen nå heldigvis Nei, nå er det straks sånn "når som helst"-stadiet 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Joa, men så er du mann du også... Å fysjameg, nå har jeg virkelig dårlig samvittighet. Så mye pes og lidelse jeg gir deg, jeg burde tenkt muligheten av å lage en liten pakke av det hele som bare kunne smettes ned i postkassen din, Nei, ikke lenge igjen nå heldigvis. Nei, du det må du ikke!! Du er jo bare kjempesnill!! Posten hadde sikkert synes en pakke var for stor for postkassen uansett. De pleier å være litt vrange Men jeg tror kanskje at jeg skal treffe noen med bil på lørdag, så da kan vi smette en tur bort med bil også. Det tar sånn 1 minutt å kjøre dit nemlig, det er ikke langt unna. 1
Aldrisur Skrevet 19. april 2018 Forfatter #36175 Skrevet 19. april 2018 1 minutt siden, Mynona skrev: Nei, nå er det straks sånn "når som helst"-stadiet Nei, du det må du ikke!! Du er jo bare kjempesnill!! Posten hadde sikkert synes en pakke var for stor for postkassen uansett. De pleier å være litt vrange Men jeg tror kanskje at jeg skal treffe noen med bil på lørdag, så da kan vi smette en tur bort med bil også. Det tar sånn 1 minutt å kjøre dit nemlig, det er ikke langt unna. Snill og hjernedød! Så fint om du kan bli kjørt da, hvis ikke så får du få Paul til å putte deg oppi en handletralle! Bare hils fra oss juballongere å be ham trille forsiktig. Neida... 2
Mynona Skrevet 19. april 2018 #36176 Skrevet 19. april 2018 14 minutter siden, Aldrisur skrev: Snill og hjernedød! Så fint om du kan bli kjørt da, hvis ikke så får du få Paul til å putte deg oppi en handletralle! Bare hils fra oss juballongere å be ham trille forsiktig. Neida... Hahah, ja. Kan sende Paul også hvis jeg ikke orker selv Tror det er bedre å sende han enn å stappe meg i en tralle 1
Aldrisur Skrevet 19. april 2018 Forfatter #36177 Skrevet 19. april 2018 4 minutter siden, Mynona skrev: Hahah, ja. Kan sende Paul også hvis jeg ikke orker selv Tror det er bedre å sende han enn å stappe meg i en tralle Hi-hi, jeg ser den - ikke noe særlig god idé. Det ordner seg vel. 1
Aldrisur Skrevet 19. april 2018 Forfatter #36179 Skrevet 19. april 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Jeg likte tralleideen! <---------------Paul på trilletur! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå