Rumle Skrevet 17. april 2018 #36121 Skrevet 17. april 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Å ja? Er det et klarsignal for beskjæring? Det visste jeg ikke. Jeg får ta meg en tur ut å finne noen bjørketrær når det blir lyst i morgen. Jupp Det er visst et sånt gammelt tegn man bruker 2
Aldrisur Skrevet 17. april 2018 Forfatter #36122 Skrevet 17. april 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Jupp Det er visst et sånt gammelt tegn man bruker Veldig smart altså! Man lærer litt hver dag - om man ikke er forsiktig. 2
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2018 #36123 Skrevet 17. april 2018 I alle dager...så skulle det dukke opp en liten og lur ting som alle vet, men som ikke Aldri vet. Omtrent som å vinne i lotto dette. Jeg har alltid visst akkurat det, men har hatt lite roser i mitt liv. Den gangen jeg hadde det over en del år, lot jeg busken vokse og vokse (jupp det temaet igjen her ) og resultatet ble nydelig. Frodig diger busk over hele frontpartiet...av hagen altså. Edens hage-følelse. Rosa nydelig duftende blomster. Andre rynket litt på nesen og syns jeg burde strukturere den slik alle visste at den skulle, men jeg så det som frodig og vakkert og lot den få utfolde seg. Der har vi meg gitt. Godt at alt har gått sin gang i dag, Aldri. Pleier å være ok å ha rundet den milepælen når det først ble sånn. Jeg har alltid kjent på at de mellomdagene er uendelige, jeg har gått rundt meg selv og zombiet meg videre med det som skulle gjøres. Tanker og følelser fortsetter å leve sitt liv, men det er som når støvet legger seg etter å ha ristet et teppe. Alt faller sakte på plass igjen i nye hverdager for oss som er igjen. Vi skal videre. Ny til deg og dine i kveld. Jeg ble sittende i tanker om da jeg var i sånne situasjoner. Tiden gjør noe med alt. 3
Aldrisur Skrevet 17. april 2018 Forfatter #36124 Skrevet 17. april 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: I alle dager...så skulle det dukke opp en liten og lur ting som alle vet, men som ikke Aldri vet. Omtrent som å vinne i lotto dette. Jeg har alltid visst akkurat det, men har hatt lite roser i mitt liv. Den gangen jeg hadde det over en del år, lot jeg busken vokse og vokse (jupp det temaet igjen her ) og resultatet ble nydelig. Frodig diger busk over hele frontpartiet...av hagen altså. Edens hage-følelse. Rosa nydelig duftende blomster. Andre rynket litt på nesen og syns jeg burde strukturere den slik alle visste at den skulle, men jeg så det som frodig og vakkert og lot den få utfolde seg. Der har vi meg gitt. Godt at alt har gått sin gang i dag, Aldri. Pleier å være ok å ha rundet den milepælen når det først ble sånn. Jeg har alltid kjent på at de mellomdagene er uendelige, jeg har gått rundt meg selv og zombiet meg videre med det som skulle gjøres. Tanker og følelser fortsetter å leve sitt liv, men det er som når støvet legger seg etter å ha ristet et teppe. Alt faller sakte på plass igjen i nye hverdager for oss som er igjen. Vi skal videre. Ny til deg og dine i kveld. Jeg ble sittende i tanker om da jeg var i sånne situasjoner. Tiden gjør noe med alt. Jaså du visste om dette med museører. Jeg vil også ha full busk, men akkurat slik den står nå og spriker til alle kanter i vårsola, så ser den ut til å trenge litt stussing i hvert fall. Til det siste: Er så enig i alt du skriver, alt faller på plass etter hvert og vi skal videre, samtidig er det så godt å huske på alle gode stunder man hadde med den som ble borte. Vi har godt av å stoppe opp, trekke pusten og ta en liten opprydning i tankene våre av og til. Du er god du Hoppe. 2
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2018 #36126 Skrevet 17. april 2018 16 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg vil også ha full busk, men akkurat slik den står nå og spriker til alle kanter i vårsola, så ser den ut til å trenge litt stussing i hvert fall. Du er god du Hoppe. Det første der fikk jeg merkelig levende bilder av på natthjernen min og...nå kommer jeg sikkert til å drømme om det også. Det siste der; takk skal du ha (og my ) Jeg mistenker sterkt at vi er litt gode alle sammen er vi sterke. En effektiv dobbeltkoblet setning der. Jeg må sove nå. 2
Rumle Skrevet 17. april 2018 #36127 Skrevet 17. april 2018 *Nb til meg selv; husk å ikke sjekke hoppens drømmedagbok i morgen* 2
Aldrisur Skrevet 17. april 2018 Forfatter #36129 Skrevet 17. april 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: *Nb til meg selv; husk å ikke sjekke hoppens drømmedagbok i morgen* ...skal holde meg laaaaangt unna den boka ja! 2
Rumle Skrevet 17. april 2018 #36130 Skrevet 17. april 2018 4 minutter siden, Aldrisur skrev: ...skal holde meg laaaaangt unna den boka ja! Den er ellers veldig underholdene 2
Dr. A. Kula Skrevet 17. april 2018 #36131 Skrevet 17. april 2018 (endret) Godt å høre du har klart deg tålig bra gjennom dagen i dag, Aldri. Skulle tipse om å huske lommetørkle, men ble for sen. Dessuten husker oftest dere damer slikt. Selv gikk jeg på en kraftig smell en gang, var helt uforberedt på reaksjonen under begravelsen. Hadde vært i mange tilsvarende begravelser, men vedkommende stod litt nærmere og dermed satte tullingen tårene i gang. Har siden lært, og desverre vært i litt for mange begravelser til litt for nære personer siden. Det som derimot hoppe ikke tar med, er at etter bisettelsen er "folk flest" ferdig med sorgen, og dermed blir man litt ensom med savnet, og personen som er gått bort forsvinner fra folks bevissthet. Dermed blir denne personen sjeldent nevnt, og det er ofte sårt for oss nærmeste. Sender deg derfor en ekstra god nå i de sene timer, Aldri. Deler også ut til dere andre som strever med vært sitt (Myona og FruN især), men utelater selvsagt ikke dere andre gode venner i tråden. Selv har minsten hatt en tung dag i dag, nettopp på grunn av savn til et nært familiemedlem. Endret 17. april 2018 av Dr. A. Kula 3
Aldrisur Skrevet 17. april 2018 Forfatter #36132 Skrevet 17. april 2018 20 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Godt å høre du har klart deg tålig bra gjennom dagen i dag, Aldri. Skulle tipse om å huske lommetørkle, men ble for sen. Dessuten husker oftest dere damer slikt. Selv gikk jeg på en kraftig smell en gang, var helt uforberedt på reaksjonen under begravelsen. Hadde vært i mange tilsvarende begravelser, men vedkommende stod litt nærmere og dermed satte tullingen i gang. Har siden lært, og desverre vært i litt for mange begravelser til litt for nære personer siden. Det som derimot hoppe ikke tar med, er at etter bisettelsen er "folk flest" ferdig med sorgen, og dermed blir man litt ensom med savnet, og personen som er gått bort forsvinner fra folks bevissthet. Dermed blir denne personen sjeldent nevnt, og det er ofte sårt for oss nærmeste. Sender deg derfor en ekstra god nå i de sene timer, Aldri. Deler også ut til dere andre som strever med vært sitt (Myona og FruN især), men utelater selvsagt ikke dere andre gode venner i tråden. Selv har minsten hatt en tung dag i dag, nettopp på grunn av savn til et nært familiemedlem. Det er så riktig det du skriver her Kula, og takk for varm klem. Klem tilbake til deg. Veldig trist å høre at du har hatt en tung dag - men det er vel slik at ingen slipper unna. Go'natta til de som skal sove nå. 3
Hoppetaujenta Skrevet 18. april 2018 #36133 Skrevet 18. april 2018 *tviholde på nattedrømmen sin og skåne omgivelsene* Stadig bedre uke til alle sammen. 2
Rumle Skrevet 18. april 2018 #36134 Skrevet 18. april 2018 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: *tviholde på nattedrømmen sin og skåne omgivelsene* Stadig bedre uke til alle sammen. Håper alle får en fin onsdag 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. april 2018 #36135 Skrevet 18. april 2018 Alt vel så langt, takk som byr. Jeg ble oppringt av et sånt langt ukjent nummer akkurat nå, søkte på telefonterror, men ikke registrert der. Søkte på nett og der kom det opp et ringefirma i london. Jeg har ingen kjente der, så da er det noe lurerigreier som jeg over hodet ikke svarer på. Nummeret er blokkert. Det er alt jeg kan gjøre. 2
Hoppetaujenta Skrevet 18. april 2018 #36136 Skrevet 18. april 2018 Så på serien hvor de ligger på camping i...eller kanskje på Larkollen: de grillet i dag og det så så godt ut! Hvorfor kan ikke Meny f.eks. selge ekte grillet sommermat som vi kan kjøpe, ved siden av vanlig varmmat? Vi som er alene steller ikke istand grillaften og alt utstyret som skal til når vi er alene. Pliiis, kjære Meny. Les dette og lag et tilbud til alle oss enslige og veldig sultne kundene deres denne sommeren? 1
Dr. A. Kula Skrevet 18. april 2018 #36137 Skrevet 18. april 2018 Med en gassgrill er det lite du skal styre med for å grille litt. Kan få grillet hva-som-helst på den, når-som-helst. Tips fra meg. 1
Mynona Skrevet 18. april 2018 #36138 Skrevet 18. april 2018 18 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Godt å høre du har klart deg tålig bra gjennom dagen i dag, Aldri. Skulle tipse om å huske lommetørkle, men ble for sen. Dessuten husker oftest dere damer slikt. Selv gikk jeg på en kraftig smell en gang, var helt uforberedt på reaksjonen under begravelsen. Hadde vært i mange tilsvarende begravelser, men vedkommende stod litt nærmere og dermed satte tullingen tårene i gang. Har siden lært, og desverre vært i litt for mange begravelser til litt for nære personer siden. Det som derimot hoppe ikke tar med, er at etter bisettelsen er "folk flest" ferdig med sorgen, og dermed blir man litt ensom med savnet, og personen som er gått bort forsvinner fra folks bevissthet. Dermed blir denne personen sjeldent nevnt, og det er ofte sårt for oss nærmeste. Sender deg derfor en ekstra god nå i de sene timer, Aldri. Deler også ut til dere andre som strever med vært sitt (Myona og FruN især), men utelater selvsagt ikke dere andre gode venner i tråden. Selv har minsten hatt en tung dag i dag, nettopp på grunn av savn til et nært familiemedlem. Du har så rett, så rett. 48 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Med en gassgrill er det lite du skal styre med for å grille litt. Kan få grillet hva-som-helst på den, når-som-helst. Tips fra meg. Enig. Jeg grillet masse da jeg hadde gassgrill. Nå griller jeg aldri. _____ Nå skal jeg straks kjøre heis ned til postkassa 2
Hoppetaujenta Skrevet 18. april 2018 #36139 Skrevet 18. april 2018 Jeg er også litt spent på om ting har kommet frem. 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Med en gassgrill er det lite du skal styre med for å grille litt. Kan få grillet hva-som-helst på den, når-som-helst. Tips fra meg. Takk...jo, jeg vet jo om det, men da må en ha gass stående på verandaen og det frister ikke. Ikke skal jeg ha mye heller, men noen ganger pr sommer hadde vært fint å kunne få kjøpt det ferdig, som alt annet folk lager og selger til kunder. 1
Rumle Skrevet 18. april 2018 #36140 Skrevet 18. april 2018 Du kan jo kjøpe en sånn liten grill du bare kan pakke vekk for hver gang. Det har jeg, veldig enkelt og greit 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå