Aldrisur Skrevet 15. april 2018 Forfatter #36101 Skrevet 15. april 2018 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Bare slipp deg løs, Aldri. Denne ballongen tåler alt. *Hoppe sover snart nå* Me too....sover snart.... 2 minutter siden, Rumle skrev: Høres veldig fint ut Mhm... 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. april 2018 #36103 Skrevet 15. april 2018 NÅ logger hun virkelig av og ikke noe tull her. Natta til i morgen og drøm godt. *poff* 2
Mynona Skrevet 16. april 2018 #36104 Skrevet 16. april 2018 9 timer siden, Aldrisur skrev: Ah de brødene dine ser skikkelig gode ut Hoppe! Jeg elsker sånn godt stekt skorpe på brød. Så trist FruN. Alle dyr/fugler har sin egen personlighet, og derfor er det så sørgelig når de blir borte fra oss. Kommer i morgen kanskje? Halla! ----------------------------------------- Jeg er bare så sliten at jeg nesten ikke orket å skrive noe her, men så jeg gjorde jeg det allikevel. Tirsdag er det bisettelse og jeg skal være så glad når den er over. Er det ikke underlig? Trærne som står helt uten blader vil få nytt liv og nye blader om en uke eller to. Endene i Akerselva vil svømme rundt med de nyutklekka andungene sine som de alltid gjør om våren, fuglene bygger reder og løkene vi satte i jorda i høst spirer i vårsola. Allikevel er ingenting som før. Og noen kommer aldri til å oppleve det. Unnskyld min melankoli. Jaja, i morgen er det mandag igjen og ny arbeidsuke. Tenker på dere. Så flink du er til å sette ord og bilder på tankene. det er rart med begravelse/bisettelse. Det er skikkelig grusomt og trist, men samtidig veldig deilig og er godt punktum for en lang og vond prosess. Eller, kanskje bare et komma i mange tilfeller, men det føles godt på en rar og vond måte. 2
Rumle Skrevet 17. april 2018 #36105 Skrevet 17. april 2018 Håper det blir en fin avskjed og at alt går så bra som det kan i morgen (eller det blir vel i dag), aldri. Tenker på deg 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2018 #36106 Skrevet 17. april 2018 Husk å trekke pusten fra langt nede i magen, så senker skuldrene seg kanskje litt lettere. 1
Aldrisur Skrevet 17. april 2018 Forfatter #36108 Skrevet 17. april 2018 23 timer siden, Mynona skrev: Så flink du er til å sette ord og bilder på tankene. det er rart med begravelse/bisettelse. Det er skikkelig grusomt og trist, men samtidig veldig deilig og er godt punktum for en lang og vond prosess. Eller, kanskje bare et komma i mange tilfeller, men det føles godt på en rar og vond måte. Takk, så fint sagt av deg. 5 timer siden, Rumle skrev: Håper det blir en fin avskjed og at alt går så bra som det kan i morgen (eller det blir vel i dag), aldri. Tenker på deg Tusen takk for varme ord Rumle. 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Husk å trekke pusten fra langt nede i magen, så senker skuldrene seg kanskje litt lettere. Det er en kjempegod idé Hoppetuss. Takk. 5 minutter siden, Mynona skrev: Lykke til i dag. Tenker på deg Takk det skal jeg huske på My. -------------------------- En fin tirsdag ønskes til dere også. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. april 2018 #36109 Skrevet 17. april 2018 God tirsdag til alle Håper dere får en fin dag
Aldrisur Skrevet 17. april 2018 Forfatter #36110 Skrevet 17. april 2018 Dagen i dag er snart et vakkert skrevet ark minneboken, og i morgen er det en ny dag. Håper dere har hatt en fin dag alle sammen? @Mynona, eg berre spør: Har du ennå ikke fått pakken din i posten? 2
Mynona Skrevet 17. april 2018 #36111 Skrevet 17. april 2018 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Dagen i dag er snart et vakkert skrevet ark minneboken, og i morgen er det en ny dag. Håper dere har hatt en fin dag alle sammen? @Mynona, eg berre spør: Har du ennå ikke fått pakken din i posten? I morgen er en ny dag håper dagen var en fin avslutning Jeg har ikke sjekket postkassen siden lørdag. Så vet ikke. Glemte det i går pga besøk hele dagen, og i sag har jeg vært så utslitt og vondt i kroppen etter jobb at å gå 6 meter fra sofa til kjøkken har føltes som et maraton. Så å ta heisen ned til postkassa har vært utelukket. Prøver igjen i morgen tar fryktelig på å ha et par ærender i tillegg til arbeidsdag for tiden. 2
Aldrisur Skrevet 17. april 2018 Forfatter #36112 Skrevet 17. april 2018 Fin dag ja. Uffameg da My. Blir fint for deg å få permisjon snart da. 1
Rumle Skrevet 17. april 2018 #36113 Skrevet 17. april 2018 7 minutter siden, Aldrisur skrev: Dagen i dag er snart et vakkert skrevet ark minneboken, og i morgen er det en ny dag. --- 2
Aldrisur Skrevet 17. april 2018 Forfatter #36114 Skrevet 17. april 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Har du begynt så smått å jobbe i hagen ennå da Rumle? Jeg har noen rosebusker som burde vært klippet, men det er kanskje litt tidlig? 2
Rumle Skrevet 17. april 2018 #36115 Skrevet 17. april 2018 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Har du begynt så smått å jobbe i hagen ennå da Rumle? Jeg har noen rosebusker som burde vært klippet, men det er kanskje litt tidlig? Ja, har begynt med både det ene og det andre. Vi har jo hatt litt sommer her vi plutselig, de siste dagene Jeg har begynt å beskjære her Tror sikkert det går fint hos deg også, men hvis du er redd det skal komme en skikkelig kuldeperioden til kan du jo avvente litt 1
Mynona Skrevet 17. april 2018 #36116 Skrevet 17. april 2018 9 minutter siden, Aldrisur skrev: Fin dag ja. Uffameg da My. Blir fint for deg å få permisjon snart da. Ja, blir nok godt. Ikke lenge igjen får bite tenna sammen de siste dagene. 2
Aldrisur Skrevet 17. april 2018 Forfatter #36117 Skrevet 17. april 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Ja, har begynt med både det ene og det andre. Vi har jo hatt litt sommer her vi plutselig, de siste dagene Jeg har begynt å beskjære her Tror sikkert det går fint hos deg også, men hvis du er redd det skal komme en skikkelig kuldeperioden til kan du jo avvente litt Ja jeg tror dere har hatt det litt mildere i -land enn her i Oslo. Nettene er fremdeles ganske kjølige her, så jeg får vel smøre meg med tålmodighet og vente litt til. 2
Aldrisur Skrevet 17. april 2018 Forfatter #36118 Skrevet 17. april 2018 1 minutt siden, Mynona skrev: Ja, blir nok godt. Ikke lenge igjen får bite tenna sammen de siste dagene. Ja, det kan bli nødvendig, bare ikke press deg for mye. 2
Aldrisur Skrevet 17. april 2018 Forfatter #36120 Skrevet 17. april 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Du får kikke etter museørene på bjørka Å ja? Er det et klarsignal for beskjæring? Det visste jeg ikke. Jeg får ta meg en tur ut å finne noen bjørketrær når det blir lyst i morgen. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå