Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er nymfeparakitten vår borte :sukk:Ho har vært litt pjusk av og på, og litt ekstra tidligere i dag, så HerrN var ikke overrasket når han fant ho. Trist allikevel. Frøkna ble 10 år. Nymfeparakitter i fangenskap kan bli 15-20 år, men vår fikk nok litt for lite mosjon. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å miste et dyr er trist. :sukk: Trist å høre, Fruen. 

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Rumle skrev:

Så trist @FruN ❤

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Å miste et dyr er trist. :sukk: Trist å høre, Fruen. 

:klem: 

Er egentlig bare rart at ho er borte, ho har liksom alltid vært der. HerrN hadde ho før vi ble sammen. Men ho har det nok bedre nå :hjerte: 

Lurer på hvor lenge vi har kattene. Og undulaten for den saks skyld. Men kattene er nå eldst, de er 11 år ( :hakeslepp: ) nå i april. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har ikke fått pakke i posten enda forresten. Eller vi hadde fått en pakke, men den var ikke til meg. 

• Liker 2
Skrevet

Men var den til lilleMy?

• Liker 2
Skrevet

Får nok pakke i løpet av uka da, My. :jepp: 

22 timer siden, FruN skrev:

Lurer på hvor lenge vi har kattene. Og undulaten for den saks skyld.

Veldig bra for unger å vokse opp med dyr. :jepp: 
Lære seg alt om å ta vare på og vise omsorg for andre levende vesener. 

• Liker 3
Skrevet
På 14.4.2018 den 10.57, Hoppetaujenta skrev:

Gratis ferskt brød til alle med og uten tepper. :tommelopp: 
2599738.jpg

Ah de brødene dine ser skikkelig gode ut Hoppe! Jeg elsker sånn godt stekt skorpe på brød. :ninuskapus:

På 14.4.2018 den 21.10, FruN skrev:

Nå er nymfeparakitten vår borte :sukk:Ho har vært litt pjusk av og på, og litt ekstra tidligere i dag, så HerrN var ikke overrasket når han fant ho. Trist allikevel. Frøkna ble 10 år. Nymfeparakitter i fangenskap kan bli 15-20 år, men vår fikk nok litt for lite mosjon. 

Så trist FruN. Alle dyr/fugler har sin egen personlighet, og derfor er det så sørgelig når de blir borte fra oss.  

33 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg har ikke fått pakke i posten enda forresten. Eller vi hadde fått en pakke, men den var ikke til meg. 

Kommer i morgen kanskje? :strix:

5 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

Hei!

Halla! 

-----------------------------------------

Jeg er bare så sliten at jeg nesten ikke orket å skrive noe her, men så jeg gjorde jeg det allikevel. :) 

Tirsdag er det bisettelse og jeg skal være så glad når den er over. 

Er  det ikke underlig? Trærne som står helt uten blader vil få nytt liv og nye blader om en uke eller to. Endene i Akerselva vil svømme rundt med de nyutklekka andungene sine som de alltid gjør om våren, fuglene bygger reder og løkene vi satte i jorda i høst spirer i vårsola. Allikevel er ingenting som før. Og noen kommer aldri til å oppleve det. Unnskyld min melankoli. :sukk:

Jaja, i morgen er det mandag igjen og ny arbeidsuke. 

Tenker på dere. :klem1:

• Liker 2
Skrevet

:klem: 

• Liker 2
Skrevet

Så fint Hoppe. Tusen takk. :ninuskapus:

• Liker 2
Skrevet
54 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ah de brødene dine ser skikkelig gode ut Hoppe! Jeg elsker sånn godt stekt skorpe på brød. :ninuskapus:

Så trist FruN. Alle dyr/fugler har sin egen personlighet, og derfor er det så sørgelig når de blir borte fra oss.  

Kommer i morgen kanskje? :strix:

Halla! 

-----------------------------------------

Jeg er bare så sliten at jeg nesten ikke orket å skrive noe her, men så jeg gjorde jeg det allikevel. :) 

Tirsdag er det bisettelse og jeg skal være så glad når den er over. 

Er  det ikke underlig? Trærne som står helt uten blader vil få nytt liv og nye blader om en uke eller to. Endene i Akerselva vil svømme rundt med de nyutklekka andungene sine som de alltid gjør om våren, fuglene bygger reder og løkene vi satte i jorda i høst spirer i vårsola. Allikevel er ingenting som før. Og noen kommer aldri til å oppleve det. Unnskyld min melankoli. :sukk:

Jaja, i morgen er det mandag igjen og ny arbeidsuke. 

Tenker på dere. :klem1:

Så fint skrevet, aldri :hug: Kjenner den følelsen veldig igjen selv også, det føles så underlig og vondt at alt går videre når noe så viktig i en liv er over :sukk:Heldigvis har vi minnene å ta med oss videre. Og jeg kan tenke meg at du har mange gode fra oppveksten deres i sammen :hug:

• Liker 2
Skrevet

Du er god du Rumlen min. :klemmer:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Du er god du Rumlen min. :klemmer:

❤ Det er jammen du og :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Hadde du en fin tur i helgen, aldri? :)

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

❤ Det er jammen du og :klemmer:

Føler det som jeg har et fristed her i ballongen til å skrive hva jeg føler og tenker. Tanker jeg ikke synes det er så lett å formidle i *det virkelige liv*. 

Og det føles godt Rumle. :klem: 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Føler det som jeg har et fristed her i ballongen til å skrive hva jeg føler og tenker. Tanker jeg ikke synes det er så lett å formidle i *det virkelige liv*. 

Og det føles godt Rumle. :klem: 

Enig, det er en fin plass og veeeldig fin gjeng med folk vi har samlet her! :Nikke: :hug:

• Liker 3
Skrevet

Bare slipp deg løs, Aldri. Denne ballongen tåler alt. :)  *Hoppe sover snart nå* 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Hadde du en fin tur i helgen, aldri? :)

Jeg hadde en skikkelig fin tur. Vi var sammen med deler av den fine familien vår, grillet og hadde gode samtaler. :Nikke:

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jeg hadde en skikkelig fin tur. Vi var sammen med deler av den fine familien vår, grillet og hadde gode samtaler. :Nikke:

Høres veldig fint ut :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...