Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

@Rumle

Hør på "I cried a tear" med LaVern Baker.   Denne er skremmende lik noe Patsy Cline kunne ha gjort.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

God onsdag i tråden. :ol:  Høh? Jeg skulle skrive sol og så ble det den der. Jaja, SKÅL! :biggrin: 

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, Jerry Lee skrev:

@Rumle

Hør på "I cried a tear" med LaVern Baker.   Denne er skremmende lik noe Patsy Cline kunne ha gjort.

Ja, det har du jaggu rett i :jepp:

Skrevet
3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

God onsdag i tråden. :ol:  Høh? Jeg skulle skrive sol og så ble det den der. Jaja, SKÅL! :biggrin: 

:kristin: til hoppen som har startet påskefeiringen med en frisk øl :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

"...ååå...åååå..åååå...det går likar no!" :biggrin: 

• Liker 2
Skrevet

Tror jeg må kjøpe meg noe garn i dag. Ingenting jeg trenger spesielt, men håndarbeid må jeg ha i påska. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Tror jeg må kjøpe meg noe garn i dag. Ingenting jeg trenger spesielt, men håndarbeid må jeg ha i påska. :jepp: 

*plystre, plystre* *tenke sitt*

Bruker du en eller flere pinner da?

Skrevet

Jeg bruker en solid nål.  :lur: 

Skrevet
48 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg bruker en solid nål.  :lur: 

Snakker vi da med hull eller mothake?

Vi snakker hvertfall ikke strikk(epinner) lenger

Skrevet
1 minutt siden, Columna skrev:

:sjenert:

Anbefaler Nrk1, Helene flytter inn. (På Modum bad).

Åhh! Takk for påminnelsen, den episoden har jeg ventet på! 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Snakker vi da med hull eller mothake? Vi snakker hvertfall ikke strikk(epinner) lenger

Vi snakker heklenål vettu. Jeg har bestemt meg for å begynne på en genser til meg selv. Må lage den helt enkel for jeg har ikke noe mønster. Den blir til mens jeg lager den. Ta litt mål, legge til bevegelsesvidde og så sette i gang med designet på styrten. Yupp, det kan bli en fin påske. Jeg er veldig spent på hva det egentlig har blitt starten på når påska er over. Håndarbeidsfantasiene mine gjør ofte krumspring som ikke kan stagges. :laugh: 

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde bursdag idag

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen, Severus! :hoppe: :flagg: :gave::perebrus::tommelopp: 
Et helt nytt år står for din dør og du kommer til å bli en omsorgsfull praktiserende storebror.

• Liker 1
Skrevet

Nå pakker jeg til Tallinn tur

• Liker 1
Skrevet

Det høres skummelt ut, men du er tøff du. :jepp:  Måtte det bli en god reise hvor du treffer folk du liker og de liker deg.

Nå skal denne Hoppa i seng. Natta.  :sove: 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Vi snakker heklenål vettu. Jeg har bestemt meg for å begynne på en genser til meg selv. Må lage den helt enkel for jeg har ikke noe mønster. Den blir til mens jeg lager den. Ta litt mål, legge til bevegelsesvidde og så sette i gang med designet på styrten. Yupp, det kan bli en fin påske. Jeg er veldig spent på hva det egentlig har blitt starten på når påska er over. Håndarbeidsfantasiene mine gjør ofte krumspring som ikke kan stagges. :laugh: 

Å, heklan! :tommelopp:

Hekle en hel genser høres ut som et tidkrevende prosjekt, men blir sikkert skikkelig flott. Er uansett litt utenom det vanlige som strikking er.

Ble det gult garn siden det er påskeferien?

(Spørsmålet var jo som du skjønnee synål eller heklenål, og jeg ser du vet å svare på slike spørsmål :nigo: )  

Gratulerer så mye med bursdagen til @Severus, og god (og trygg) tur til hovedstaden.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...