Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Severus skrev:

Jeg har blitt storebror 4 uker før tiden

Gratulerer!!! :roser:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun var 49 cm lang og 3010 g så helt normal og faktisk litt på den større siden om man ser på at hun er født i uke 36+2

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Gratulerer :) Men storebror?? Er ikke du jente :klo:

Skrevet

Antok du akkurat kjønnet mitt
tenor.gif?itemid=5494205

Men jeg liker å kalle meg det, å så spør jeg søsteren min om jeg kan bli onkel snart.

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet
6 minutter siden, Severus skrev:

Antok du akkurat kjønnet mitt
tenor.gif?itemid=5494205

Men jeg liker å kalle meg det, å så spør jeg søsteren min om jeg kan bli onkel snart.

Beklager var ikke meningen å fornærme deg eller noe.

Skrevet
5 minutter siden, Rumle skrev:

Alt bra med mor og barn? :)

Ja, eller jordmødrene har tatt henne til sånn kontroll men hun er frisk. De gjør jo det av og til med fullbårne barn også.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Beklager var ikke meningen å fornærme deg eller noe.

Er ikke fornærma, jeg bare kaller meg for hva jeg vil. For kjønn har ikke noe å si for meg.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Ja, eller jordmødrene har tatt henne til sånn kontroll men hun er frisk. De gjør jo det av og til med fullbårne barn også.

Bra :)

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 minutt siden, Severus skrev:

Er ikke fornærma, jeg bare kaller meg for hva jeg vil. For kjønn har ikke noe å si for meg.

Ok :) 

Skrevet

Hurra meg rundt og store gratulasjoner til onkel Severus!  :) 
En ny tidsregning har begynt og den lille er heldig som får kjenne deg...og omvendt.

• Liker 2
Skrevet

Takk alle sammen

• Liker 2
Skrevet

Jeg var litt større 53 cm 4300g men samtidig egentlig ikke så alt for mye større, når man tenker på når hun kom.

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer med lillebror, @Severus (siden kjønn ikke betyr noe)!

• Liker 1
Skrevet
På 13.3.2018 den 7.22, Hoppetaujenta skrev:

Hallaien på morgenen. :jepp: 

Ja, igrunnen. *synge med innlevelse* "Jeg er løven - løven det er meg!" :biggrin: 
Det finnes hyggelige folk å snakke med og de som utgir seg for å være det, men har en annen agenda etter hvert. 
Traff en og annen som sendte bilder og "helt tilfeldig mistet strategiske klær under sending",
så da trakk jeg ut pluggen etter hvert. Jeg er fornuftig også skjønner du. De fikk sine sjanser og ...aldri mere. :jepp: 

Hurra for deg som trakk ut pluggen Hoppe! :nordvesta:Det er klar tale vettu, og et språk de fleste forstår. :regler:

8 timer siden, Rumle skrev:

:kaffekopp::vinke:

:takke::sjokolade:

7 timer siden, Severus skrev:

Gratulere masse fra meg også Severus. :smilyblomst:

3 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Gratulerer med lillebror, @Severus (siden kjønn ikke betyr noe)!

:laugh:

------------------------------------------

:a034:KG-pause light fra meg de siste to dagene. Lillegutten i familien har hat feber og barnehageforbud denne uken, så da er det bare å ta på seg Brannmann Sam-støvlene å slukke branner. :fnise: Jeg har faktisk ikke vært ute av døra på to dager, noe som er veldig uvant men også ganske bed(h)agelig.

Jo forresten, jeg var jo ut av døra og reddet en stakkars skjære fra en langsom død i dag. Herr og fru Skjære er i full gang med å bygge reir om dagen og en av dem hadde fått en lang hyssingsnor rund den ene leggen.

Den ene snorenden hadde frosset fast i bakken, mens den andre satt fast nederst ved kloa. Jeg så at den prøvde å fly, men den spratt liksom i revers tilbake på bakken. Jeg fikk tatt på meg støvler og baset meg ut i snøen til den stakkars livredde skjæra  og fikk den løs. :kaklehone:

Skal vedde for at nabolagets katter ble meget irritert på meg, men det bryr jeg meg ikke noe om.....:ler:

Håper dere har og har hatt en fin onsdag alle sammen. :klem1:

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, Severus skrev:

7 timer siden, Severus skrev:

Hun var 49 cm lang og 3010 g så helt normal og faktisk litt på den større siden om man ser på at hun er født i uke 36+2

Gratulerer så mye Severus! 

9 minutter siden, Aldrisur skrev:

Hurra for deg som trakk ut pluggen Hoppe! :nordvesta:Det er klar tale vettu, og et språk de fleste forstår. :regler:

:takke::sjokolade:

Gratulere masse fra meg også Severus. :smilyblomst:

:laugh:

------------------------------------------

:a034:KG-pause light fra meg de siste to dagene. Lillegutten i familien har hat feber og barnehageforbud denne uken, så da er det bare å ta på seg Brannmann Sam-støvlene å slukke branner. :fnise: Jeg har faktisk ikke vært ute av døra på to dager, noe som er veldig uvant men også ganske bed(h)agelig.

Jo forresten, jeg var jo ut av døra og reddet en stakkars skjære fra en langsom død i dag. Herr og fru Skjære er i full gang med å bygge reir om dagen og en av dem hadde fått en lang hyssingsnor rund den ene leggen.

Den ene snorenden hadde frosset fast i bakken, mens den andre satt fast nederst ved kloa. Jeg så at den prøvde å fly, men den spratt liksom i revers tilbake på bakken. Jeg fikk tatt på meg støvler og baset meg ut i snøen til den stakkars livredde skjæra  og fikk den løs. :kaklehone:

Skal vedde for at nabolagets katter ble meget irritert på meg, men det bryr jeg meg ikke noe om.....:ler:

Håper dere har og har hatt en fin onsdag alle sammen. :klem1:

Åh, så bra du fikk reddet den stakars fågelen!

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Gratulerer så mye Severus! 

Åh, så bra du fikk reddet den stakars fågelen!

Jaaa, en merkelig følelse. :forvirret: Hadde helt hjertebank mens jeg gjorde :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...