Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:mynona:Men i alle dager...jeg...jeg skimter sol her!!! Måtte den få vokse seg stor og fin i hele dag. 

• Liker 2
Skrevet

Ja...og enda litt til vil jeg si! :hoppe: 

• Liker 2
Skrevet

Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli en slags gammel utvekst. Ble ikke "Prinsessan Estelle" akkurat født da? :klo: 
WEBB%20PRE%206%20%C3%A5r%20xx.jpg 
     Du verden. Hun er 6 vakre år i dag.  :lillesky2:Gratulasjoner fra Moster Hoppiloppan.
                                                             *for anledningen med lett svensk schwung i uttalen :fnise: *

• Liker 2
Skrevet

God fredag og god helg dere! :klem:

Her bakes det sjokoladekake og senere blir det Tacofredag.

Håper dere har det bra og gleder meg å lese av Hoppe har fått litt sol i dag. Her er det besøk og overnattingsgjest av den lille mannen i dag. :cowboy: Det er koselig. 

• Liker 3
Skrevet

Nå er jeg hjemme igjen fra Finnmarka. Fy faen for en tur jeg hadde oppover, flyet fra Tromsø ble kansellert. Så jeg måtte fly til Alta, der plutselig Widerøe trodde de var overbooka. Så det ble nesten taxitur til Honningsvåg, men de fant oss på passasjerlistene igjen. Så fløy Alta-Vadsø-Båtsfjord-Mehamn-Honningsvåg

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Severus skrev:

Nå er jeg hjemme igjen fra Finnmarka. Fy faen for en tur jeg hadde oppover, flyet fra Tromsø ble kansellert. Så jeg måtte fly til Alta, der plutselig Widerøe trodde de var overbooka. Så det ble nesten taxitur til Honningsvåg, men de fant oss på passasjerlistene igjen. Så fløy Alta-Vadsø-Båtsfjord-Mehamn-Honningsvåg

Det høres ikke noe gøy ut :unsure:

Går det bedre med deg? Og går det bra med bestemor?

• Liker 2
Skrevet

Det går dessverre ikke så bra med bestemor, men nå har vi fått leilighet til henne på et sånt senter der hun kan styre og stelle i egen leilighet. Der er også hjemmetjenesten innom flere ganger om dagen, å det er kafe i første etasjen sånn at hun kan bare ta heisen ned dit å treffe folk når den er åpen. Dagsenteret ligger også i samme bygget, så da kan hun bare gå rett ned å være der. Vi hadde henne med nedover for å se på leiligheten før vi sa ja, å de andre brukerne av dagsenteret hadde savnet henne masse. Med meg går det så der, jeg har fått influensa.

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Severus skrev:

Det går dessverre ikke så bra med bestemor, men nå har vi fått leilighet til henne på et sånt senter der hun kan styre og stelle i egen leilighet. Der er også hjemmetjenesten innom flere ganger om dagen, å det er kafe i første etasjen sånn at hun kan bare ta heisen ned dit å treffe folk når den er åpen. Dagsenteret ligger også i samme bygget, så da kan hun bare gå rett ned å være der. Vi hadde henne med nedover for å se på leiligheten før vi sa ja, å de andre brukerne av dagsenteret hadde savnet henne masse. Med meg går det så der, jeg har fått influensa.

Det var leit å høre. Men, det høres ut som hun har fått en ok leilighet nå da, trives hun der, eller er det litt vanskelig? Uansett må det være tøft å flytte hjemmefra :sukk:

Håper du føler deg bedre snart :klemmer:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, Rumle skrev:

Det var leit å høre. Men, det høres ut som hun har fått en ok leilighet nå da, trives hun der, eller er det litt vanskelig? Uansett må det være tøft å flytte hjemmefra :sukk:

Håper du føler deg bedre snart :klemmer:

Hun har ikke flyttet inn enda, de er ikke ferdige å ordne der. Det skal males og litt sånt, men siden både jeg og pappa var der så har vi fått på plass de tyngste tingene, så etter malingen er ferdig så kan hun flytte rett inn. Klart det er vondt å ikke kan bo hjemme lengre, men hun så det selv at det ikke går lengre. 

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, Severus skrev:

Hun har ikke flyttet inn enda, de er ikke ferdige å ordne der. Det skal males og litt sånt, men siden både jeg og pappa var der så har vi fått på plass de tyngste tingene, så etter malingen er ferdig så kan hun flytte rett inn. Klart det er vondt å ikke kan bo hjemme lengre, men hun så det selv at det ikke går lengre. 

Ja, det blir nok litt av en overgang. Men, hun vil sikkert trives etter hvert, det høres jo veldig bra ut der :)

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Mynona skrev:

Æ e på sofan!

:laugh: Bra!

Hvordan er formen? :)

Skrevet
3 minutter siden, Rumle skrev:

:laugh: Bra!

Hvordan er formen? :)

Fredagssliten i dag. Litt trøtt. Ellers bra. 

hvordan er det med deg? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Fredagssliten i dag. Litt trøtt. Ellers bra. 

hvordan er det med deg? 

Bra :)

Går greit, ikke så mye nytt her, som vanlig. Men, godt med helg :)

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Rumle skrev:

Så koselig, aldri :lillesky:

Ja veldig koselig. "Den lille mannen" ville gjerne oppleve fred og ro i badekaret i kveld, så vi slukket alt lys og tente stearinlys som vi plasserte litt her og der. :ninuskapus: Og siden han følte for litt mer SPA :fnise: ble det ryggmassasje på massasjematta mi, mens han så på Scooby Doo på TV.   

3 timer siden, Severus skrev:

Å fysjameg, høres ut som det rene marerittet. 

2 timer siden, Severus skrev:

Dette høres jo ut som en veldig fin ordning for farmoren din - og samtidig godt for dere å vite at hun har trygghet og omsorg rundt seg når dere ikke er der. :)

1 time siden, Rumle skrev:

Hvor er alle i dag? :lete:

Jeg har surra rundt og bare kost meg i kveld. :phaedra:

58 minutter siden, Mynona skrev:

Æ e på sofan!

:veslejenta: Den kler deg My, men jeg har jo lagt merke til at du har gjort en god jobb på forumet i kveld også. :ler:

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ja veldig koselig. "Den lille mannen" ville gjerne oppleve fred og ro i badekaret i kveld, så vi slukket alt lys og tente stearinlys som vi plasserte litt her og der. :ninuskapus: Og siden han følte for litt mer SPA :fnise: ble det ryggmassasje på massasjematta mi, mens han så på Scooby Doo på TV.   

---

Awww haha :lillesky:Du må være verdens beste farmor/mormor altså :Nikke:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...