Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Åhhh...:klemmer:

Hvordan går det med deg og ballongfolket, ærede og prominente quinder og menn? Håper alt er fryd, velstand og glede :lillesky2:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WubWub skrev:

Hvordan går det med deg og ballongfolket, ærede og prominente quinder og menn? Håper alt er fryd, velstand og glede :lillesky2:

Jadda Wub, det går bra med meg, er litt mer usikker på resten av ballongfolkets quinder og menn, men har i allefall en viss oversikt over Rumle, Hoppe og Sola De - for vi har snakket sammen i kveld. :)

Hvordan har du det? Er du hjemme igjen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Jadda Wub, det går bra med meg, er litt mer usikker på resten av ballongfolkets quinder og menn, men har i allefall en viss oversikt over Rumle, Hoppe og Sola De - for vi har snakket sammen i kveld. :)

Hvordan har du det? Er du hjemme igjen? 

Dette liker jeg å høre 

giphy.gif

*bamseklem* :klem1:

hvordan ble ferien din? jeg har ikke vært her siden du reiste :rodme: det er en stund siden nå da men :3

Ja er hjemme fra sykehuset :) Ellers så har jeg det supert, tusen takk som spør! :hoppendeglad:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, WubWub skrev:

Dette liker jeg å høre 

giphy.gif

*bamseklem* :klem1:

hvordan ble ferien din? jeg har ikke vært her siden du reiste :rodme: det er en stund siden nå da men :3

Ja er hjemme fra sykehuset :) Ellers så har jeg det supert, tusen takk som spør! :hoppendeglad:

Så fint å høre . Kan ikke bli bedre en supert vet du. 

Ferien min ble en av de beste noensinne. :) 

Endret av Aldrisur
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Aldrisur skrev:

Så fint å høre . Kan ikke bli bedre en supert vet du. 

Ferien min ble en av de beste noensinne. :) 

Smiler fra øre til øre når jeg hører deg si det :) Jeg skal ikke si noe på det du redigerte borte, men jeg blir allikevel nysgjerrig ;

Lykke er for meg ikke noe man opplever i nuet - men noe man kan se tilbake på. Lykke er noe som representerer summen av gode opplevelser man har hatt - om summen av gode opplevelser overstiger summen av dårlige opplevelser så har man hatt et lykkelig liv etter min mening.

Når du reflekterer tilbake på livet ditt, hva tenker du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

Smiler fra øre til øre når jeg hører deg si det :) Jeg skal ikke si noe på det du redigerte borte, men jeg blir allikevel nysgjerrig ;

Lykke er for meg ikke noe man opplever i nuet - men noe man kan se tilbake på. Lykke er noe som representerer summen av gode opplevelser man har hatt - om summen av gode opplevelser overstiger summen av dårlige opplevelser så har man hatt et lykkelig liv etter min mening.

Når du reflekterer tilbake på livet ditt, hva tenker du?

Hmmmm, du rakk å lese det jeg skrev og som jeg synes ble litt for personlig når jeg fikk tenkt meg om. :fnise:

Interessant å høre Wub. Tror nok lykke er en definisjon som kan oppleves på så mange måter. For meg er lykke ofte de små fossefallene av lykkebrus når jeg opplever i enkeltsituasjoner, men også erindring av  minner som kan taes fram i hverdagen. 

Når jeg reflekterer tilbake på livet mitt, så tenker jeg så mye at det faktisk er umulig å gjengi det i et par setninger her i ballongen. MEN, ureligiøs som jeg er, kan jeg allikevel se at det kan være en sammenheng mellom de sju fete og de sju magre årene fra min barndoms religionslære. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Hmmmm, du rakk å lese det jeg skrev og som jeg synes ble litt for personlig når jeg fikk tenkt meg om. :fnise:

Interessant å høre Wub. Tror nok lykke er en definisjon som kan oppleves på så mange måter. For meg er lykke ofte de små fossefallene av lykkebrus når jeg opplever i enkeltsituasjoner, men også erindring av  minner som kan taes fram i hverdagen. 

Når jeg reflekterer tilbake på livet mitt, så tenker jeg så mye at det faktisk er umulig å gjengi det i et par setninger her i ballongen. MEN, ureligiøs som jeg er, kan jeg allikevel se at det kan være en sammenheng mellom de sju fete og de sju magre årene fra min barndoms religionslære. ;)

Definisjonen av lykke har de lærde og filosofiske strides om i flere tusen år :) Din definisjon av lykke er av den grunn like riktig som min definisjon da det ikke finnes noen fasit :) Et fossefall av lykkebrus er for deg av den grunn ekte lykke, ekte lykke som du fortjener :dagens-rose: Du er et godt menneske!

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WubWub skrev:

Definisjonen av lykke har de lærde og filosofiske strides om i flere tusen år :) Din definisjon av lykke er av den grunn like riktig som min definisjon da det ikke finnes noen fasit :) Et fossefall av lykkebrus er for deg av den grunn ekte lykke, ekte lykke som du fortjener :dagens-rose: Du er et godt menneske!

 

Enig, definisjonen av lykke er individuell og opptil enhver å definere.

Takk for at du er så fin og det samme til deg, du er et godt menneske selv. Ikke minst har jeg observert at du viser respekt og ydmykhet for andres mening og ståsted her inne på KG - i mange sammenhenger. :klemmer:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aldrisur skrev:

Enig, definisjonen av lykke er individuell og opptil enhver å definere.

Takk for at du er så fin og det samme til deg, du er et godt menneske selv. Ikke minst har jeg observert at du viser respekt og ydmykhet for andres mening og ståsted her inne på KG - i mange sammenhenger. :klemmer:

 

Du fortjener all glede og lykke som kommer din vei, du er et kjempe godt menneske frøken Aldrisur :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow...her bla det plutselig ekstra gode WibWibber i tråden. :laugh: 
Godmorgen alle sammen....godmorgen far og mor... *nynne på gammel barnesang her* 

6 timer siden, Aldrisur skrev:

Kan ikke bli bedre en supert vet du. 

Joda, det kan bli "superdupert" også! :jepp: 

"Lykkebrus" burde tappes og selges på flaske syns jeg. :rodmer: 

Aldri begynner å gå den godeste Ari B. en høy gang i måten å uttrykke seg på nå syns jeg.... :biggrin: 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, WubWub skrev:

Du fortjener all glede og lykke som kommer din vei, du er et kjempe godt menneske frøken Aldrisur :rodmer:

Åååå :sjenert:

Takk og takk og det samme til deg.  :klemmer:

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Wow...her bla det plutselig ekstra gode WibWibber i tråden. :laugh: 
Godmorgen alle sammen....godmorgen far og mor... *nynne på gammel barnesang her* 

Joda, det kan bli "superdupert" også! :jepp: 

"Lykkebrus" burde tappes og selges på flaske syns jeg. :rodmer: 

Aldri begynner å gå den godeste Ari B. en høy gang i måten å uttrykke seg på nå syns jeg.... :biggrin: 

 

 

God morgen Hoppetuss. :vinke:Ja vi hadde det veldig hyggelig i går kveld, Wub og jeg, helt alene i ballongen i sene natten. :)

I dag får jeg besøk av en liten stor skolejente som har vinterferie om dagen. Ha en fin-fin torsdag og nyt det flotte været (om det er flott vær der du er).:ler2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folket vil ha Aldrisur, hadde det vært opp til meg så skulle folket få spise kake men men. Heldigvis så er det ikke jeg som er diktator

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, Aldrisur skrev:

Ha en fin-fin torsdag og nyt det flotte været (om det er flott vær der du er).

Tusen takk og alt sånn, men veldig godt vær er sjelden vare for tiden. Hvor blir det av sola i alt det gråe været? :klo: 
God fredag til deg og den lille frøkna og alle sammen som stikker innom i ballongen. 
images?q=tbn:ANd9GcQd636AcKmnChNnBvqIBe3 Man får leve i håpet om en vår før eller siden. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...