Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er vel vanlig å si "jatakk, jeg kan ta en halv kopp", men da blir den kanskje altfor liten? :laugh: 
                 funny-smiley-face-coffee-cups_90380197.j

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
44 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det stemmer på en prikk, Aldri. Den kvelden så jeg selvfølgelig også på deres program
og lo så jeg ikke fikk puste til sist. Jeg hadde aldri i verden hørt maken før og det var akkurat
min humor, da som nå. :fnise: 

:laugh: Da lo vi nok samtidig, holdt på krepere av latter her også første gang jeg så det :laugh:

1 time siden, Aldrisur skrev:

Jeg tror hun mener Bård Tufte Johansen og Harald Eia. De hadde i hvert fall med "Nattkjole med urin" i Åpen post. Men altså det er en del år siden. :)

Mhm :laugh:

1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Tenker du tenker på Bård og Vegard Ylvisaker? De gjør typisk slike ting, uten at jeg husker den du etterspør. 

Se over :ler:

Kan forestille meg at Bård og Vegard sikkert har noe lignende ja, de kan være veldig morsomme også :ler:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er vel vanlig å si "jatakk, jeg kan ta en halv kopp", men da blir den kanskje altfor liten? :laugh: 
                 funny-smiley-face-coffee-cups_90380197.j

:laugh::rolleyes:

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Rumle skrev:

Da lo vi nok samtidig, holdt på krepere av latter her også første gang jeg så det 

Det er nesten litt profetisk at vi lo på samme tid en gang i historien og x antall år senere skulle vi underlig nok 
fortsette å le like godt sammen i akkurat denne tråden. "Det står skrevet i stjernene!"
...og jeg begynner å tro at det er noe i det.  :jepp: 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Det er nesten litt profetisk at vi lo på samme tid en gang i historien og x antall år senere skulle vi underlig nok 
fortsette å le like godt sammen i akkurat denne tråden. "Det står skrevet i stjernene!"

Det har du jammen rett i :Nikke:

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Vår skjebner er nok sterkt knyttet til hverandre.:tommelsmil: Det er jeg også helt sikker på. :Nikke:

• Liker 2
Skrevet

Jupp og jeg tror.....at egentlig var Rumle, Aldri og jeg (og kanskje flere) tre-fire-femlinger og ble delt ved livets start:
                  :fnise: :laugh: :Knegg: :biggrin::nori:

• Liker 2
Skrevet

Ja, du kan få sagt det du. :babysmokk::babyjente::babyjente::babyjente::babygutt:

• Liker 2
Skrevet

Jeg er den grønne. :) Hadde "suttebehov" allerede da, men har gått over til iskrem etter hvert. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er også råååååsa! :fnise:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

:fnise:

Vet du den plastposen du har på hodet? Det tok meg laaaaaang tid å se at det var en bærepose. :fnise: Den ser nemlig skikkelig elegant ut. Du kler den veldig synes jeg - den er helt Rumle lissom. :jepp:

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Vet du den plastposen du har på hodet? Det tok meg laaaaaang tid å se at det var en bærepose. :fnise: Den ser nemlig skikkelig elegant ut. Du kler den veldig synes jeg - den er helt Rumle lissom. :jepp:

Haha nei, det er ikke så lett å se på det lille bilde:)

• Liker 2
Skrevet

Ooops det klarte jeg jammen å smiley-e inni siste ordet :P

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Ooops det klarte jeg jammen å smiley-e inni siste ordet :P

Forandring fryder. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg er veldig glad i posedamebildet. Sterk dame som gjør som hun vil hvis det behager henne og det gjør det.
Det behager meg også. :jepp:  

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg er veldig glad i posedamebildet. Sterk dame som gjør som hun vil hvis det behager henne og det gjør det.
Det behager meg også. :jepp:  

Ja. Og så må den jo være uhyre praktisk for en som bor i :ninja:.

• Liker 2
Skrevet

Må være ekkelt å få en veps inni der om sommeren.
Jeg ser muligheten, for den er romslig og lett å snike seg inn i. 
...men ellers er den sikkert god å tenke i. :jepp: 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...