Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2018 #33982 Skrevet 20. februar 2018 *plassere diskrèt inn på Aldri-kjøkkenet og lukke/åpne/lukke/åpne døra så duften av nybakt tar fart og når hennes forfinede utenlandsnese * 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2018 #33986 Skrevet 20. februar 2018 Vi føler oss alltid mye tryggere når du har ilt til din gjerning som KonGelig førsteprøvesmakerinne. Takk igjen, O skjønne Posedamen. Vi bøyer oss i støvet. Som vi faktisk har her i Hoppeland. *hosthark* *...og alle de som hoppe kan, de hører hjemme i hoppeland.... * 2
Aldrisur Skrevet 20. februar 2018 Forfatter #33987 Skrevet 20. februar 2018 1 time siden, Rumle skrev: God morgen Good morgen Rumlis! Eller skal jeg si god formiddag nå? 48 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Aldri sover ennå.... Nei, neppe, men det hadde vært fint om hun fikk sovet ut litt. Jeg våkna klokken fem jeg Hoppe. For da måtte jeg på do. 22 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: *plassere diskrèt inn på Aldri-kjøkkenet og lukke/åpne/lukke/åpne døra så duften av nybakt tar fart og når hennes forfinede utenlandsnese * Ah nydelig! Akkurat en sånn frokost som jeg ønsket meg i dag. ------------------------------------------ Jeg fikk ikke tak i tulipaner i går, men kjøpte en bukett knallgule roser. Koser meg fælt med å være hjemme igjen, men vi snakker hele tiden om hvor mye rart vi har opplevd disse ukene. Èn ting (ikke ting da men..) jeg har lyst til å dele med dere er hvilken oppfatning veldig mange av de vi møter har av Norge og nordmenn, er at Norge er et nydelig, men kaldt land. Og det stemmer jo sånn noenlunde. Og så synes de nordmenn er hyggelige, stillferdige, høflige og blide. Akkurat som jeg skulle sagt det selv. Vi møtte kun ett norskt ungt par med to barn på hele turen. Det var flest kinesere i Thailand pga at de feirer kinesisk nyttår på denne tiden og da har de ferie. I Dubai var det masse italienere, franskmenn og russere + en del engelskmenn. Ja det var litt om det. 2
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2018 #33988 Skrevet 20. februar 2018 Takk for delingen. Jeg er hyggelig, stillferdig, høflige og blid...så det stemmer på en prikk for min del jaffal. Jeg er ikke så langveisreisende når jeg en sjelden gang imellom reiser. Dere må være sprekkfulle av inntrykk. 1
Aldrisur Skrevet 20. februar 2018 Forfatter #33989 Skrevet 20. februar 2018 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Takk for delingen. Jeg er hyggelig, stillferdig, høflige og blid...så det stemmer på en prikk for min del jaffal. Jeg er ikke så langveisreisende når jeg en sjelden gang imellom reiser. Dere må være sprekkfulle av inntrykk. Ja, jeg fikk bare lyst til å dele det fordi man alltid snakker om at nordmenn er så fulle og gærne og oppfører seg dårlig på utenlandsturer. Det er nok en misforstått oppfatning - sånn stort sett. Ja du er et prakteksemplar av en norsk kvinne! 2
Rumle Skrevet 20. februar 2018 #33990 Skrevet 20. februar 2018 Gøy å høre Føles stadig sommeren her Og jeg har vært oppe siden klokken 7! 2
Rumle Skrevet 20. februar 2018 #33991 Skrevet 20. februar 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Gøy å høre Føles stadig sommeren her Og jeg har vært oppe siden klokken 7! Åh autocorrect .. som morgen! 2
Aldrisur Skrevet 20. februar 2018 Forfatter #33992 Skrevet 20. februar 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Gøy å høre Føles stadig sommeren her Og jeg har vært oppe siden klokken 7! Er det så mildt i Rumleland? 3
Aldrisur Skrevet 20. februar 2018 Forfatter #33993 Skrevet 20. februar 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Åh autocorrect .. som morgen! Som i : Føles stadig som morgen her? 2
Rumle Skrevet 20. februar 2018 #33994 Skrevet 20. februar 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Er det så mildt i Rumleland? Nei, kun i autocorrect-land 3
Rumle Skrevet 20. februar 2018 #33996 Skrevet 20. februar 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Som i : Føles stadig som morgen her? Jupp, tok kun 5 meldinger - men vi fant ut av det! 2
Aldrisur Skrevet 20. februar 2018 Forfatter #33999 Skrevet 20. februar 2018 Tid for en Hei så lenge! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå