Rumle Skrevet 11. januar 2018 #32441 Skrevet 11. januar 2018 9 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Ingen som har forsøkt seg på spørsmålet mitt på forrige side? Hvilket klassisk stykke (og hva heter komponisten) er det som spilles i denne rock/metall utgaven? Skulle tro både @Rumle og @Hoppetaujenta er bevandret nok i musikkens rike til å svare, men alle kan selvsagt svare. Legger ved YouTube versjonen for de som ikke har Spotify Nei, jeg hadde kanskje visst det, men jeg kom til å lese det da jeg søkte den opp på youtube, så jeg tenkte jeg skulle la være å svare
Rumle Skrevet 11. januar 2018 #32442 Skrevet 11. januar 2018 3 timer siden, Roadrunner skrev: Det slår ikke feil, ny sosial kveld for fuggel'n og det blir side på side med nye innlegg i ballongen. --- Vi gjør vårt beste! 1 time siden, FruN skrev: Er nok omgangssyke. En første gang for det og Ho har (så langt, bank i bordet) ikke kastet opp mer enn den ene gangen. Men dæven for en bleie jeg akkurat skiftet Håper vi andre (spesielt lillebror) ikke blir smittet/veldig dårlige. God bedring til storesøster 1
Rumle Skrevet 11. januar 2018 #32443 Skrevet 11. januar 2018 2 timer siden, Aldrisur skrev: God morgen til alle! Snart helg igjen @Roadrunner Håper lillemor ikke har blitt syk @FruN Her er svar på @Dr. A. Kula sitt spørsmål. (Jeg har ikke spotify) Beethovens Ode to Joy. Kaffen er servert . Tenker på @Frøkensina også i dag. Håper det går veldig bra med jobbingen. God torsdag! Og takk for kaffen
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar 2018 #32444 Skrevet 11. januar 2018 God dag til alle sammen i det langstrakte landet m.m. Uansett vær er det en glede å være i ballongen og god bedring til alle som strir med noe som helst. Jeg er frisk for dere alle. *slemmeHoppe* 2
FruN Skrevet 11. januar 2018 #32445 Skrevet 11. januar 2018 38 minutter siden, Rumle skrev: Vi gjør vårt beste! God bedring til storesøster Takk! 2
Rumle Skrevet 11. januar 2018 #32446 Skrevet 11. januar 2018 Noen av dere luringer som ser noe bra på Netflix for tiden?
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar 2018 #32447 Skrevet 11. januar 2018 (endret) Ehh...lur og lur. Jeg ser en serie jeg ikke vil anbefale deg å se. Den er spansk, i tre sesonger og har et uendelig plot ala Hotel Cæsar. Intriger og makt, kjærlighet og temperament i en salig røre. Virker som at de har funnet på historien setning for setning og har spilt den inn setning for setning også. Veldig, veldig lite troverdig, men....har jeg nå startet på den så må jeg forsøke å fullføre for jeg håper at de snille vinner til sist. "A compelling and suspenseful Spanish story of a family-owned hotel set in 1905, which is scene to love, blackmail, jealousies, crime, comedy, plots, counter-plots involving the owners, customers, detectives and its residential employees." Endret 11. januar 2018 av Hoppetaujenta 1
Lille Lerke Skrevet 11. januar 2018 #32448 Skrevet 11. januar 2018 2 timer siden, Rumle skrev: Noen av dere luringer som ser noe bra på Netflix for tiden? God bedring til alle med behov for å komme i bedring. Det går mot lysere tider, folkens Dagen er over 30 minutter lengre nå enn ved vitersolverv. 2 timer siden, Rumle skrev: Noen av dere luringer som ser noe bra på Netflix for tiden? Sorry, Rumle, jeg nettfixer meg ikke. Jeg graver meg tidvis helt ned i bøker og glemmer hele Juballongen og alt rundt meg. Egentlig en veldig fin måte å sette verden rundt på *pause*. Nå ligger Lycke av Mikaela Bley klar. 1
Rumle Skrevet 11. januar 2018 #32449 Skrevet 11. januar 2018 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Ehh...lur og lur. Jeg ser en serie jeg ikke vil anbefale deg å se. Den er spansk, i tre sesonger og har et uendelig plot ala Hotel Cæsar. Intriger og makt, kjærlighet og temperament i en salig røre. Virker som at de har funnet på historien setning for setning og har spilt den inn setning for setning også. Veldig, veldig lite troverdig, men....har jeg nå startet på den så må jeg forsøke å fullføre for jeg håper at de snille vinner til sist. "A compelling and suspenseful Spanish story of a family-owned hotel set in 1905, which is scene to love, blackmail, jealousies, crime, comedy, plots, counter-plots involving the owners, customers, detectives and its residential employees." Hmm høres ikke ut som noe for meg, nei 34 minutter siden, Lille Lerke skrev: God bedring til alle med behov for å komme i bedring. Det går mot lysere tider, folkens Dagen er over 30 minutter lengre nå enn ved vitersolverv. Sorry, Rumle, jeg nettfixer meg ikke. Jeg graver meg tidvis helt ned i bøker og glemmer hele Juballongen og alt rundt meg. Egentlig en veldig fin måte å sette verden rundt på *pause*. Nå ligger Lycke av Mikaela Bley klar. Bøker er veldig fint til nettopp det, ja 1
Frøkensina Skrevet 11. januar 2018 #32450 Skrevet 11. januar 2018 Jeg prøvde virkelig hardt, men det gikk ikke denne gangen. Men jeg har ikke tenkt til å la det gå inn på meg, det kommer ikke noe godt ut av å gremmes og være kjip med seg selv tross alt. Håper alt står bra til med ballongfarerne 2
Rumle Skrevet 11. januar 2018 #32454 Skrevet 11. januar 2018 5 timer siden, Frøkensina skrev: Jeg prøvde virkelig hardt, men det gikk ikke denne gangen. Men jeg har ikke tenkt til å la det gå inn på meg, det kommer ikke noe godt ut av å gremmes og være kjip med seg selv tross alt. Håper alt står bra til med ballongfarerne 1
Frøkensina Skrevet 11. januar 2018 #32455 Skrevet 11. januar 2018 Litt stusselig er det da likevel med nederlag Hadde skikkelig skriveangst som varte for lenge. Satt oppe hele natten og skrev, til slutt virket jeg bare ikke lenger Poenget er å ikke la det ta overhånd og heller se framover, noe jeg ikke alltid har vært så flink til. Eksamener har jeg tross alt en hel haug av så noen tap gjør jo ikke noe sånn sett. 4 minutter siden, Rumle skrev: 2
Rumle Skrevet 11. januar 2018 #32456 Skrevet 11. januar 2018 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Litt stusselig er det da likevel med nederlag Hadde skikkelig skriveangst som varte for lenge. Satt oppe hele natten og skrev, til slutt virket jeg bare ikke lenger Poenget er å ikke la det ta overhånd og heller se framover, noe jeg ikke alltid har vært så flink til. Eksamener har jeg tross alt en hel haug av så noen tap gjør jo ikke noe sånn sett. Det er så mange grunner til at ting blir som de blir. Det kan føles kjipt, men sånn er livet. Jeg synes du har tatt masse på strak arm i det siste jeg! Det må du huske på akkurat nå 3
Frøkensina Skrevet 11. januar 2018 #32457 Skrevet 11. januar 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Det er så mange grunner til at ting blir som de blir. Det kan føles kjipt, men sånn er livet. Jeg synes du har tatt masse på strak arm i det siste jeg! Det må du huske på akkurat nå Takk søteste Rumlen! Fint sagt, skal gjøre det Jeg tenker også på at jeg ikke angrer i det hele tatt siden jeg fikk opplevd og lært så mye. 3
Rumle Skrevet 11. januar 2018 #32458 Skrevet 11. januar 2018 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Takk søteste Rumlen! Fint sagt, skal gjøre det Jeg tenker også på at jeg ikke angrer i det hele tatt siden jeg fikk opplevd og lært så mye. Enig med deg Ting ordner seg nok til slutt 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå