Mynona Skrevet 19. desember 2017 #30921 Skrevet 19. desember 2017 12 minutter siden, Winza skrev: Ufattelig mange reklamepauser på TV3 :/ I USA har de mange reklamepauser der. Hvert 4-5. minutt. De har til og med reklamepause mellom siste scene i en serie og rulleteksten 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. desember 2017 #30922 Skrevet 19. desember 2017 3 timer siden, Aldrisur skrev: 1. Så mange som sover dårlig for tiden syns jeg. 2. Bare vær forsiktig så du ikke detter og brekker noe på glattisen om du er tidlig ute på morgenen. 1. Jeg tror at vi begynner å reagere på å ikke få nok lys. Bare en teori. 2. Håper at @Mynona har på seg...eller vurderer å begynne å gå med brodder eller sko med innebygde pigger denne vinteren? Veldig viktig for oss å vite at du ikke seiler rundt fremover. @Lille Lerke: innom nå. En Hoppe som ellers er omtrent bofast på forumet må også ha litt fritid innimellom. 1
Aldrisur Skrevet 19. desember 2017 Forfatter #30923 Skrevet 19. desember 2017 4 minutter siden, Mynona skrev: I USA har de mange reklamepauser der. Hvert 4-5. minutt. De har til og med reklamepause mellom siste scene i en serie og rulleteksten Ja ikke sant? Mn de er kortere enn her hjemme. Reklamepausene altså.
Mynona Skrevet 19. desember 2017 #30924 Skrevet 19. desember 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: 1. Jeg tror at vi begynner å reagere på å ikke få nok lys. Bare en teori. 2. Håper at @Mynona har på seg...eller vurderer å begynne å gå med brodder eller sko med innebygde pigger denne vinteren? Veldig viktig for oss å vite at du ikke seiler rundt fremover. @Lille Lerke: innom nå. En Hoppe som ellers er omtrent bofast på forumet må også ha litt fritid innimellom. Har ikke brodder.... Men jeg går veldig forsiktig da. Og er ikke så veldig mye ute på holka uansett. Holder sofaen og pleddet jeg. 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Ja ikke sant? Mn de er kortere enn her hjemme. Reklamepausene altså. Noen av amerikanerne også 3
Aldrisur Skrevet 19. desember 2017 Forfatter #30925 Skrevet 19. desember 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: 1. Jeg tror at vi begynner å reagere på å ikke få nok lys. Bare en teori. 2. Håper at @Mynona har på seg...eller vurderer å begynne å gå med brodder eller sko med innebygde pigger denne vinteren? Veldig viktig for oss å vite at du ikke seiler rundt fremover. @Lille Lerke: innom nå. En Hoppe som ellers er omtrent bofast på forumet må også ha litt fritid innimellom. Hppetuss i mitt ... Selvfølgelig må du ha litt fritid du og - akkurat som alle oss andre tusseladdene. 1
Aldrisur Skrevet 19. desember 2017 Forfatter #30926 Skrevet 19. desember 2017 Akkurat nå, Mynona skrev: Har ikke brodder.... Men jeg går veldig forsiktig da. Og er ikke så veldig mye ute på holka uansett. Holder sofaen og pleddet jeg. Noen av amerikanerne også ...og veldig mange er mye bredere også, om man kan si det sånn. 1
Gjest Winza Skrevet 19. desember 2017 #30927 Skrevet 19. desember 2017 13 minutter siden, Mynona skrev: I USA har de mange reklamepauser der. Hvert 4-5. minutt. De har til og med reklamepause mellom siste scene i en serie og rulleteksten Grusomt kjedelig :/
Lille Lerke Skrevet 19. desember 2017 #30928 Skrevet 19. desember 2017 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: 1. Jeg tror at vi begynner å reagere på å ikke få nok lys. Bare en teori. 2. Håper at @Mynona har på seg...eller vurderer å begynne å gå med brodder eller sko med innebygde pigger denne vinteren? Veldig viktig for oss å vite at du ikke seiler rundt fremover. @Lille Lerke: innom nå. En Hoppe som ellers er omtrent bofast på forumet må også ha litt fritid innimellom. Fint du hoppet innom ballongen. Greit å ha kontroll på alle, vet du Du er vel opptatt i lydbokverdenen? Broddet er viktig, men ikke sv drn typen folk tråkker ut av. De ligger og slenger overalt. Jeg har skokjetting på gå-ute-skoene mine, med borelås over vristen på. Skjønnet dere nå at jeg må bytte sko før jeg kan kjøre bil
Aldrisur Skrevet 19. desember 2017 Forfatter #30929 Skrevet 19. desember 2017 3 minutter siden, Lille Lerke skrev: Fint du hoppet innom ballongen. Greit å ha kontroll på alle, vet du Du er vel opptatt i lydbokverdenen? Broddet er viktig, men ikke sv drn typen folk tråkker ut av. De ligger og slenger overalt. Jeg har skokjetting på gå-ute-skoene mine, med borelås over vristen på. Skjønnet dere nå at jeg må bytte sko før jeg kan kjøre bil Ja! 2
Hoppetaujenta Skrevet 19. desember 2017 #30930 Skrevet 19. desember 2017 Syns det er fint at Lille Lerke er skikkelig når det kommer til fotbekledning om vinteren. 19 minutter siden, Aldrisur skrev: Hppetuss i mitt ... Beste stedet å oppholde seg; i Aldris vaffelhjerte. 10 minutter siden, Lille Lerke skrev: Du er vel opptatt i lydbokverdenen? Ehh...osten leser høyt for meg ved peisen. 1
Lille Lerke Skrevet 19. desember 2017 #30931 Skrevet 19. desember 2017 18 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Syns det er fint at Lille Lerke er skikkelig når det kommer til fotbekledning om vinteren. Beste stedet å oppholde seg; i Aldris vaffelhjerte. Ehh...osten leser høyt for meg ved peisen. Hvilken ost fungerer som høytleser
Hoppetaujenta Skrevet 19. desember 2017 #30933 Skrevet 19. desember 2017 Jeg har jo sagt at jeg har en spesialost som er brukbar til så mangt en pike kan tenke seg.
Lille Lerke Skrevet 19. desember 2017 #30934 Skrevet 19. desember 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har jo sagt at jeg har en spesialost som er brukbar til så mangt en pike kan tenke seg. En trekk opp ost? Hvor kjøpes den slags, i Ameriken?
FruN Skrevet 19. desember 2017 #30935 Skrevet 19. desember 2017 2 timer siden, Mynona skrev: Åh, det var yndlingssangen/melodien min for mange mange år siden. En annen komposisjon jeg hørte på da, men jeg synes den er sååå fin. Skal jammen se om jeg finner den igjen. Denne. Sigmund Groven Nattønsket! Men det er en veldig fin melodi Ferdig med julegaver!!! Og dropper kyskhetsbeltet som ble foreslått, men ikke pokker om jeg er med på nr 3 før til høsten igjen Skal passe på! 3
Aldrisur Skrevet 19. desember 2017 Forfatter #30936 Skrevet 19. desember 2017 11 minutter siden, Severus skrev: Vårsøg? Hva er dette? Nattønsket? Bi begynte å snakke om lyset Sev. At sola snart snur og det går mot lysere tider. 1
Aldrisur Skrevet 19. desember 2017 Forfatter #30937 Skrevet 19. desember 2017 1 minutt siden, FruN skrev: Nattønsket! Men det er en veldig fin melodi Ferdig med julegaver!!! Og dropper kyskhetsbeltet som ble foreslått, men ikke pokker om jeg er med på nr 3 før til høsten igjen Skal passe på! Herlig! En oppgave ute av verden. Ikke pokker nei, betryggende å vite at du passer på. 1
Rumle Skrevet 19. desember 2017 #30938 Skrevet 19. desember 2017 11 minutter siden, FruN skrev: Nattønsket! Men det er en veldig fin melodi Ferdig med julegaver!!! --- Hurra! Jeg også er ferdig nå! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå