Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
34 minutter siden, Aldrisur skrev:

:ninuskapus: De er så flotte de Icing kakene! Jeg har ikke forsøkt å lage det selv - noen som har gjort det? 

3da474a75b7bbd617259d3dbb5047263.jpg

Jeg tror neppe det hadde sett sånn ut om jeg hadde prøvd. Og lurer på hva de bruker for å få den så skinnende blank. 

Har dere sett de galaxy kakene?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Winza
Skrevet
3 minutter siden, FruN skrev:

Figuren på GOT-kaka er selve tronen, bestående av sverd smidd/smeltet sammen av en drage :opplyser: 

Kongen skulle hatt en sånn :P

Har du sett?

Skrevet
2 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg tror neppe det hadde sett sånn ut om jeg hadde prøvd. Og lurer på hva de bruker for å få den så skinnende blank. 

Har dere sett de galaxy kakene?

Glasuren lages av gelatin, vann, sukker, vikingmelk, hvit sjokolade og så tilsettes det farge. :) Jeg har ikke sett de Galxykakene i levende live, bare på bilder.  

2 minutter siden, Winza skrev:

Mener hun på profilbildet ditt :)

Nå forstår jeg ikke hva du spør om Winza.:mynona:

Skrevet

Vakreste kakene jeg har sett! Tusen takk @Winza :klem1:

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Vakreste kakene jeg har sett! Tusen takk @Winza :klem1:

Hun figuren ser så søt ut :)

Skrevet
39 minutter siden, Winza skrev:

Kongen skulle hatt en sånn :P

Har du sett?

Om jeg har sett GoT? Å ja :jepp: 

Figuren som Aldrisur har som profilbilde, er fra en barnebokserie som heter Mr.Men and Little Miss :Nikke:  Little Miss Sunshine :Nikke: 

• Liker 2
Gjest Winza
Skrevet
2 minutter siden, FruN skrev:

Figuren som Aldrisur har som profilbilde, er fra en barnebokserie som heter Mr.Men and Little Miss :Nikke:  Little Miss Sunshine :Nikke: 

Er serien bedre enn ringenes herre?

Skrevet
7 minutter siden, Winza skrev:

Er serien bedre enn ringenes herre?

Noen synes sikkert det er uproblematisk å sammenligne de, men de er for forskjellige for meg :) Liker begge deler da! :jepp: 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, FruN skrev:

Ah, du forsto hva han spurte om FruN. :fnise: Nå forstår jeg det også.

9 minutter siden, Winza skrev:

Er dette familien din aldrisur?

IMG_0660.JPG.06b22d35fdf10c2907b5e30b76eb41f1.JPG

Jaaaaaaa! Er det ikke en alldeles nydelig familie? :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg elsker Game of Thrones. Om dere ser bort fra at jeg spiser biffen min nesten rå

Spoiler

20525701_10154781922231570_4666511719735

Så er dette noe de sikkert kunne spist i Game of Thrones. Det er biff med en slags bokhvete risotto om man kan kalle det for det. Oppi bokhvetegreia er det løk og sopp. Bokhveten skal egentlig være mørkere, men man får ikke kjøpt ferdig ristet bokhvetekorn her. Kan kalle det for Kasha også som er en russisk grøt som lages på bokhvete, som kan serveres både kokt på melk til frokost og i salt utgave som her til middag. Ja bildet er stygt å det beklager jeg. 

Endret av Severus
Skrevet

Det hadde nok sett bedre ut om korna var den mørke fargen de egentlig skal ha i moderlandet

Skrevet
16 minutter siden, Severus skrev:

Det hadde nok sett bedre ut om korna var den mørke fargen de egentlig skal ha i moderlandet

Kasha har jeg aldri smakt. Og ja, den tallerkenen der hadde de nok sat pris på i GoT. Tror jeg kan si det selv om jeg bare har sett et par episoder. :biggrin:

Har du vært på noen møter i SU enda? 

Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Kasha har jeg aldri smakt. Og ja, den tallerkenen der hadde de nok sat pris på i GoT. Tror jeg kan si det selv om jeg bare har sett et par episoder. :biggrin:

Har du vært på noen møter i SU enda? 

Vi har sommerferie, vi ligger å klør oss i rompene. Leiren deres var over idag.

Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Vi har sommerferie, vi ligger å klør oss i rompene. Leiren deres var over idag.

Myggstikk i rompa altså? :fnise:

Gjest Winza
Skrevet
30 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ah, du forsto hva han spurte om FruN. :fnise: Nå forstår jeg det også.

Jaaaaaaa! Er det ikke en alldeles nydelig familie? :hoppendeglad:

Ja :)

Han lubne rosa nede til høyre er vel meg? :fnise: Og oppe til venstre er rumle, hun oransje i midten er hoppetaujenta som bruker hendene sine som hoppetau :biggrin: og han oppe til høyre er Mr aldrisur såklart :)

Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Myggstikk i rompa altså? :fnise:

Hos meg er de borte, men hos de andre i partiet er de nok fortsatt der om de var på leir. Det var skikkelig ille med mygg. Å ikke ille bra som de sier i Fredrikstad.

Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Ja :)

Han lubne rosa nede til høyre er vel meg? :fnise: Og oppe til venstre er rumle, hun oransje i midten er hoppetaujenta som bruker hendene sine som hoppetau :biggrin: og han oppe til høyre er Mr aldrisur såklart :)

En lubben og rosa Winza? :fnise:

1 minutt siden, Severus skrev:

Hos meg er de borte, men hos de andre i partiet er de nok fortsatt der om de var på leir. Det var skikkelig ille med mygg. Å ikke ille bra som de sier i Fredrikstad.

Godt å være ferdig med det. :yvonne:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...