Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Jerry Lee skrev:

Skvæææk. :raven:

Men HAN sang bra før i tida.  :)

Hvor mange har egentlig hørt Paul Ankas "Diana"?   :edie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Blair Waldorf skrev:

Jeg sitter å halv ser på en film, som egentlig ikke er så veldig bra, men må liksom bare se den allikevel, siden verdens hotteste skuespiller er med iden, :fnise:

Og det er?...:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jeg beundrer engasjementet ditt @Severus, virkelig,  men klarer ikke helt å engasjere meg i problematikken her. :yvonne: 

Fredrik Mellem sa at vi stjeler velgerne til SV, men hvem har både MDG,SV å Rødt stjålet stemmer fra? Jo det er Arbeiderpartiet og til dels Venstre, å jo mer de prater om at vi smører stemmene for tynt ut, jo mer stemmer mister de. Sterkt Rødt gir sterkere SV, så er AP tvungen å gå mer mot venstre. Siden Rødt og SV vil mye av det samme, med ett småparti kan de kontrollere de men om Rødt også kommer over sperregrensa er det plutselig fler som vil stemme imot f.eks oljeborring i Lofoten. Å imot skattelette til de rike etc, sånne ting som AP helst vil ha men ikke sier høyt.

Endret av Severus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Severus skrev:

Fredrik Mellem sa at vi stjeler velgerne til SV, men hvem har både MDG,SV å Rødt stjålet stemmer fra? Jo det er Arbeiderpartiet, å jo mer de prater om at vi smører stemmene for tynt ut, jo mer stemmer mister de. Sterkt Rødt gir sterkere SV, så er AP tvungen å gå mer mot venstre. Siden Rødt og SV vil mye av det samme, med ett småparti kan de kontrollere de men om Rødt også kommer over sperregrensa er det plutselig fler som vil stemme imot f.eks oljeborring i Lofoten. Å imot skattelette til de rike etc, sånne ting som AP helst vil ha men ikke sier høyt.

Ja fy flate - ikke rart jeg har lagt politikken på hylla for lenge siden. :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Ja fy flate - ikke rart jeg har lagt politikken på hylla for lenge siden. :bond:

Det skjønner jeg godt, det er innvikla greier. Faen kunne jeg ikke begynt med noe annet, maling feks. Det må jo være mer avslappende enn å drive å være politisk interessert 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Hvor mange har egentlig hørt Paul Ankas "Diana"?   :edie:

Her er'n Jerry. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Aldrisur skrev:

For et digert kleggebitt @Severus!:hakeslepp:

Tre-åringen i Overhalla. :cry3:Dere, hva er det med folk som kan være slemme mot små barn? Jeg har aller mest lyst til stikke hodet under dyna og late som om ikke noe så grusomt kan skje i et barns verden. Vi snakker om ett barn nå, men det gjelder så utrolig, utrolig mange. Egentlig har jeg ikke ord. Og egentlig orker jeg ikke å vite det. Men....

Uff, det hjertet er fylt med...

///

Det er bare helt forferdelig :icon_frown: 

44 minutter siden, Aldrisur skrev:

IMG_0040_2.jpg.7f356f9166dd66771751cdb76b08c2bc.jpg

Det er vakkert her i kveld. :hjerte: (Mitt bilde)

:rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
1 minutt siden, Severus skrev:

Det skjønner jeg godt, det er innvikla greier. Faen kunne jeg ikke begynt med noe annet, maling feks. Det må jo være mer avslappende enn å drive å være politisk interessert 

Å være politisk interessert og engasjert er egentlig ganske plagsomt, super-frustrerende og til tider gjør det meg så provosert at jeg får damp ut øra. Men samtidig er det heldigvis skjerpende og gir et voldsomt engasjement som kan gi en god følelse i grunn. :P Så er jo både og. 

Som sikkert maling også er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Severus skrev:

Det skjønner jeg godt, det er innvikla greier. Faen kunne jeg ikke begynt med noe annet, maling feks. Det må jo være mer avslappende enn å drive å være politisk interessert 

Jeg har vært politisk aktiv i mange år, men nettopp pga alle dirty triks og intriger, kameratskap og annen faanskap,  så har jeg lagt det på hylla.

MEN det trengs engasjerte folk og nettopp derfor synes jeg det er flott at du engasjerer deg Sev. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for Diana.  :)

Helt ærlig har jeg aldri likt den. Hehe.

Han skrev den visstnok til/om barnepiken sin. Hør åpningslinjene.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rumle skrev:

Det er bare helt forferdelig :icon_frown: 

:rodmer:

Hei på deg Ruuuuuuumle! :rodmer:

2 minutter siden, Rainstorm skrev:

Å være politisk interessert og engasjert er egentlig ganske plagsomt, super-frustrerende og til tider gjør det meg så provosert at jeg får damp ut øra. Men samtidig er det heldigvis skjerpende og gir et voldsomt engasjement som kan gi en god følelse i grunn. :P Så er jo både og. 

Som sikkert maling også er. 

Ja, det er nettopp det det er - både og. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jeg har vært politisk aktiv i mange år, men nettopp pga alle dirty triks og intriger, kameratskap og annen faanskap,  så har jeg lagt det på hylla.

MEN det trengs engasjerte folk og nettopp derfor synes jeg det er flott at du engasjerer deg Sev. 

Aktivistdagen vår besto av 4 timer dissing av SV, trodde vi skulle lære om vår egen politikk. Ikke kalle SV et fuktig underliv, som er det eneste jeg husker fra den dagen. Å en ting jeg ikke skjønner, hvordan skal Rødt få leksefri skole uten å utvide skoledagen, for når skal elevene få gjort oppgavene de har i lekse om skolen slutter kl 13. Enkelte i Rødt ville nok sett meg som en SVer om de hørte mine meninger. Men hva gamlisene synes driter jeg i, dagene med AKP ML er over.

Endret av Severus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Severus skrev:

Aktivistdagen vår besto av 4 timer dissing av SV, trodde vi skulle lære om vår egen politikk. Ikke kalle SV et fuktig underliv, som er det eneste jeg husker fra den dagen. Å en ting jeg ikke skjønner, hvordan skal Rødt få leksefri skole uten å utvide skoledagen, for når skal elevene få gjort oppgavene de har i lekse om skolen slutter kl 13. Enkelte i Rødt ville nok sett meg som en SVer om de hørte mine meninger. Men hva gamlisene synes driter jeg i

Hvaaaa??:jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Hvaaaa??:jolie:

Nei ikke dere, gamlisene som var med i det som het AKP ML. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den eneste grunnen til at leksefriskole funka på yrkesfag er at vi er på skolen til klokka 16, hadde vi skulle gått når grunnskolen skulle gå så hadde vi aldri fått løst alt av oppgaver på skolen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Severus skrev:

Nei ikke dere, gamlisene som var med i det som het AKP ML. 

Ja jeg skjønte jo det  :ler:- måtte bare tulle litt med deg vettu. :klemmer:

 

 

Nå er det natta her tror jeg. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Ja jeg skjønte jo det  :ler:- måtte bare tulle litt med deg vettu. :klemmer:

 

 

Nå er det natta her tror jeg. :vinke:

Altså hver dag lurer jeg på om jeg valgte feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...