Salka Skrevet 23. juni 2017 #23881 Del Skrevet 23. juni 2017 Her blir det grilling i kveld. Kjøpte noe marinert svensk svinekjøtt i Sverige igår som så kjempegodt ut, så skal vi ha noe digg salat og bakt potet til. Bare meg og samboer da, men det er bare deilig. Jeg har ikke ork til å ha masse folk pga utmattelse pga kronisk sykdom uansett og har heller aldri vært noen partyløve. Ikke har jeg så mange venner heller, men de få jeg har er gode selv om vi ses altfor sjelden. Mye bedre med få og gode venner enn en diger venneflokk hvor vennskapet for det meste bare er overfladisk. Så blir det en treningstur med den ene raketten sent i kveld. Tradisjon tro er det spådd regn idag da, men håper det har gitt seg til i kveld. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 23. juni 2017 #23882 Del Skrevet 23. juni 2017 Ble aldri ferdig med valgnatt 2015, kom til talen til Lysbakken så måtte jeg gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 23. juni 2017 #23883 Del Skrevet 23. juni 2017 Hørte den ferdig da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juni 2017 #23884 Del Skrevet 23. juni 2017 Hvorfor har menn noe som heter "ungkarshule"...som faktisk høres veldig koselig ut, når vi kvinnene bare har "jomfrubur" å trekke oss tilbake til? Jeg vil også ha en hule! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. juni 2017 #23885 Del Skrevet 23. juni 2017 Ingen feiring i dag. Ikke så viktig, heller. Skal spise maten min alene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. juni 2017 #23886 Del Skrevet 23. juni 2017 Og, ja..... det pissregner her, og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. juni 2017 #23887 Del Skrevet 23. juni 2017 31 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hvorfor har menn noe som heter "ungkarshule"...som faktisk høres veldig koselig ut, når vi kvinnene bare har "jomfrubur" å trekke oss tilbake til? Jeg vil også ha en hule! Du kan få leie litt av kjelleren min og innrede og utfolde deg som du vil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. juni 2017 #23888 Del Skrevet 23. juni 2017 hulen Jerry tilbyr består av peisestue med salong, sovehems, bar med disk og Wurlitzer. Ja, også eget bad og do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. juni 2017 Forfatter #23889 Del Skrevet 23. juni 2017 12 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Natteranglere! Signerer! 8 timer siden, Blair Waldorf skrev: God morgen Blir det Midtsommerfeiring på dere i dag? På meg blir det ingen Det har aldri vært en tradisjon hos oss PS: Regnet høljer ned. Regner her også. 6 timer siden, FruN skrev: Jeg tror jeg skal se sankthanssendingen til tv2 i kveld. Lokale folk som skal svinge seg Tror jeg skal følge ditt eksempel - kan hende jeg ser noen lokale folk der også? 4 timer siden, Salka skrev: Her blir det grilling i kveld. Kjøpte noe marinert svensk svinekjøtt i Sverige igår som så kjempegodt ut, så skal vi ha noe digg salat og bakt potet til. Bare meg og samboer da, men det er bare deilig. Jeg har ikke ork til å ha masse folk pga utmattelse pga kronisk sykdom uansett og har heller aldri vært noen partyløve. Ikke har jeg så mange venner heller, men de få jeg har er gode selv om vi ses altfor sjelden. Mye bedre med få og gode venner enn en diger venneflokk hvor vennskapet for det meste bare er overfladisk. Så blir det en treningstur med den ene raketten sent i kveld. Tradisjon tro er det spådd regn idag da, men håper det har gitt seg til i kveld. På treningstur med raketten? Er det det du kaller kjæresten din? 2 timer siden, Severus skrev: Hørte den ferdig da Du er tålmodigheten sjøl du Sev, 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Hvorfor har menn noe som heter "ungkarshule"...som faktisk høres veldig koselig ut, når vi kvinnene bare har "jomfrubur" å trekke oss tilbake til? Jeg vil også ha en hule! Kvinnfolk settes i bur og mannfolk bor i huler. Visste du ikke det da Hoppe? 45 minutter siden, Jerry Lee skrev: Du kan få leie litt av kjelleren min og innrede og utfolde deg som du vil. Du er snill du Jerryboy. Hun takker helt sikkert JA til det tilbudet. --------------------------- Hadde tenkt til å skrive masse her, men nå ble det så mye siteringer, at jeg får vente til etter middag. Blir ikke noe strandfest her i kveld nei - det regner og regner og regner...og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. juni 2017 #23890 Del Skrevet 23. juni 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Signerer! Regner her også. Du er snill du Jerryboy. Hun takker helt sikkert JA til det tilbudet. --------------------------- Takk. Og, ja...jeg håper da det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 23. juni 2017 #23891 Del Skrevet 23. juni 2017 35 minutter siden, Aldrisur skrev: Du er tålmodigheten sjøl du Sev, Det er enda 42 minutter jeg ikke har sett. Gjennstår 42 min av 2 timer å 15 min 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lerke Skrevet 23. juni 2017 #23892 Del Skrevet 23. juni 2017 (endret) . Endret 22. juli 2017 av Lille Lerke 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 23. juni 2017 #23893 Del Skrevet 23. juni 2017 Om folk fra Raudt hadde sett meg her inne å på Discord, da hadde jeg fått tittelen "Mest sansynlig til å bli SVer" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. juni 2017 #23894 Del Skrevet 23. juni 2017 Det regner.. min st.hans-feiring blir hjemmelaget pizza, papirarbeidet til Paul og litt vin. Kanskje en episode av Jane the Virgin også... Passer meg utmerket i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. juni 2017 Forfatter #23895 Del Skrevet 23. juni 2017 5 minutter siden, Mynona skrev: Det regner.. min st.hans-feiring blir hjemmelaget pizza, papirarbeidet til Paul og litt vin. Kanskje en episode av Jane the Virgin også... Passer meg utmerket i dag. Det synes jeg høres ut som en utmerket Sankthanskveld My. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 23. juni 2017 #23896 Del Skrevet 23. juni 2017 Min st hans feiring blir helt alene, siden ingen liker meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lerke Skrevet 23. juni 2017 #23897 Del Skrevet 23. juni 2017 (endret) . Endret 22. juli 2017 av Lille Lerke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juni 2017 #23898 Del Skrevet 23. juni 2017 1 time siden, Jerry Lee skrev: hulen Jerry tilbyr består av peisestue med salong, sovehems, bar med disk og Wurlitzer. Ja, også eget bad og do. *kurr* 1 time siden, Aldrisur skrev: Kvinnfolk settes i bur og mannfolk bor i huler. Visste du ikke det da Hoppe? Du er snill du Jerryboy. Hun takker helt sikkert JA til det tilbudet. *lufte ut etter Aldris sure utblåsning. Jeg vil ikke ha det sånn. Likhet for loven! Jeg vil ha min egen plass så jeg kan hula-huledanse når jeg vil uten publikum.....og jatakk til snille verten som låner meg...ehh...leier ut til "stille pige i sin beste alder". 15 minutter siden, Lille Lerke skrev: Sitter guttene fortsatt i ungkarshuler, er der ingen utvikling hos hankjønnene? Jeg har sett massevis av oppussingsprogram fra junaiten + england og der vil de fleste ha sin egen mancave ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. juni 2017 #23899 Del Skrevet 23. juni 2017 Det var alt? Ok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juni 2017 #23900 Del Skrevet 23. juni 2017 Dessuten har jeg vært på handletur både hist og pist. Stor saftig melon, årets første rødmende jordbær rett fra norsk åker, innom "sommersalg"-plass og fant to billige trenings-t-skjorter i spesialtreningsstoff, hobbyting fra en pandurobutikk som har halv pris på et stort utvalg av godsaker. Nå skal jeg kooose meg og bare gjøre hyggelige ting for meg selv. Jeg holder nemlig mitt nyttårsløfte til meg: gjøre mange hyggelige ting og ha det bra i 2017. Nemlig! 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: Det var alt? Ok. Åjasså ja? En klem er ikke nok som takk for husvære? Er du av dem som skal ha full oppvisning "med noko attåt" eller...hum? Hmm...hmm....han skal ikke ha betalt i penger, men tar imot "naturalting"? Ok. Du kan få ei kurv med nyvaskede jordbær...ok? Det er veldig naturlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå