Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rett meg om jeg tar feil, men er ikke dette årets lyseste natt?

Her er det ingen skyer og helt lyst nå. Veldig fint da..:rodmer:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæledyrene mine det jo! :laugh:  Andre har hybelkaniner, men jeg har klatresauer forkledd som geiter. :lur: 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Kjæledyrene mine det jo! :laugh:  Andre har hybelkaniner, men jeg har klatresauer forkledd som geiter. :lur: 

Klatresauer :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Jupp, så nå har du sett det også. :jepp:  Tror det er i morgen det er lyseste...eller i natt. Husker ikke. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 3
Skrevet

:roser: God morgen godtfolk! 

Jeg tok feil. Dagen i dag er den lengste dagen i året. Jeg trodde 21. var i går. :klaske:

Jaja, man kan jo begå verre overtramp her i livet :kyss2: 

:sol:Værvarsel akkurat nå: Strålende sol, 15 + og litt vind. Håper alle får en fin-fin onsdag. :klem1:

• Liker 2
Skrevet

Ååååå...jeg kom over et klipp av Aldri da hun var et lite syngebarn i kor. Sett noe så herrlig? :fnise: 
http://www.vgtv.no/#!/video/143045/se-sofia-4-stjele-showet SOm vi kan se her så kalte hun seg
allerede da diverse snodige navn, men navnet skjemmer ingen. ;) 

Bilde? Av mitt hjem? Ærru helt på jorde` eller, Lommelerke? :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Om terroristene leter etter noen å drepe kan de få meg. En revolusjonær marxist

Skrevet

Takk, Aldri. :)  Visste ikke at de hadde tatt opp det der jeg, men stilen er det ikke noe å si på. :hoppe: 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har helt glemt aa fortelle at jeg har kjempemange moreller paa morelltreet mitt i aar! :mynona:MEN!! Jeg har heeelt glemt aa beskjaere det, saa det ser veldig underlig ut, og de henger jammen hoeyt en del av dem :laugh: Gaar og grubler paa hvordan jeg kan redde dem fra fuglene .. tror ikke jeg faar noe nett over. Noen som har en smart ide_

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Fugleskremsel? :vetikke: Om det i det hele tatt holder fuglene unna :hoho: 

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan komme å si ugga bugga bugga til fuglene

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Rumle skrev:

God tordag i traaden :)

Tordag eller ondag - samme same but different, meningen er den samme, :fnise: God kveld til deg også Rumle. :klemmer:

3 timer siden, Rumle skrev:

Jeg har helt glemt aa fortelle at jeg har kjempemange moreller paa morelltreet mitt i aar! :mynona:MEN!! Jeg har heeelt glemt aa beskjaere det, saa det ser veldig underlig ut, og de henger jammen hoeyt en del av dem :laugh: Gaar og grubler paa hvordan jeg kan redde dem fra fuglene .. tror ikke jeg faar noe nett over. Noen som har en smart ide_

Har sett noen henge blinkende cd-plater i morelltrær for å skremme fuglene.....? 

Høres deilig ut å få kjempemasse moreller. 

Cute-Animated-Gif-Cherries.gif.073e6b3c024b9b16bc9a7c66af7e560b.gif

Eller sånne lekeormer av plast. Ser veldig ekte ut og fuglene liker dem ikke. Du kan jo evt. kaste dem opp i treet.:ler: 

42 minutter siden, Severus skrev:

Jeg kan komme å si ugga bugga bugga til fuglene

:tommelopp:

--------------------------------

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vet dere Rødt i Nordland er like store som SV nå, det har vært bra med jobb fra vår side.

gHVXIMR.png

Endret av Severus
Skrevet

Sorry for at jeg skrev det, men jeg er glad

Skrevet
5 minutter siden, Severus skrev:

Sorry for at jeg skrev det, men jeg er glad

En glad Severus det liker vi! :nordvesta:

• Liker 1
Skrevet

Folk her inne misliker min politiske interesse

Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Folk her inne misliker min politiske interesse

Det går greit med *litt innimellom* Sev., i hvert fall her i ballongen. :klemmer: 

Vi kjenner deg og vet at du når du brenner for en sak, så brenner du skikkelig. Det er mye bedre for oss å tenke på enn å vite at du sitter alene for deg selv og er lei av alt og alle. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...