FruN Skrevet 8. mai 2017 #21861 Skrevet 8. mai 2017 Nå har det blitt spredt "gårdsparfyme" på jordet ved siden av huset. Det er ikke alltid like flott å bo på landet 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. mai 2017 #21862 Skrevet 9. mai 2017 Jeg blir så sinna Enkelte hundeeiere, lar hunden bæsje i hagen og plukker ikke en gang opp dritten Nå var det ikke min hage, men alikevel
Aldrisur Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #21864 Skrevet 9. mai 2017 22 timer siden, FruN skrev: Nå har det blitt spredt "gårdsparfyme" på jordet ved siden av huset. Det er ikke alltid like flott å bo på landet Åh gårdsparfyme har jo sin sjarm FruN! En typisk vårduft vil jeg si. 9 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Jeg blir så sinna Enkelte hundeeiere, lar hunden bæsje i hagen og plukker ikke en gang opp dritten Nå var det ikke min hage, men alikevel Ja, æsj, det kan jo bli litt for mye duft da. Jeg kan ikke fatte hvorfor det skal være så vanskelig å ta opp bikkjebæsjen etter seg. Skal vi ta på oss hettegenserne våre og gå og bæsje i hagen dems kanskje? 7 timer siden, mia83 skrev: Hei Miamor! Det er jammen lenge siden sist vi *hang her sammen*! Nå er ishockeysesongen over, eller? Håper det står bra til med deg og familien din. (tenker på mannen din hver gang denne smileyen dukker opp) 1
FruN Skrevet 9. mai 2017 #21865 Skrevet 9. mai 2017 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Åh gårdsparfyme har jo sin sjarm FruN! En typisk vårduft vil jeg si. Joa Men jeg liker den best litt på avstand Nå klarer jeg knapt å være ute
Aldrisur Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #21866 Skrevet 9. mai 2017 5 minutter siden, FruN skrev: Joa Men jeg liker den best litt på avstand Nå klarer jeg knapt å være ute Uhuu, det høres intenst ut ja, får nesten håpe på litt regn - før 17. mai! Jeg bruker å legge hønsegjødsel i bedene på våren, det schhtinker også skikkelig vondt!
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. mai 2017 #21867 Skrevet 9. mai 2017 17 minutter siden, Aldrisur skrev: Åh gårdsparfyme har jo sin sjarm FruN! En typisk vårduft vil jeg si. Ja, æsj, det kan jo bli litt for mye duft da. Jeg kan ikke fatte hvorfor det skal være så vanskelig å ta opp bikkjebæsjen etter seg. Skal vi ta på oss hettegenserne våre og gå og bæsje i hagen dems kanskje? Hei Miamor! Det er jammen lenge siden sist vi *hang her sammen*! Nå er ishockeysesongen over, eller? Håper det står bra til med deg og familien din. (tenker på mannen din hver gang denne smileyen dukker opp) Da hadde de i hvertfall fått seg en lærepenge
Aldrisur Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #21868 Skrevet 9. mai 2017 Akkurat nå, Loki Laufeyson skrev: Da hadde de i hvertfall fått seg en lærepenge Hadde vært til pass for dem. To skumle damer som bæsjer på bringebærbusken deres.
Lille Lerke Skrevet 9. mai 2017 #21869 Skrevet 9. mai 2017 (endret) . Endret 22. juli 2017 av Lille Lerke 2
FruN Skrevet 9. mai 2017 #21870 Skrevet 9. mai 2017 15 minutter siden, Aldrisur skrev: Uhuu, det høres intenst ut ja, får nesten håpe på litt regn - før 17. mai! Jeg bruker å legge hønsegjødsel i bedene på våren, det schhtinker også skikkelig vondt! Drar bort i ei uke på fredag, så jeg klarer meg Akkurat nå, Lille Lerke skrev: Jeg kjente det. Var veldig glad jeg kunne kjøre fly raskt forbi. Bøndene med sine gyldne vogner om våren er noe dritt.
FruN Skrevet 9. mai 2017 #21871 Skrevet 9. mai 2017 Kjeder meg Finner ikke noe interessant på TV og filmen jeg har lyst til å se er tre timer lang..Det blir litt for lenge
Aldrisur Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #21872 Skrevet 9. mai 2017 4 minutter siden, Lille Lerke skrev: Jeg kjente det. Var veldig glad jeg kunne kjøre fly raskt forbi. Bøndene med sine gyldne vogner om våren er noe dritt. Det er stor fordel å kunne fly fort forbi, men en ulempe å alltid befinne seg utendørs kanskje? 2 minutter siden, FruN skrev: Drar bort i ei uke på fredag, så jeg klarer meg Det stemmer, husker det når du sier det.
Severus Skrevet 9. mai 2017 #21873 Skrevet 9. mai 2017 Meg, denne filmen er alt for lang. Ser en hel sesong av en TV serie isteden.
Lille Lerke Skrevet 9. mai 2017 #21874 Skrevet 9. mai 2017 (endret) . Endret 22. juli 2017 av Lille Lerke 3
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai 2017 #21875 Skrevet 9. mai 2017 Da har jeg isåfall vært ansatt ved alle de største fabrikkene. Jeg smaker på det jeg finner jeg.
mia83 Skrevet 9. mai 2017 #21876 Skrevet 9. mai 2017 Joda hockeysesongen er over. Men det har jo vært landskamp i dag. Norge slo Slovenia 5-1 og har det bra vet du skal konfirmeres om en måned 1
FruN Skrevet 9. mai 2017 #21877 Skrevet 9. mai 2017 (endret) 1 time siden, Severus skrev: Meg, denne filmen er alt for lang. Ser en hel sesong av en TV serie isteden. Ikke sant Det ble en episode med Big Bang, oppheng av litt klesvask og styring med pus. Har litt vondt i pusemammahjertet nå.. Pus ble lett dopet ned ved "frisørtimen", og har vært sløøøøv siden. Fikk beskjed om at ho skulle være ganske våken før ho fikk mat. Så nesten ett døgn uten mat, ikke har ho fått vært ute og jeg liker ikke tanken på at ho skal gå ut heller, sløv og "småfull" som ho er. Og ho ville så gjerne kose i senga nå, og mor ville gjerne hatt ho der, hadde det ikke vært for at ho har virket litt inkontinent pga bedøvelsen. Og da føler jeg meg ekkel og slem Fordi jeg tenker mest på at jeg ikke har lyst til å ha uhell i senga enn at pus ville ha nærhet Ho har fått kos og oppmerksomhet i dag altså! Men nå skulle mamma legge seg, og da ville ho jo være med! Endret 9. mai 2017 av FruN
Lille Lerke Skrevet 9. mai 2017 #21878 Skrevet 9. mai 2017 (endret) . Endret 22. juli 2017 av Lille Lerke 2
Lille Lerke Skrevet 9. mai 2017 #21880 Skrevet 9. mai 2017 (endret) . Endret 22. juli 2017 av Lille Lerke 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå