Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

På KG-butikken er alt gratis. :nigo: Kjøp inn så mye ingredienser som du bare vil og skriv det på meg. 

Flott! Og på KG-kjøkkenet går alt unna i en fei! *setter inn en bit til alle som vil ha* 

Det er veldig godt med litt ekstra smak, for det er en ganske nøytral vaniljesmak på den :jepp: Så jeg la på litt rørte blåbær :nigo: 

New-York-Cheesecake_7986.jpg

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Winza
Skrevet
13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

På KG-butikken er alt gratis. :nigo: Kjøp inn så mye ingredienser som du bare vil og skriv det på meg. 

Kjøper et hus i så fall 

Skrevet

Først sier jeg en stor og smakfulltakk til snille Fruen som gjør oss glade på en sødagsmorgen. :) 
Deretter sier jeg at det var et klokt valg, Winza. Hvis du forteller hva slags hus og hvor du vil ha det,
så skal jeg sørge for at det blir forsvarlig pakket inn i stor bobleplast og sendt i morgen den dag. :jepp:  

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Først sier jeg en stor og smakfulltakk til snille Fruen som gjør oss glade på en sødagsmorgen. :) 
Deretter sier jeg at det var et klokt valg, Winza. Hvis du forteller hva slags hus og hvor du vil ha det,
så skal jeg sørge for at det blir forsvarlig pakket inn i stor bobleplast og sendt i morgen den dag. :jepp:  

IMG_7990.thumb.JPG.c8be3a59758edf2881e342458a99cc4c.JPG

Skrevet (endret)

:skratte:Visste ikke at du var en sånn luksusmennesketype, Jack? Jeg løp til lageret og skulle ordne med innpakking, men vet du hva; de har akkurat gått tom for denne modellen...og så viste det seg etter hvert at den bortskjemte berømte Jenner-familien har kjøpt ALLE luksusboligene i mange mils omkrets og fått fraktet dem til amerika med helikoptere. Det var jo veldig synd, men jeg fant et lite kryp inn bakerst på lageret. Jeg sender det. :lur:  Håper at det blir bra å bo i. 
trehus9.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Gjest Winza
Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:skratte:Visste ikke at du var en sånn luksusmennesketype, Jack? Jeg løp til lageret og skulle ordne med innpakking, men vet du hva; de har akkurat gått tom for denne modellen...og så viste det seg etter hvert at den bortskjemte berømte Jenner-familien har kjøpt ALLE luksusboligene i mange mils omkrets og fått fraktet dem til amerika med helikoptere. Det var jo veldig synd, men jeg fant et lite kryp inn bakerst på lageret. Jeg sender det. :lur:  Håper at det blir bra å bo i. 
trehus9.jpg

Krypdyrene mine kan få bo der, lage seg et bokollektiv :P

Skrevet

Haha...var det ikke passelig for smaken til Jack? :fnise: 

Skrevet
11 timer siden, Aldrisur skrev:

Du er akkurat som de små her i huset du Rumle! :skya:

*skal bare ha litt vann* -  å, jeg må visst tisse litt og jeg* :grinele:

:laugh:

3 timer siden, FruN skrev:

Flott! Og på KG-kjøkkenet går alt unna i en fei! *setter inn en bit til alle som vil ha* 

Det er veldig godt med litt ekstra smak, for det er en ganske nøytral vaniljesmak på den :jepp: Så jeg la på litt rørte blåbær :nigo: 

New-York-Cheesecake_7986.jpg

:alice:

• Liker 1
Skrevet

Hvor blir det av Frokensina da_ Noen som har hoert noe fra henne_ :klo:

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, Rumle skrev:

Hvor blir det av Frokensina da_ Noen som har hoert noe fra henne_ :klo:

Hun har sikkert gått i pollendekning!

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Mynona skrev:

Hun har sikkert gått i pollendekning!

Huff ja, det er vel skikkelig ille naa_ :forvirret:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Huff ja, det er vel skikkelig ille naa_ :forvirret:

JA! Jeg er helt ødelagt. Heldigvis har det regnet i natt, så da roer det seg littegrann. 

Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

JA! Jeg er helt ødelagt. Heldigvis har det regnet i natt, så da roer det seg littegrann. 

Huff. Bra det regnet!

Skrevet

Se paa denne hunden, loeper helt sinnsykt fort! 

• Liker 1
Skrevet

Løper som en kule! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg så denne i stad, og synes det så ut som en fin søndagsplan. Jeg mangler bare hengekøye og hund.

giphy.gif

• Liker 2
Gjest Winza
Skrevet
9 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg så denne i stad, og synes det så ut som en fin søndagsplan. Jeg mangler bare hengekøye og hund.

giphy.gif

Du kan låne min :)

🐶

Skrevet

Hund eller hengekøye? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...