Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

1. Jeg savner reinsdyra ja. :sukk: Tror jeg må søke meg med i en slik gruppe med single reineiere. 
* :fnise:  ...eller reinsdyr som jeg vel egentlig mente*
2. Jeg skal følge med på utenlandsopplysningene ja. "Stol på tøffe Tøflus!" :opplyser: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

1. Jeg savner reinsdyra ja. :sukk: Tror jeg må søke meg med i en slik gruppe med single reineiere. 
2. Jeg skal følge med på utenlandsopplysningene ja. "Stol på tøffe Tøflus!" :opplyser: 

1. Single reinsdyr har jeg ikke hørt om, men møter jeg et på min vei skal jeg sende det til deg i forumsheisen. :nordvesta:

2. :rope:Mottatt. Over! 

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

FrostI full fart mot Hoppeland! :jepp: 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, FruN skrev:

FrostI full fart mot Hoppeland! :jepp: 

Den reinen ser temmelig desperat ut i ansiktet! :hoho:

Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev:

🦌

Nommin så liten du var da? *finne fram brillene* :laugh:

God morgen forresten Winza J. :sol:

• Liker 1
Skrevet

Størrelser og ansiktsuttrykk ingen hindring. Jeg tar i mot alle bidrag med stor takk. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, Aldrisur skrev:

Den reinen ser temmelig desperat ut i ansiktet! :hoho:

Nommin så liten du var da? *finne fram brillene* :laugh:

God morgen forresten Winza J. :sol:

De er jo på redningsoppdrag! Da blir man litt desperate :Nikke: 

• Liker 1
Skrevet

Prins Philip pensjonerer seg for godt! Heldigvis var det ikke noe verre enn det. Håper at prinsen i danmark
også får offentlig lov til å slå ut det lille håret han ennå har mens han kan det. Jeg er veldig glad for at jeg
ikke er kongelig, så er det sagt en gang for alle om noen trodde at jeg tilhørte monarkiet. :opplyser: 
http://www.dagbladet.no/kjendis/prins-philip-95-pensjonerer-seg/67540428

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Prins Philip pensjonerer seg for godt! Heldigvis var det ikke noe verre enn det. Håper at prinsen i danmark
også får offentlig lov til å slå ut det lille håret han ennå har mens han kan det. Jeg er veldig glad for at jeg
ikke er kongelig, så er det sagt en gang for alle om noen trodde at jeg tilhørte monarkiet. :opplyser: 
http://www.dagbladet.no/kjendis/prins-philip-95-pensjonerer-seg/67540428

Var det så viktig å innkalle til hastemøte for? :klo: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker mest kongen av Danmark 

dropsene altså

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg også, Severus. :jepp: 

Fruen: jeg syns at det var en meget merkelig ting å gjøre midt på natten, men de begynner kanskje å bli
litt over snittet eksentriske tror jeg. Philip har hatt mange merkelige inn og utfall i mange å allerede. 
Han fyller 96 til sommeren. På tide å få litt "skoleferie" for dem begge nå syns jeg, men hun skal stå løpet ut
til sin døyan dag, som mange av de andre kongelige. De går ned med flagg og hatt til topps. 

https://www.nrk.no/video/PS*f8338   <  Direkte fra London. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

:klem1: 96 år i juni. Klart han må få lov til å pensjonere seg nå. Det kan ikke være bare bare for disse dronningmennene å spille annenfiolin mesteparten av livet. 

I dag har jeg satt opp minidrivhuset mitt, (ca. 180 x 100 m.) i min minihage. Foreløpig er det kun en potte med en hvitløksspire inni der. :tongue: Et praktisk sted å putte inneplanter når man reiser på ferie i hvert fall. :hoppendeglad:

Jeg synes det er så mye rart å lese her på KG om dagen. :klo: Får meg til å føle meg gammel og klok.  le.gif.0344efe81afbd1ee67ab51ab6e31e7fb.gif

Skrevet (endret)

.

Endret av Lille Lerke
  • Liker 3
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Kanskje best at det blir meldt funnet? :opplyser: Noen har jo mistet sitt gevir.  (Lure på hva politiets hittegods ville si om @FruN kom slepende inn med geviret. Gravide kan jo gjøre litt rare ting, iblant. ) :vetikke: 

Prons Phillip har pensjnert seg og tannlegen pensjonerte en av mine tenner i dag. :sukk:

Minidrivhus på 180 x 100 m. - meter. Hvor stort er et stort drivhus da? :sjokkert: 

Ler så jeg griner Lerke! :grinele: Selvfølgelig skulle det stå centimeter. Hm, kanskje jeg bare er gammel, og slettes ikke så klok som jeg tror. :blush:

Tannlegen ja. :sjokkbla: 

Endret av Aldrisur
Skrevet

Kan noen sende over litt energi? :daane: Føler jeg aldri kommer gjennom det som skal gjøres.. 

Skrevet

Jeg trenger litt jeg og. Er helt slått ut av bjørkepollen. Gjør jo ikke annet enn å sove eller gjespe :sukk: 

Hva skal gjøres FruN? Når dukker lilleN opp? 

Skrevet
9 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg trenger litt jeg og. Er helt slått ut av bjørkepollen. Gjør jo ikke annet enn å sove eller gjespe :sukk: 

Hva skal gjøres FruN? Når dukker lilleN opp? 

Bare vanlig, evigvarende husarbeid egentlig. Er ikke alltid så flink til å gjøre ting regelmessig (hjemmeværende-fellen), så uansett om det bygger seg opp eller ei, så føles det fort sånn når energinivået daler fort. LilleN skal dukke opp i slutten av august, så vi får se om han skal være like treig som storesøster eller ei :ler: 

Er glad jeg ikke reagerer stort på pollen, bare hold burota unna... Håper det letter snart! 

Skrevet

Trenger ikke være hjemmeværende for å ikke få unna ting regelmessig :P  Nå har jeg unnskyldningen om at det ikke er noe vits siden det er kaos uansett. Og hviler litt på den. Men det må endres snart. Men jeg innbiller meg at jeg synes det blir hyggeligere å rydde regelmessig når det ikke bare er for meg selv.  Selvbedrag lenge leve :fnise: 

Slutten av august ja, da har du gooood tid til å vaske huset! Får håpe han ikke er like treg. Hvertfall før 1.sept, så dere kommer på vanlig barnehageopptak.

Skrevet

IMG_2132.thumb.JPG.9fa279a0ef35ef69c44e06e173cd0d6a.JPG

Fikk kjøpt bukse idag, vennligst overse at jeg er feit som ei ku. Blir bra med belte det der.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...