Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Mynona skrev:

Vi starter snart på 3.svømmekurset. Men det er på dagtid, så det er vanskelig å få til etter permisjonstid. 

Hun var jo med pappan sin ned vannsklia når hun var 4 mnd.. Med mamman løpende etter ropende "hva er det du gjøøøøør?? Hun er bare 4 månedeeeeeer" :P Tror ikke hun har noe valg, må bare være glad i å bade med den pappan :fnise: 

Hva er det du har ordnet med i dag? Bare farting? 

Gærne pappaer sååå sunt for barn! :strix:

Farting. Dro til Vinterbro for å handle inn til bursdagfeiring i helgen, så fant vi ut av skulle reise og kjøpe ferske reker i den lekre fiskebutikken på Drøbaktorget.

Såå fikk vi en telefon om vi kunne hente en liten gutt i barnehagen. Det gjorde vi, tok ham med hjem og han var så sulten at han holdte på å dø, og ville gjerne ha pannekaker. Så da var det bare å begynne å ordne i stand pannekaker. Etterpå var vi på kattejakt med lommelykt i nabolaget, osv. osv..

Jeg ble sliten jeg.  :ler:

Nå skal jeg se på Gift ved første blikk. Tenker alltid på de My når jeg ser det programmet. :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Aldrisur skrev:

Farting. Dro til Vinterbro for å handle inn til bursdagfeiring i helgen, så fant vi ut av skulle reise og kjøpe ferske reker i den lekre fiskebutikken på Drøbaktorget.

Såå fikk vi en telefon om vi kunne hente en liten gutt i barnehagen. Det gjorde vi, tok ham med hjem og han var så sulten at han holdte på å dø, og ville gjerne ha pannekaker. Så da var det bare å begynne å ordne i stand pannekaker. Etterpå var vi på kattejakt med lommelykt i nabolaget, osv. osv..

Nå skal jeg se på Gift ved første blikk. Tenker alltid på de My når jeg ser det programmet. :fnise:

Lang dag! Men koselig med pannekakegjesten da!

På meg? Hvorfor det? 
Jeg har det på opptak.. det er sport på tv i dag... :sjenert: Så jeg skal se det i morgen formiddag! :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mynona skrev:

Lang dag! Men koselig med pannekakegjesten da!

På meg? Hvorfor det? 
Jeg har det på opptak.. det er sport på tv i dag... :sjenert: Så jeg skal se det i morgen formiddag! :jepp: 

Husker du ikke at vi skulle melde deg på? Før du traff Paul altså. :klaske:

:bolledeig:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Husker du ikke at vi skulle melde deg på? Før du traff Paul altså. :klaske:

:bolledeig:

Åhhh.. det hadde jeg glemt :ler:  Godt at Paul dukket opp!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh.. det hadde jeg glemt :ler:  Godt at Paul dukket opp!

:laugh: Ja fy søren!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Aldrisur skrev:

For noen fine besteforeldre :rodmer: Skjønner at du er sliten! 

Bra Aldri har oversikten My :ler: Hva slags sport er det han ser på da? 

Jeg har hørt podcasten, fyren er mer enn gjennomekkel. Drøy trakassering! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny-Ålesund ("New Ålesund") is a research town in Oscar II Land on the island of Spitsbergen in .... Amundsen and Umberto Nobile's airship Norge left Ny-Ålesund and traveled via the North Pole to Alaska.

_G0F3340.jpgRelatert bilde

http://mvfram.blogspot.com/2010/06/krossfjord-kongsfjord-and-ny-alesund.html

https://en.wikipedia.org/wiki/Ny-Ålesund

https://nn.wikipedia.org/wiki/Fil:Luftskipet_"Norge"_like_før_avreise_fra_Ny-Ålesund,_11._mai_1926.jpg

Det nærmeste jeg hadde vært, -før jeg tok tak i kurven på en Ballong, og blei Stoppet fordet den var full, var da jeg tok i tårnet dem knøyt fast Norge i. Dama ville ikke dra allene, sÅ HU Gikk ut av kurven,

-på rådhusbrygga, og vi gikk hjem. Skrudde på TV,n. Dær var BALLONGEN,

-På Dagsrevyen, den hadde tryna... Ingen Som dæua, -bare litt Sjukhus,  -Og Sånn... SeaKing, Luftambulanse. ... 

a.

Endret av Sliten&kjørt51
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Rugby.... Kjeeeedelig... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Mynona skrev:

Vi starter snart på 3.svømmekurset. Men det er på dagtid, så det er vanskelig å få til etter permisjonstid. 

- - - 

Har dere kikket etter babysvømmekurs litt lenger unna på ettermiddagstid? Kan være de har litt utenfor byen. Ellers så er det  jo en god plan med helgesvømming :jepp: 

Endret av Frøkensina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattejakt er dritslitsomt. :ler:

Ja, enig. Gjennomekkel.

2 minutter siden, Sliten&kjørt51 skrev:

Ny-Ålesund ("New Ålesund") is a research town in Oscar II Land on the island of Spitsbergen in .... Amundsen and Umberto Nobile's airship Norge left Ny-Ålesund and traveled via the North Pole to Alaska.

_G0F3340.jpgRelatert bilde

Det nærmeste jeg hadde vært, -før jeg tok tak i kurven på en Ballong, og blei Stoppet fordet den var full, var da jeg tok i tårnet dem knøyt fast Norge i. Dama ville ikke dra allene, sÅ HU Gikk ut av kurven, på rådhusbrygga, og vi gikk hjem. Skrudde på TV,n. Dær var BALLONGEN,

-På Dagsrevyen, den hadde tryna... Ingen Som dæua, -bare litt Sjukhus, -Og Sånn...  

a.

Huff da! Det var jo skikkelig dramatisk. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Har dere kikket etter babysvømmekurs litt lenger unna på ettermiddagstid? Kan være de har litt utenfor byen. Ellers så er det  jo en god plan med helgesvømming :jepp: 

Det var lurt.. Der vi svømmer nå tar ca 1 time fra dør til dør. Gå, buss, t-bane og gå.  Denne helgen har vi lånt bil, så i dag tok det 10 minutter :ler:  Så hvis vi skal utafor byen så må vi nok kjøre bil tror jeg 😛 Så vi ikke bruker hele kvelden! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mynona skrev:

Det var lurt.. Der vi svømmer nå tar ca 1 time fra dør til dør. Gå, buss, t-bane og gå.  Denne helgen har vi lånt bil, så i dag tok det 10 minutter :ler:  Så hvis vi skal utafor byen så må vi nok kjøre bil tror jeg 😛 Så vi ikke bruker hele kvelden! 

Men hva med dit du skal flytte?

Håper du flytter nærmer meg, men har liten tru på det asså. :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, må nok ha bil da. Jeg har liksom ikke så mye erfaring, er bare basert på familien tilbake i litt tid som kjørte ut en bit  (de andre med barn nå tror jeg ikke holder på med svømming).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Men hva med dit du skal flytte?

Håper du flytter nærmer meg, men har liten tru på det asså. :laugh:

Jeg flytter bare 200 meter :fnise: 

Ja, må nok ha bil da. Jeg har liksom ikke så mye erfaring, er bare basert på familien tilbake i litt tid som kjørte ut en bit  (de andre med barn nå tror jeg ikke holder på med svømming).

Kan sjekke det opp når det nærmer seg :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mynona skrev:

Å shit! :ler:

Jeg har bare 10 min. gange til svømmehallen. :snurt:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får lyst til å bade selv jeg :ler: Altså bade, mye mulig plaske, ikke kjedelig svømming fram og tilbake. Synd det ser så corny ut med sånne gale voksne i bassenget uten unge.

3 minutter siden, Mynona skrev:

Heeeelt nytt kvartal jo! :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Da er det jo bare for My å droppe henne av hos deg istedet for noe barnehage da :mynona:Nå har jeg kanskje ikke forstått akkurat hvor langt borti der du bor da men :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Aldrisur skrev:

Så heldig! Det hadde vært deilig. Vi har en nærmere da, men den har ikke varmt basseng tror jeg.. Hvertfall ikke organisert babysvømming. 

Da er det jo bare for My å droppe henne av hos deg istedet for noe barnehage da :mynona:Nå har jeg kanskje ikke forstått akkurat hvor langt borti der du bor da men :fnise: 

God ide!

Får lyst til å bade selv jeg :ler: Altså bade, mye mulig plaske, ikke kjedelig svømming fram og tilbake. Synd det ser så corny ut med sånne gale voksne i bassenget uten unge.

Skal bare rundt en sving liksom :ler:  

Haha, god trening med svømming frem og tilbake da!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Mm, plaske i bassenget er herlig! 

Vi var i en pool-bar, der folk satt med rompa i vannet og drakk øl og drinker i timesvis. Uten å gå på do. :hund:

Det tok meg litt tid før jeg skjønte tegninga. Men da gikk jeg. :ler:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...