Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

2 timer siden, FruN skrev:

Her har vi spist fiskegrateng :sikle: Det er lenge mellom hver gang!

Fiskegrateng er sååå godt. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må jeg spørre :fnise:

Spiser dere fiskegrateng med eller uten poteter ved siden av? :P Så lenge det er makaroni i gratengen, selvfølgelig. 

Jeg har aldri vært vant med det :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruN skrev:

Spiser dere fiskegrateng med eller uten poteter ved siden av? :P Så lenge det er makaroni i gratengen, selvfølgelig. 

Jeg spiser uten poteter. Men er kun jeg og hunden jeg hadde, som har spist den jeg lager, som er veldig annerledes enn hva jeg har fått servert, så vet ikke om den er etter andres gane.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruN skrev:

Jeg tror, når jeg tenker meg om, at vi har kokte poteter og raspa (revne) gulerøtter med sitronsaft ved siden av. :jepp:

15 minutter siden, Sola de skrev:

Jeg spiser uten poteter. Men er kun jeg og hunden jeg hadde, som har spist den jeg lager, som er veldig annerledes enn hva jeg har fått servert, så vet ikke om den er etter andres gane.

Du og hunden! :ler: Nå fikk jeg meg en god latter her. Du er så søt du Sola de. :ninuskapus:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde laks og lofot-saus (eller noe sånt, som Toro fiksa halvferdig for meg) med gulrøtter, brokkoli og sukkererter! Og mini putta hele hånda i kjelen (når den var kald selvsagt) for så å stikke fingeren rett i nesa, full av saus. Og videre i håret. Så vi måtte bade før leggetid :ler: 

Fiskegrateng spiser vi med poteter og kokte grønnsaker. Med smelta smør på. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sola de skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig på hva slags grateng du lager :ler: 

Jeg putter gulrot i gratengen, jeg :fnise: og gjerne purre og brokkoli. Må bare få ungene til å spise brokkoli før jeg gidder det igjen :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
4 timer siden, FruN skrev:

Spiser med poteter, er vant til det og føler noe mangler om jeg ikke har poteter til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet, vært på cafe og gått halve Oslo rundt i dag. Ikke veldig spennende, men veldig koselig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
4 minutter siden, Rumle skrev:

Har du fått noe svar fra ct og testene du tok? @Frøkensina

De er klare, men jeg har ikke fått vite hva de fant ut. Men jeg har fått en så utrolig legesekretær på de private som ringte meg opp om jeg skulle bestille time og gå gjennom resultatene med legen, og siden jeg var engstelig så beroliget hun meg om at unilab ville ha ringt dem om det var noe akutt eller svært alvorlig. Fikk time på fredag :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

De er klare, men jeg har ikke fått vite hva de fant ut. Men jeg har fått en så utrolig legesekretær på de private som ringte meg opp om jeg skulle bestille time og gå gjennom resultatene med legen, og siden jeg var engstelig så beroliget hun meg om at unilab ville ha ringt dem om det var noe akutt eller svært alvorlig. Fikk time på fredag :jepp: 

Så bra at du blir fulgt godt opp ❤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Så bra at du blir fulgt godt opp ❤

Ja veldig godt det altså. Takk :klemmer: Det vanlige legekontoret fortsetter å skuffe, fikk ikke fornyet medisiner uten å møte den dama jeg aldri kommer til å gå til igjen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...