Rumle Skrevet 12. februar 2019 #41301 Del Skrevet 12. februar 2019 (endret) Og her har vi en helt annen hatt .. om noen skulle gå lyst til å prøve slikt Kanskje jeg burde prøvd den selv, for mitt hår blir jo bare kortere og kortere Endret 12. februar 2019 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. februar 2019 #41302 Del Skrevet 12. februar 2019 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Ha-ha, du kan få et blad av meg, jeg har et helt nyinnkjøpt kålhue. Og jeg har fått fylt opp kjøleskapet med ny gulost, tomater og grønnsaker, melk, pålegg og frukt . Gleder meg til i moren tidlig klokka halv fem! Hvordan går det Rumle. Har du fått orden på e-boka? Nam! Og takk for kålbladet! Jaaaaa så til de grader! Helt hektet på ebøker jeg nå! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. februar 2019 Forfatter #41303 Del Skrevet 12. februar 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Og her har vi en helt annen hatt .. om noen skulle gå lyst til å prøve slikt Kanskje jeg burde prøvd den selv, for mitt hår blir jo bare kortere og kortere Ja den var skikkelig praktisk! Håret mitt er så langt nå at det setter seg fast over alt. Jeg må nok få meg en stussehårhatt. Om det finnes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. februar 2019 #41304 Del Skrevet 12. februar 2019 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Ja den var skikkelig praktisk! Håret mitt er så langt nå at det setter seg fast over alt. Jeg må nok få meg en stussehårhatt. Om det finnes. Åh? Hvor setter du deg fast da? *får bilder i hodet* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. februar 2019 Forfatter #41305 Del Skrevet 12. februar 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Nam! Og takk for kålbladet! Jaaaaa så til de grader! Helt hektet på ebøker jeg nå! Det er så kuuult! Så fint at du er hekta. Og helt fantastisk. Jeg leste ferdig siste boka i De syv Søstre når jeg var midt i jungelen. Bare å bestille ny bok. Svisj...så var den på Kindelen min. Veldig praktisk altså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. februar 2019 Forfatter #41306 Del Skrevet 12. februar 2019 Akkurat nå, Rumle skrev: Åh? Hvor setter du deg fast da? *får bilder i hodet* Ha-ha, ja det kan du lure på. Det setter seg fast når jeg sitter i en stol for eksempel, og da er det vanskelig å bøye seg forover. Og noen ganger setter deg seg fast under armene mine! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. februar 2019 #41307 Del Skrevet 12. februar 2019 (endret) 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Det er så kuuult! Så fint at du er hekta. Og helt fantastisk. Jeg leste ferdig siste boka i De syv Søstre når jeg var midt i jungelen. Bare å bestille ny bok. Svisj...så var den på Kindelen min. Veldig praktisk altså. Jaaa det er helt genialt! Går litt for fort å shoppe nesten .. har kø av nye bøker liggende Du kan jo prøve denne ehhh fjeshatten? så ikke du tuller håret inn i gaffelen når du skal spise suppen din? Endret 12. februar 2019 av Rumle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. februar 2019 #41308 Del Skrevet 12. februar 2019 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Ha-ha, ja det kan du lure på. Det setter seg fast når jeg sitter i en stol for eksempel, og da er det vanskelig å bøye seg forover. Og noen ganger setter deg seg fast under armene mine! Haha ja, du gjør vel det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. februar 2019 Forfatter #41309 Del Skrevet 12. februar 2019 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. februar 2019 #41310 Del Skrevet 12. februar 2019 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. februar 2019 Forfatter #41311 Del Skrevet 12. februar 2019 2 minutter siden, Rumle skrev: Jaaa det er helt genialt! Går litt for fort å shoppe nesten .. har kø av nye bøker liggende Du kan jo prøve denne ehhh fjeshatten? så ikke du tuller håret inn i gaffelen når du skal spise suppen din? Jeg spiser vel ikke suppe med gaffel da Rumlemor! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. februar 2019 #41312 Del Skrevet 12. februar 2019 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Jeg spiser vel ikke suppe med gaffel da Rumlemor! Åh nei! Nei, da trenger du nok ikke den til suppen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. februar 2019 Forfatter #41313 Del Skrevet 12. februar 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Åh nei! Nei, da trenger du nok ikke den til suppen! Men en fjeshatt er aldri feil å ha. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. februar 2019 #41314 Del Skrevet 12. februar 2019 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Men en fjeshatt er aldri feil å ha. Nemlig! Kjeeeekt å ha kjeeeekt å haaaa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 12. februar 2019 #41315 Del Skrevet 12. februar 2019 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Jeg spiser vel ikke suppe med gaffel da Rumlemor! Ikke suppe med gaffel? Men da forsvinner jo suppen så fort. Suppe nytes best med gaffel (eller pinner slik som på bildet) Velkommen hjem @Aldrisur, godt å "se" deg i tråden igjen. Ble plutselig ekstra fjas og fjolleri, men det er jo nettopp det vi liker . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. februar 2019 Forfatter #41316 Del Skrevet 12. februar 2019 ..den kan komme til nytte en vakker daaaa.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. februar 2019 #41317 Del Skrevet 12. februar 2019 Har du fått fikset mac'en din? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. februar 2019 #41318 Del Skrevet 12. februar 2019 Akkurat nå, Aldrisur skrev: ..den kan komme til nytte en vakker daaaa.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. februar 2019 #41319 Del Skrevet 12. februar 2019 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Ikke suppe med gaffel? Men da forsvinner jo suppen så fort. Suppe nytes best med gaffel (eller pinner slik som på bildet) Velkommen hjem @Aldrisur, godt å "se" deg i tråden igjen. Ble plutselig ekstra fjas og fjolleri, men det er jo nettopp det vi liker . Ja! Jeg spiser iskrem med gaffel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. februar 2019 Forfatter #41320 Del Skrevet 12. februar 2019 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Ikke suppe med gaffel? Men da forsvinner jo suppen så fort. Suppe nytes best med gaffel (eller pinner slik som på bildet) Velkommen hjem @Aldrisur, godt å "se" deg i tråden igjen. Ble plutselig ekstra fjas og fjolleri, men det er jo nettopp det vi liker . Takk kjære Kula, så hyggelig at du sier det. Akkurat nå, Rumle skrev: Har du fått fikset mac'en din? Jadda, den var bare litt sur på meg fordi jeg hadde vært borte så lenge. Skikelig furtemaskin... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå