Rumle Skrevet 12. desember 2018 #40541 Del Skrevet 12. desember 2018 Veldig godt å se deg her igjen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. desember 2018 Forfatter #40542 Del Skrevet 12. desember 2018 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ALDRIiiiiiiiiii! Nei, du må ikke slette deg og kan ta så mye pauser du vil. Jeg må bare vite hvor jeg har deg hen, så er alt greit ellers i verden. I love you på en søsterlig adekvat måte. Koselig å høre fra deg!!! *smasksmasksmask* Ja jeg forstår, hadde reagert akkurat på samme måten om du ble borte en lang stund. Men jeg kan jo bli flinkere til å bare si *Hei jeg lever* liksom. Smaskesmask tilbake! 1 minutt siden, Rumle skrev: Forstår deg godt jeg, har hatt flere sånne perioder selv Men, det pleier å gå over for meg etter hvert. Håper virkelig ikke du sletter deg da! Er skikkelig glad for at dere forstår meg. Nei sletting er jo det samme som farvel og guddbai for alltid. Liksom. Det går ikke an! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2018 #40543 Del Skrevet 12. desember 2018 Vi trenger ikke avhandlinger som får sex (upps, det snek seg visst inn et svensk tall der ) på terningen. Vi trenger bare et hei og kanskje et hå...på ekstra gode dager, så vi vet at du er der og har det sånn tålelig bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. desember 2018 #40544 Del Skrevet 12. desember 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Vi trenger ikke avhandlinger som får sex (upps, det snek seg visst inn et svensk tall der ) på terningen. Vi trenger bare et hei og kanskje et hå...på ekstra gode dager, så vi vet at du er der og har det sånn tålelig bra. Dette! Eh .. minus sexen 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. desember 2018 #40545 Del Skrevet 12. desember 2018 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Ja jeg forstår, hadde reagert akkurat på samme måten om du ble borte en lang stund. Men jeg kan jo bli flinkere til å bare si *Hei jeg lever* liksom. Smaskesmask tilbake! Er skikkelig glad for at dere forstår meg. Nei sletting er jo det samme som farvel og guddbai for alltid. Liksom. Det går ikke an! Neiii det gåkke an nemlig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2018 #40546 Del Skrevet 12. desember 2018 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. desember 2018 Forfatter #40547 Del Skrevet 12. desember 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Vi trenger ikke avhandlinger som får sex (upps, det snek seg visst inn et svensk tall der ) på terningen. Vi trenger bare et hei og kanskje et hå...på ekstra gode dager, så vi vet at du er der og har det sånn tålelig bra. Da er vi strålende enige til evig tid Hoppesnuppa! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. desember 2018 Forfatter #40548 Del Skrevet 12. desember 2018 ...og vi også Rumlemor... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. desember 2018 #40549 Del Skrevet 12. desember 2018 Bra bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2018 #40550 Del Skrevet 12. desember 2018 Godt. Jeg regner dette på lik linje med et håndtrykk, bevitnet av kvalitetsforumister. *stille seg opp, frem med alle tennene, riste hender og Rumle tar bilde* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. desember 2018 #40551 Del Skrevet 12. desember 2018 Der var du jo, trodde du hadde blitt helt borte vekk, Fint å se deg igjen Aldrisur Håper du får en fin jul 🎄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. desember 2018 #40552 Del Skrevet 12. desember 2018 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. desember 2018 Forfatter #40553 Del Skrevet 12. desember 2018 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Der var du jo, trodde du hadde blitt helt borte vekk, Fint å se deg igjen Aldrisur Håper du får en fin jul 🎄 Takk CC, og håper du også får en fin jul. Ellers kan jeg jo fortelle deg at jeg er en ivrig følger av deg her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2018 #40554 Del Skrevet 12. desember 2018 Ferdig resultat får meg alltid til å tenke at jeg ikke ser helt ut som meg selv på bilder... ...men at Aldrisur også ser litt småeksotisk ut, får meg til å tvile på fotoapparatets kvalitet....ikke fotografen. 🤡👺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. desember 2018 #40555 Del Skrevet 12. desember 2018 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Takk CC, og håper du også får en fin jul. Ellers kan jeg jo fortelle deg at jeg er en ivrig følger av deg her inne. Takk, Aldri, Så du driver å smugleser meg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2018 #40556 Del Skrevet 12. desember 2018 Hihi....det er A som er den usynlige bankeånden i CC`s liv.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. desember 2018 #40557 Del Skrevet 12. desember 2018 Jeg har forresten bare to julegaver igjen, så er jeg ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 12. desember 2018 Forfatter #40558 Del Skrevet 12. desember 2018 Hjemmelagde karameller! Bare å forsyne seg, men tenk på plombene (om du har noen) Nå skal jeg på kjøkkenet å kutte grønnsaker til fersk suppe! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2018 #40559 Del Skrevet 12. desember 2018 *tygg* Takk! God økt på kjøkkenet. Måtte inspirasjonen flomme og du lager mat med et smil i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. desember 2018 #40560 Del Skrevet 12. desember 2018 Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå