Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

ALDRIiiiiiiiiii! :mynona: Nei, du må ikke slette deg og kan ta så mye pauser du vil. 
Jeg må bare vite hvor jeg har deg hen, så er alt greit ellers i verden.
I love you på en søsterlig adekvat måte. :laugh:  Koselig å høre fra deg!!! *smasksmasksmask* :legrine:

Ja jeg forstår, hadde reagert akkurat på samme måten om du ble borte en lang stund.   Men jeg kan jo bli flinkere til å bare si *Hei jeg lever* liksom.

Smaskesmask tilbake! :ler:

1 minutt siden, Rumle skrev:

Forstår deg godt jeg, har hatt flere sånne perioder selv :Nikke: Men, det pleier å gå over for meg etter hvert. 

Håper virkelig ikke du sletter deg da! :redd:

Er skikkelig glad for at dere forstår meg. Nei sletting er jo det samme som farvel og guddbai for alltid. Liksom. Det går ikke an! :bond: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trenger ikke avhandlinger som får sex (upps, det snek seg visst inn et svensk tall der :fnise:) på terningen.
Vi trenger bare et hei og kanskje et hå...på ekstra gode dager, så vi vet at du er der og har det sånn tålelig bra. :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Vi trenger ikke avhandlinger som får sex (upps, det snek seg visst inn et svensk tall der :fnise:) på terningen.
Vi trenger bare et hei og kanskje et hå...på ekstra gode dager, så vi vet at du er der og har det sånn tålelig bra. :jepp: 

Dette! Eh .. minus sexen 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Ja jeg forstår, hadde reagert akkurat på samme måten om du ble borte en lang stund.   Men jeg kan jo bli flinkere til å bare si *Hei jeg lever* liksom.

Smaskesmask tilbake! :ler:

Er skikkelig glad for at dere forstår meg. Nei sletting er jo det samme som farvel og guddbai for alltid. Liksom. Det går ikke an! :bond: 

Neiii det gåkke an nemlig! :klemmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Da er vi strålende enige til evig tid Hoppesnuppa! :hoho:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt. Jeg regner dette på lik linje med et håndtrykk, bevitnet av kvalitetsforumister.
 *stille seg opp, frem med alle tennene, riste hender og Rumle tar bilde* :nigo: :nigo: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

:hallo: Der var du jo, trodde du hadde blitt helt borte vekk, :sukk:Fint å se deg igjen Aldrisur :klemmer:Håper du får en fin jul 🎄

Takk CC, og håper du også får en fin jul. 

Ellers kan jeg jo fortelle deg at jeg er en ivrig følger :ninja: av deg her inne. :kyss:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig resultat får meg alltid til å tenke at jeg ikke ser helt ut som meg selv på bilder...  
...men at Aldrisur også ser litt småeksotisk ut, får meg til å tvile på fotoapparatets kvalitet....ikke fotografen.  🤡👺

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Takk CC, og håper du også får en fin jul. 

Ellers kan jeg jo fortelle deg at jeg er en ivrig følger :ninja: av deg her inne. :kyss:

Takk, Aldri, Så du driver å smugleser meg 😂

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjemmelagde karameller! Bare å forsyne seg, men tenk på plombene (om du har noen) :ler:

image.png.33d0b98c44d166b7362be224ec800913.png

Nå skal jeg på kjøkkenet å kutte grønnsaker til fersk suppe! :vinke::klemmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tygg* Takk! God økt på kjøkkenet. Måtte inspirasjonen flomme og du lager mat med et smil i dag. :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...