Rumle Skrevet 10. mars 2018 #34702 Skrevet 10. mars 2018 (endret) 1 minutt siden, Winza skrev: Ønsker dere alle en god helg Hei Winza Hyggelig å se deg tilbake igjen Endret 10. mars 2018 av Rumle 2
Gjest Winza Skrevet 10. mars 2018 #34703 Skrevet 10. mars 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Hei Winza Hyggelig å se deg tilbake igjen Hyggelig å se dere igjen
Mynona Skrevet 10. mars 2018 #34705 Skrevet 10. mars 2018 Jeg leste her i går men jeg var så sliten at det å skulle skrive noe som helst føltes som et maraton.. og nå husker jeg jo ikke hva jeg skulle svare/kommentere på Men tror hvertfall det var noe om Oscar film. Jeg hadde ikke hørt om den Shape of Water før Oscar, så den har jeg ingen formening om, men jeg satt på Lalaland på flyet hjem fra juleferie, og det var en snål film synes jeg. Så bare på en halvtimestid før jeg fant noe annet. Men jeg synes som regel (med noen unntak) at Oscar filmer er noe særlig jeg da. Så om det står på plakaten eller cover på en film at den har fått x mange Oscar er det sannsynlig at jeg velger en annen film i steden Jeg skjønner meg sikkert ikke på kvalitet og kunst og sånt. Og så lurte jeg plutselig på hvor gamle småttisene til FruN har blitt. jeg har mistet oversikten. Husker jo knapt hvor gammel jeg er selv. 3
Rumle Skrevet 10. mars 2018 #34706 Skrevet 10. mars 2018 Ja, det er i alle fall ikke gitt at det er en god film bare fordi den har vunnet Oscar. 1
Dr. A. Kula Skrevet 10. mars 2018 #34707 Skrevet 10. mars 2018 (endret) Kommer vel kanskje andre på når den vant. Ben Hur (med 11 tror jeg) er i hvertfall en bra film. (originalen) Endret 10. mars 2018 av Dr. A. Kula 1
Gjest Winza Skrevet 10. mars 2018 #34709 Skrevet 10. mars 2018 44 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Kommer vel kanskje andre på når den vant. Ben Hur (med 11 tror jeg) er i hvertfall en bra film. (originalen) Så den på barneskolen, fikk sjokk når jeg lette etter den for noen få år siden og fant ut at den var fra 50 tallet, det er jo sykt Og hovedpersonen ville vært nærme 100 om han levde nå
FruN Skrevet 10. mars 2018 #34710 Skrevet 10. mars 2018 @Mynona Storesøster ble to år i januar og lillebror ble et halvt år for ei uke siden 3
FruN Skrevet 10. mars 2018 #34713 Skrevet 10. mars 2018 7 timer siden, Winza skrev: Tida flyr Noe veldig! Kan ikke helt skjønne at jeg har skiftet bleier i over to år (også en måte å se det på ) 4
Aldrisur Skrevet 10. mars 2018 Forfatter #34714 Skrevet 10. mars 2018 Ja, tenk på det! Og om jeg tenker litt tilbake i tid så husker jeg hvor irritert du var hver gang fru Rød kom på besøk - når du så gjerne ville bli gravid. Og så plutselig har du to barn og fullt bleieskift! --------------------------- Dere vil ikke tro hva jeg har bedrevet de siste dagene - foruten å spille snowboardspill på playstation! Jeg gikk inn i tråden *Hvor er Hoppetaujenta nå* og har lest og lest og lest. Ble helt hekta på tråden altså. Skummelt. Jeg har kommet til side 1270. Ble så kjempefacinert av dynamikken der inne, og kan vel snart ta doktorgraden på den tråden. Men over til noe mer alvorlig. Sover dere nå? 3
Rumle Skrevet 10. mars 2018 #34715 Skrevet 10. mars 2018 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Ja, tenk på det! Og om jeg tenker litt tilbake i tid så husker jeg hvor irritert du var hver gang fru Rød kom på besøk - når du så gjerne ville bli gravid. Og så plutselig har du to barn og fullt bleieskift! --------------------------- Dere vil ikke tro hva jeg har bedrevet de siste dagene - foruten å spille snowboardspill på playstation! Jeg gikk inn i tråden *Hvor er Hoppetaujenta nå* og har lest og lest og lest. Ble helt hekta på tråden altså. Skummelt. Jeg har kommet til side 1270. Ble så kjempefacinert av dynamikken der inne, og kan vel snart ta doktorgraden på den tråden. Men over til noe mer alvorlig. Sover dere nå? Jøss! Har du lest over 1200 sider!!! Fortell hva du lærte om dynamikken da, nå ble jeg nysgjerrig her! Nesten så jeg må lese på nytt selv Du er nå noe for deg selv du, aldri 2
Aldrisur Skrevet 10. mars 2018 Forfatter #34716 Skrevet 10. mars 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Jøss! Har du lest over 1200 sider!!! Fortell hva du lærte om dynamikken da, nå ble jeg nysgjerrig her! Nesten så jeg må lese på nytt selv Du er nå noe for deg selv du, aldri Ha-ha, og ja til det siste der. Det er jo en lang historie Rumle. Men sånn umiddelbart så kan jeg si at du og Frøkensina er noen ordentlige morsomme skravlekopper, Hoppe hopper innom og avverger en del opptrinn til skandaler, Kapteinen fører skuta eller flyet - eller hva det nå er med hard hånd, en eller annen AB er blitt så forelska i Rumle at han omtrent ikke kan styre seg, Zenobia stikker innom og sier *hei jeg lever* av og til. An0 tar helt av på med sine utrolig hyggelige innlegg - og får litt kjeft av og til - osv.osv. Dr.Kula er hyggelig og hjelpsom på alle nivåer. pluss pluss, men det er ikke alt som bør gjengis her.... Kort oppsummering. Og håper ingen ble støtt av dette. 3
Rumle Skrevet 10. mars 2018 #34717 Skrevet 10. mars 2018 tror du tok en del på kornet der Det er en fin tråd, som har blitt noe helt annet enn den var, men fin er den okke som 2
Rumle Skrevet 10. mars 2018 #34718 Skrevet 10. mars 2018 Men å lese hele altså, det står det jammen respekt av 2
Aldrisur Skrevet 10. mars 2018 Forfatter #34719 Skrevet 10. mars 2018 2 minutter siden, Rumle skrev: tror du tok en del på kornet der Det er en fin tråd, som har blitt noe helt annet enn den var, men fin er den okke som Ja, den er facinerende som jeg sa, og den har vært i forandring fra dag 1 liksom. Jeg lo mang en gang av disse AB-ene som var innom og slang litt med leppa for om mulig å skape bruduljer. Men der kom de ingen vei liksom - da var Hoppevennene ute med før man visste ordet av det. 2
Rumle Skrevet 10. mars 2018 #34720 Skrevet 10. mars 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Ja, den er facinerende som jeg sa, og den har vært i forandring fra dag 1 liksom. Jeg lo mang en gang av disse AB-ene som var innom og slang litt med leppa for om mulig å skape bruduljer. Men der kom de ingen vei liksom - da var Hoppevennene ute med før man visste ordet av det. Hahaa ja! Tror jammen jeg må inn å lese litt selv jeg nå, og mimre litt! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå