Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...jeg trodde alle sov her. Det gjorde jeg, men måtte bare innom for å se om dere sov også. :) 

Jeg likte grønnfargen godt, men...mangler det ikke litt stoff på den? :klo:  *myselete etter brillene sine*

• Liker 2
Skrevet

Mårnings! :vinke:

Godt jeg leste litt i går kveld, for her går det som vanlig unna... :daane:

Men dere...? 

Det er fredag! :bolledeig::nordvesta:

:kaffekopp:

• Liker 4
Skrevet

God morgen! 

Imponert av @Rumle og @Frøkensina som bare holder på en side til etter at de har sagt god natt.

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

God morgen og god helg :) Skal dere noe artig denne helgen da?

Skrevet

Og til det med nedlasting, om du åpner linkene til filene som slutter. au i VLC/VideoLan (gratisprogram for avspilling av "alle" formater lyd/bilde) så kan du høre de.

Man kan nok også knytte filformatet (.au) til automatisk å spilles i en gitt avspiller, men har ikke oppskriften her.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

God morgen! 

Imponert av @Rumle og @Frøkensina som bare holder på en side til etter at de har sagt god natt.

Ha! Nå lo jeg høyt her! :laugh: 

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Roadrunner skrev:

Mårnings! :vinke:

Godt jeg leste litt i går kveld, for her går det som vanlig unna... :daane:

Men dere...? 

Det er fredag! :bolledeig::nordvesta:

:kaffekopp:

Freeeeeeeedag! :mynona:

1 time siden, Calandria skrev:

God morgen og god helg :) Skal dere noe artig denne helgen da?

Jeg har ingen spesielle planer (bortsett fra limocello-laging), hva med deg? :)

1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Og til det med nedlasting, om du åpner linkene til filene som slutter. au i VLC/VideoLan (gratisprogram for avspilling av "alle" formater lyd/bilde) så kan du høre de.

Man kan nok også knytte filformatet (.au) til automatisk å spilles i en gitt avspiller, men har ikke oppskriften her.

Takk for tips! 

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet
24 minutter siden, Rumle skrev:

Freeeeeeeedag! :mynona:

Jeg har ingen spesielle planer (bortsett fra limocello-laging), hva med deg? :)

Takk for tips! 

Ingen spesielle planer jeg heller, :)

Skrevet

Min plan i dag er at jeg logger fullstendig av fra nett fra fem på tolv. Deretter skal jeg ta tak i ting som ikke kan
gjøres med det oppmerksomhtssyke forumet som VRÆLER på min oppmerksomhet hele tiden. KG i love you
og alt det derre der, men nå må jeg sette foten ned...eller jeg setter ned begge to for sikkerhets skyld 
og oppfører meg så voksent som en skulle tro at jeg var. . .i alle fall frem til etter barne-tv. :laugh: 

• Liker 2
Skrevet

Da kan vi fastslå at hoppis ikke skal leke seg i husken. :opplyser::hoppe:

• Liker 2
Skrevet

Ikke veldig. :)  *bare innom for å hente en glemt bag - so long pals* :goodbye: *schwusch* >>>

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

:fnise:

Tenkte jeg skulle bake litt i dag....kanelboller :opplyser:

Skrevet
Akkurat nå, Calandria skrev:

:fnise:

Tenkte jeg skulle bake litt i dag....kanelboller :opplyser:

Åhhh! :spise:

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Åhhh! :spise:

Sender en porsjon inni ballongen når de er nystekte :jepp:

Skrevet
13 timer siden, Frøkensina skrev:

Så var det familien Larsen. De hadde to barn ved navn Emba og Kamuf, si hele navnet til barna....

:mynona: 

En kamerat av pappa skulle kalle sin datter Dia og sin sønn Gono :fnise: Du kan jo gjette hva etternavnet hans er :fnise: Og hvis han fikk en sønn til, skulle navnet bli Budt. Tenk så mye fordeler For Budt :fnise: 

Kikket på klærne du har kjøpt @Frøkensina! Hadde det ikke vært feil str, spørs om du ikke hadde fått en liten tjuv inn i løpet av natta :ninja: Gud, så mye lekkert! :wow:  Særlig skjørtet! Kanskje jeg må se om det er en sjans for at det finnes i min størrelse og? :ler: 

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, Rumle skrev:

Det hadde vært noe! :laugh:

Hmmm det høres ut som noe Herreavdelingen kunne funnet på, men jeg husker det ikke :vetikke:

Nei, vett du hva! Herreavdelingen i Juballongen, med Rumle og Frøkensina :riste: Dere to er da ikke herrer!

Noen har ikke fulgt med i timen. 

>>>>>  piler inn og ser på Frøkenas kjolekjøp. :mynona: kommer snaarrt tilbake, etter dette. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle ikke ha gått inn på den nettbutikken :grine: Jeg har ikke penger nok til det! :ler: 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...