Frøkensina Skrevet 15. januar 2018 #32543 Skrevet 15. januar 2018 (endret) Håper dere kan holde dere inne dere som har skikkelig uvær Hvordan gikk natten Rumle? Endret 15. januar 2018 av Frøkensina 2
Frøkensina Skrevet 15. januar 2018 #32545 Skrevet 15. januar 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Jeg blir i alle fall inne Hvordan gikk natten? Har trærne holdt seg oppe? 2
Rumle Skrevet 15. januar 2018 #32546 Skrevet 15. januar 2018 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Hvordan gikk natten? Har trærne holdt seg oppe? Jeg har ikke vært rundt hele huset og sjekket, men det ser greit ut så langt. Var mye bråk, men jeg sovnet til slutt Hvordan går det hos deg? 2
Frøkensina Skrevet 15. januar 2018 #32547 Skrevet 15. januar 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Jeg har ikke vært rundt hele huset og sjekket, men det ser greit ut så langt. Var mye bråk, men jeg sovnet til slutt Hvordan går det hos deg? Bra du fikk sove til slutt Det blåser litt og snør, men ingen storm Må ut til legetime i dag, gruer meg siden det er litt vanskelig med henne når man trenger å snakke om flere ting. 2
Rumle Skrevet 15. januar 2018 #32548 Skrevet 15. januar 2018 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Bra du fikk sove til slutt Det blåser litt og snør, men ingen storm Må ut til legetime i dag, gruer meg siden det er litt vanskelig med henne når man trenger å snakke om flere ting. Håper det går greit der likevel 2
Frøkensina Skrevet 15. januar 2018 #32549 Skrevet 15. januar 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Håper det går greit der likevel 2
Lille Lerke Skrevet 15. januar 2018 #32550 Skrevet 15. januar 2018 (endret) Endret 21. januar 2018 av Lille Lerke 2
Roadrunner Skrevet 15. januar 2018 #32551 Skrevet 15. januar 2018 2 minutter siden, Lille Lerke skrev: jeg blir å finne ute i solen og 20 grader varmt minst. Kos dere i uværet. IPaden vil stadig ikke på nett. Takk og pris for at mobiler finnes. Nyt! Her gikk over til sludd og Teller ned til avreise, vi er på 20-tallet på antall dager nå 1
Mynona Skrevet 15. januar 2018 #32552 Skrevet 15. januar 2018 Her er det regn hørte jeg rykter om. Underkjølt sådan. Har hatt et par kraftige rykk i takene i natt/morges, men inne er det vindstille og opphold. Skal visst komme en halvmeter snø i kveld. 1
FruN Skrevet 15. januar 2018 #32553 Skrevet 15. januar 2018 Jeg er glad vi har naboer med traktor og fres Snille kusina til HerrN var innom og måket for oss akkurat Må en tur på butikken, men håper ho orker å hjelpe meg med det og.. Storesøster er blitt frisk, men HerrN er dårlig. Og siden lillebror har spydd noen ganger utover formiddagen, frister det ikke å ta han med på butikken.. Passer dårlig, vi skal liksom på Babysang imorra 1
Aldrisur Skrevet 15. januar 2018 Forfatter #32555 Skrevet 15. januar 2018 Så fint å komme inn her og umiddelbart få oversikt over hva slags vær dere har og sånn noenlunde hvordan dere har ellers... @Lille Lerke - koooos deg masse der du er! Det høres helt nydelig ut med cirka 20 grader og sol. Håper det gikk bra hos legen @Frøkensina og kjempeglad for å se at ingen har blåst bort i løpet av helgen. Jeg er endelig ferdig med antibiotikakuren, så nå er det håp om å holde seg våken hele dagen igjen. Og at den hjalp, ja det er helt sikkert. 20 dager til solferie @Roadrunner! Jippiiii! Og akkurat én uke til jeg reiser selv. Her er vi iferd med å snø inne, en typisk bollebakedag og veldig greit å slippe å gå utenfor døra. Så jeg har bakt rosinboller (og kunne ikke la være å tenke på @FruN sin lillemor som bakte ut med begge hendene) og skal bare varme middagen fra i går. Av og til er livet enkelt. 2
Frøkensina Skrevet 15. januar 2018 #32556 Skrevet 15. januar 2018 (endret) 3 timer siden, FruN skrev: Lykke til hos legen, @Frøkensina! Takk 23 minutter siden, Aldrisur skrev: Så fint å komme inn her og umiddelbart få oversikt over hva slags vær dere har og sånn noenlunde hvordan dere har ellers... @Lille Lerke - koooos deg masse der du er! Det høres helt nydelig ut med cirka 20 grader og sol. Håper det gikk bra hos legen @Frøkensina og kjempeglad for å se at ingen har blåst bort i løpet av helgen. Jeg er endelig ferdig med antibiotikakuren, så nå er det håp om å holde seg våken hele dagen igjen. Og at den hjalp, ja det er helt sikkert. 20 dager til solferie @Roadrunner! Jippiiii! Og akkurat én uke til jeg reiser selv. Her er vi iferd med å snø inne, en typisk bollebakedag og veldig greit å slippe å gå utenfor døra. Så jeg har bakt rosinboller (og kunne ikke la være å tenke på @FruN sin lillemor som bakte ut med begge hendene) og skal bare varme middagen fra i går. Av og til er livet enkelt. Hyggelig å se deg Og godt at kuren endelig er over! Godt å være hjemme igjen, ikke i noe humør til mer slaps og menneskemengder enn nødvendig i dag. Ferske rosinboller høres ikke vondt ut Fine bollefrøkner i alle aldre her Endret 15. januar 2018 av Frøkensina 3
Roadrunner Skrevet 15. januar 2018 #32557 Skrevet 15. januar 2018 Nærmer seg 20 dager, @Aldrisur, teller ned for harde livet her! Sidelengs regn/sludd/snø forsterker i alle fall nedtellingen til 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå