Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Fantastica du er på en måte en opphøyd person der du svever i ditt kreative rike. Vi ser deg ikke så ofte,
men du svever igjennom her innimellom. En kunstner i sitt rette element må ha tid og rom til å utøve. 
Vi - din aller største fanskare - sitter ved din side og støvsuger ditt skrivekammers om så skal være. :jepp: 
        *bare skyv meg litt bort om jeg titter for mye nysgjerrig over skulderen din* 

:rodmer: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Lille Lerke skrev:

Hvor mange km circus reisevei er det? 

Fra oss, ca 13,5 mil og fra foreldrene mine, ca 5 mil :) 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, FruN skrev:

Fra oss, ca 13,5 mil og fra foreldrene mine, ca 5 mil :) 

Å kjære! Det kan lett bli fødsel i ambulanse med så lang vei. :riste:  Gi lillebror klar beskjed om å ta livet med ro. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Lille Lerke skrev:

Å kjære! Det kan lett bli fødsel i ambulanse med så lang vei. :riste:  Gi lillebror klar beskjed om å ta livet med ro. 

I do :opplyser:

I dag har jeg hørt noe jeg ikke har hørt før! Skikkelig flinke er de og! :jepp: https://m.youtube.com/watch?v=XleaVcy4he8

Ser for meg Herr og Fru Aldri spille sammen på en rolig kveld på samme måten :fnise: 

• Liker 2
Skrevet

Håper dere har hatt en fin søndag, mine venner! 

• Liker 2
Skrevet

Kjempefin. :) Jeg har den i hylla mi. God mandag til gjengen.

• Liker 1
Skrevet

:nordvesta:Kjempetakk for masse fin musikk dere!

Jeg er svak for Kari Bremnes, kanskje jeg har noe nord-norsk blod i årene. :ninuskapus:599acfc5ca746_busylady.gif.33ced9459af4b75fe46c36575759b6e3.gif

I dag har jeg vaskedag, må benytte sjansen så lenge herr Aldri vil sitte  stolen sin. :hoho:

• Liker 2
Skrevet

Du er mitt husmorideal altså! :rodmer:  *jeg tror at også jeg må være dønn nordlandsk på innsiden* 

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Hva skjer hos @FruN i dag :mynona:

Handling, matlaging, vært innom posten, kost med pus som har vært på "gårdsferie" et par uker :P 

Hva skjer hos Lerka da? :) 

Endret av FruN
Skrevet
Akkurat nå, FruN skrev:

Handling, matlaging, vært innom posten, kost med pus som har vært på "gårdsferie" et par uker :P 

Helt vanlige, uspennende ting, altså :ler:  Vel, da er "tippedatoen" min feil. 

Skrevet
3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

:rodmer: 

Kari Bræmnæs! Elsker den låta og bildene i videoen. Er halvt helgelending også og vokst opp med somre hos besteforeldrene mine på Helgelandskysten, så da blir den ekstra fin. :rodmer: 

• Liker 1
Skrevet

:jepp:  Jeg hører videre på den familien og de har masse-masse-masse flotte låter. :hoppe: 

• Liker 1
Skrevet

Tidenes....staaakars eller ikke staaakars? :hakeslepp: (Hold ut den lille *reklamepausen* ):danser:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har opplevd henne før og huttemegtu; sånne finnes altså i fullt alvor. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har opplevd henne før og huttemegtu; sånne finnes altså i fullt alvor. :fnise: 

Hun ga seg søren meg ikke heller vet du. :ler:

Har sett noen sånne typer personligheter her inne også. Altså ikke i ballongen men andre steder rundt omkring. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

...er ikke meg du mener nå vel? Jeg gir meg nemlig heller ikke. ALDRI! :hoppe:      ( :laugh: )

Skrevet
25 minutter siden, Aldrisur skrev:

Tidenes....staaakars eller ikke staaakars? :hakeslepp: (Hold ut den lille *reklamepausen* ):danser:

Jeg synes det er helt bak mål å henge ut folk på nettet slik de YouTuberne gjør :angry: Jeg tviler veldig sterkt på at hun har lyst at folk skal bli påmint dette i all evig tid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...