Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Prøvde å få den følelsen av Emil i Lønneberget

Da traff du midt i blink! :ninuskapus:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Da traff du midt i blink! :ninuskapus:

Enig. Første jeg tenkte da jeg så det.  :)

• Liker 2
Gjest supernova_87
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Å hu da, ja jeg forstår hva du mener når jeg leser det på den måten. :sjokkbla:

Forslag til hvordan er jeg dårlig på altså, jeg som bare snublet over herr Aldrisur på vei til skolen - en gang i min barndom. :sjenert:

Ånei, nå begynner jeg å grine det er så søtt og vakkert! Håper du gir han tidenes smask i dag! Snubla over...  :ninuskapus: Jeg kjenner det snart er på tide at jeg snubler litt igjen, spesielt når man leser sånt. Eller jeg kan bare skaffe meg Sims og aldri få gjort noe effektivt noensinne igjen? Vet ikke om du mente det sarkastisk at det var en kjempeidé. :fnise:

Skrevet
1 minutt siden, Rainstorm skrev:

Ånei, nå begynner jeg å grine det er så søtt og vakkert! Håper du gir han tidenes smask i dag! Snubla over...  :ninuskapus: Jeg kjenner det snart er på tide at jeg snubler litt igjen, spesielt når man leser sånt. Eller jeg kan bare skaffe meg Sims og aldri få gjort noe effektivt noensinne igjen? Vet ikke om du mente det sarkastisk at det var en kjempeidé. :fnise:

Ja, jeg skal gi ham en skikkelig smask. :fnise:

Jeg var ikke sarkastisk tror jeg, må nemlig ha noe å  premiere meg med for å få unnagjort kjedelige gjøremål selv.  :laugh: 

• Liker 1
Skrevet

I dag og i helga er det skikkelig sommer her på Østlandet :sol: Jeg har solet meg etter jobb. En liten høneblund ble det også ute i sola når boka falt lenger og lenger ned på fjeset mitt :fnise: 

Jeg skulle kjøpe inn til middag i dag. Klarte ikke å finne på noe, så jeg kom hjem med en hvetestang/skolebrødstang, 3 God morgen yoghurt og 3 store champingnon.... Det blir litt rar middag eller? 

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, Winza skrev:

Nå er sommeren snart over og ikke lenge til vinter

Nei nei nei, jeg vil ikke! :sur:

5 minutter siden, Mynona skrev:

I dag og i helga er det skikkelig sommer her på Østlandet :sol: Jeg har solet meg etter jobb. En liten høneblund ble det også ute i sola når boka falt lenger og lenger ned på fjeset mitt :fnise: 

Jeg skulle kjøpe inn til middag i dag. Klarte ikke å finne på noe, så jeg kom hjem med en hvetestang/skolebrødstang, 3 God morgen yoghurt og 3 store champingnon.... Det blir litt rar middag eller? 

Har vært kjempevarmt og fint i dag ja. Nesten for varmt å være midt i sola, men vi står han ut. :laugh:

Champignon og hvetebrød, det blir nok en god middag. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har jukset og spist 1/3 av hvetestangen allerede :haar:  Før middag! :sjokkert:  Det er ikke lov! 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Jeg har jukset og spist 1/3 av hvetestangen allerede :haar:  Før middag! :sjokkert:  Det er ikke lov! 

Samma det vel. :fnise: Den middagen kan ikke bli stort verre enn den er allikevel. :hoho:

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, Aldrisur skrev:

Gjett om hun kommer til å huske den slikkepotten neste gang du/dere baker da! :laugh:

Oh yes :ler: 

Ho var veldig klar over den kaka, uansett hvor den stod på kjøkkenet :ler: 

Endret av FruN
  • Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, FruN skrev:

Oh yes :ler: 

Ho var veldig klar over den kaka, uansett hvor den stod på kjøkkenet :ler: 

Åh, hun er så søt altså :rodmer:

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Aldrisur skrev:

Nei nei nei, jeg vil ikke! :sur:

Har vært kjempevarmt og fint i dag ja. Nesten for varmt å være midt i sola, men vi står han ut. :laugh:

Champignon og hvetebrød, det blir nok en god middag. :fnise:

Nå høres du ut som han Karl Reverud :P

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Nå høres du ut som han Karl Reverud :P

Hva vet dere? :klo: Kanskje jeg er Karl Reverud? :hoho:

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Næmmen så gamle de har blitt da! :fnise: Morsomt Winza. 

Litt trist egentlig /: :P

Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Litt trist egentlig /: :P

Joa, men de lever jo i hvert fall. ;)

Skrevet
2 timer siden, Aldrisur skrev:

Forslag til hvordan er jeg dårlig på altså, jeg som bare snublet over herr Aldrisur på vei til skolen - en gang i min barndom. 

Det er det søteste jeg har lest på lenge. Så utrolig heldige dere er som fremdeles har hverandre og har det bra sammen.

1 time siden, Mynona skrev:

Det er ikke lov! 

Klart at det er lov. Det er ferie og helg og...alle gode grunne som du klarer å ramse opp her. :jepp: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...