Aldrisur Skrevet 5. august 2017 Forfatter #25721 Skrevet 5. august 2017 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: HVA i alle dager er det du sier rett ut uten omsvøp, Aldri??? Sier det som det er jeg - rett fra lever'n. 3 minutter siden, FruN skrev: Jo takk, jeg prøver å følge med ihvertfall I dag har frøkna gått med handlevogn i butikken alene Forsvant rett bort til fruktdisken og slang oppi en appelsin Å ja, det er akkurat sånne ting som gjør disse småttingene så herlige.
Salka Skrevet 5. august 2017 #25722 Skrevet 5. august 2017 5 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg ser deg for meg med skrubben i den hånda og håret i vilden sky. Heldiggrisen Paul. Akkurat som å se henne. Er det din hest som heter det? Håper du har fått en fin treningskveld. Wow! Godt gjort Sev. __________________________________ Jeg er sliten og støl. All ære til de ( @FruN) blant annet, som klarer å følge en 2-åring gjennom en hel dag! Nå har jeg klatret, akt, dumpet, lekt i sandkassa, vært på kattejakt og hoppet på trampoline i hele dag. Nå gjenstår det å se om jeg kommer meg opp av senga i morgen tidlig. Selve sjefen sovnet halv åtte med smokk, koseklut og Fantorangen. Det er så koselig å ha en sånn liten pjokk i huset, men kjenner at overskuddet ikke er som det vanligvis er på denne tiden av kvelden. Hehe, nei Þór er det islandske (og riktige) navnet på guden Tor og Mjölnir er hammeren hans. skjønner jo at det kan skape forvirring blant ikke-islandsnerder. Men mange hester som heter både Þór og Mjölnir ja, det er ganske vanlige navn på islandshester. Hva hestene mine heter har jeg ikke lyst til å legge ut, de har ganske uvanlige navn så et lite Googlesøk så kommer resultatlister fra stevner og mitt fulle navn opp. Vil være mest mulig anonym her inne selv om noen sikkert har kjent meg igjen. Ikke at jeg har skrevet noe jeg ikke står for, men liker å være anonym på nettet likevel. 1
Aldrisur Skrevet 5. august 2017 Forfatter #25723 Skrevet 5. august 2017 Nei, for all del - ikke skriv noe som kan røpe hvem du er. Det finnes forresten mange snodige hestenavn der ute!
Gjest Winza Skrevet 5. august 2017 #25724 Skrevet 5. august 2017 17 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg ser deg for meg med skrubben i den hånda og håret i vilden sky. Heldiggrisen Paul. Akkurat som å se henne. Er det din hest som heter det? Håper du har fått en fin treningskveld. Wow! Godt gjort Sev. __________________________________ Jeg er sliten og støl. All ære til de ( @FruN) blant annet, som klarer å følge en 2-åring gjennom en hel dag! Nå har jeg klatret, akt, dumpet, lekt i sandkassa, vært på kattejakt og hoppet på trampoline i hele dag. Nå gjenstår det å se om jeg kommer meg opp av senga i morgen tidlig. Selve sjefen sovnet halv åtte med smokk, koseklut og Fantorangen. Det er så koselig å ha en sånn liten pjokk i huset, men kjenner at overskuddet ikke er som det vanligvis er på denne tiden av kvelden. Mener du den heldiggrisen?
Aldrisur Skrevet 5. august 2017 Forfatter #25725 Skrevet 5. august 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Mener du den heldiggrisen? Heldiggrisen Babe - og heldiggrisen Paul. Same same.
Gjest Winza Skrevet 5. august 2017 #25726 Skrevet 5. august 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Heldiggrisen Babe - og heldiggrisen Paul. Same same. Griser er søte
Aldrisur Skrevet 5. august 2017 Forfatter #25727 Skrevet 5. august 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Griser er søte Ja!
Salka Skrevet 5. august 2017 #25728 Skrevet 5. august 2017 Off, nå fikk jeg klump i magen. Skal spise gris nå jeg. Marinert svinefilet. De fine spiser sent osv.
Aldrisur Skrevet 5. august 2017 Forfatter #25729 Skrevet 5. august 2017 Akkurat nå, Salka skrev: Off, nå fikk jeg klump i magen. Skal spise gris nå jeg. Marinert svinefilet. De fine spiser sent osv. God middag.
Gjest Winza Skrevet 5. august 2017 #25730 Skrevet 5. august 2017 3 minutter siden, Salka skrev: Off, nå fikk jeg klump i magen. Skal spise gris nå jeg. Marinert svinefilet. De fine spiser sent osv. Håper ikke du har invitert James Cromwell
FruN Skrevet 5. august 2017 #25731 Skrevet 5. august 2017 Fikk med meg en video på Facebook i går, hvor ei mente at de som ikke var veganere ikke fortjente å leve... Vet ikke helt hva jeg skal synes om slike uttalelser, blir bare oppgitt... Hvordan kan man egentlig si sånt??
Salka Skrevet 5. august 2017 #25732 Skrevet 5. august 2017 19 minutter siden, Aldrisur skrev: God middag. Takk!
Aldrisur Skrevet 5. august 2017 Forfatter #25733 Skrevet 5. august 2017 12 minutter siden, FruN skrev: Fikk med meg en video på Facebook i går, hvor ei mente at de som ikke var veganere ikke fortjente å leve... Vet ikke helt hva jeg skal synes om slike uttalelser, blir bare oppgitt... Hvordan kan man egentlig si sånt?? Etter alle disse år på dette forumet blir jeg ikke sjokkert over noe lenger. Hva folk kan få seg til å skrive, og ikke minst mene, går over min forstand (og inn i prestens). 1
FruN Skrevet 5. august 2017 #25734 Skrevet 5. august 2017 44 minutter siden, Aldrisur skrev: Etter alle disse år på dette forumet blir jeg ikke sjokkert over noe lenger. Hva folk kan få seg til å skrive, og ikke minst mene, går over min forstand (og inn i prestens). Jeg blir mest forundret.. Liker ikke "lev som meg eller (fortjen å) dø"-folk... I akkurat dette tilfellet; nei, mennesker er ikke verdt mer enn dyr. Men dyr er ikke verdt mer enn mennesker heller. Vi burde heller gå tilbake til å benytte mest mulig av et dyr når det blir slaktet enn slik jeg forstår det er i dag. 1
Mynona Skrevet 5. august 2017 #25735 Skrevet 5. august 2017 2 timer siden, Aldrisur skrev: Jeg ser deg for meg med skrubben i den hånda og håret i vilden sky. Heldiggrisen Paul. Akkurat som å se henne. Er det din hest som heter det? Håper du har fått en fin treningskveld. Wow! Godt gjort Sev. __________________________________ Jeg er sliten og støl. All ære til de ( @FruN) blant annet, som klarer å følge en 2-åring gjennom en hel dag! Nå har jeg klatret, akt, dumpet, lekt i sandkassa, vært på kattejakt og hoppet på trampoline i hele dag. Nå gjenstår det å se om jeg kommer meg opp av senga i morgen tidlig. Selve sjefen sovnet halv åtte med smokk, koseklut og Fantorangen. Det er så koselig å ha en sånn liten pjokk i huset, men kjenner at overskuddet ikke er som det vanligvis er på denne tiden av kvelden. Nå trodde jeg først du mente herr aldri når du sa sjefen 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: HVA i alle dager er det du sier rett ut uten omsvøp, Aldri??? Hoppe da
Lille Lerke Skrevet 6. august 2017 #25736 Skrevet 6. august 2017 (endret) Midnattsola er visst ferdig for i år, og selv @Severus sover. (Savner Hanna Kvanmo, altså.) FruN, jeg er litt usikker etter å ha tatt litt nattarbeid og funnet ut at fullmånen finner sted 5/9, nymånen er da den 20.08. Min intuisjon sa 24.08. før fullmånen kom og forvirret. Storesøster er da virkelig godt opplært, full handlevognrulle til frukten og ikke til godtesnopet. Endret 6. august 2017 av Lille Lerke
Gjest Winza Skrevet 6. august 2017 #25737 Skrevet 6. august 2017 Jeg er våken, dro og kjøpte mat på burger King uff var ikke behagelig
Severus Skrevet 6. august 2017 #25739 Skrevet 6. august 2017 Hva er galt med Theon Greyjoy? 2 timer siden, Lille Lerke skrev: Midnattsola er visst ferdig for i år, og selv @Severus sover. (Savner Hanna Kvanmo, altså.) FruN, jeg er litt usikker etter å ha tatt litt nattarbeid og funnet ut at fullmånen finner sted 5/9, nymånen er da den 20.08. Min intuisjon sa 24.08. før fullmånen kom og forvirret. Storesøster er da virkelig godt opplært, full handlevognrulle til frukten og ikke til godtesnopet.
Gjest supernova_87 Skrevet 6. august 2017 #25740 Skrevet 6. august 2017 På 3.8.2017 den 1.06, Aldrisur skrev: Du også. Ja da er vi to om det også. Går fint her også. Skjer ikke så mye om dagen, mest sånne hverdagslige ting. Jeg oppdaget en rose i hagen min i dag da. Som jeg hadde glemt at jeg plantet i fjor. En hyggelig overraskelse med to knopper og en utsprunget blomst. Husker ikke hva den heter, men den er dyp lakserosa. Og så har jeg (vi) kjøpt oss tur til sydligere strøk i dag. Det er så rart med det, når man har vært hjemme en stund så begynner utferdstrangen å melde seg. Har nok noe vandrerblod i årene her. Men har ikke du nettopp vært ute og reist? Og så sier du at du har vært hjemme en stund? Gått av banen. Du har nok noe vandrerblod i årene. Sier som Lille Lerke, du kan ta med deg meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå