Lille Lerke Skrevet 24. juni 2017 #23941 Del Skrevet 24. juni 2017 (endret) . Endret 22. juli 2017 av Lille Lerke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 25. juni 2017 #23942 Del Skrevet 25. juni 2017 (endret) Jeg gikk ut og fôret hester mens jeg ennå hadde mange sider igjen å lese og tenkte jeg fikk lese det når jeg kom inn igjen. Da var tråden ryddet og stengt. Typisk ass. Endret 25. juni 2017 av Salka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. juni 2017 Forfatter #23943 Del Skrevet 25. juni 2017 2 minutter siden, Lille Lerke skrev: Makan til besøk, Severus! Sover dere ikke? Jeg gikk inn feil dør, og endte på rampelysets mest kranglete tråd Nå er den slettet og borte vekk. Jeg sover iaffall ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lerke Skrevet 25. juni 2017 #23944 Del Skrevet 25. juni 2017 (endret) . Endret 22. juli 2017 av Lille Lerke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. juni 2017 Forfatter #23945 Del Skrevet 25. juni 2017 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: Ja, vet du hva, det er helt forferdelig Gudameg hva du gikk glipp av. Voksne folk som sitter og krangler verre enn barn i sandkassa. Jeg sover heller ikke. Jeg synes sånne tråder kan være veldig underholdende jeg. Samtidig kjenner jeg veldig på at jeg faktisk har medfølelse med hun som "blir mobbet". En merkelig følelse av å bli provosert men samtidig som jeg forstår den provoserte og synes synd på henne. Ga dette noen mening? Jeg er ikke med på at jeg er en av de voksne som sitter og krangler i sandkassa. I dag har jeg vært i den beste bursdagen ever. En fin dag og etter det, en hyggelig kveld i heimen. Sov godt mine venner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lerke Skrevet 25. juni 2017 #23946 Del Skrevet 25. juni 2017 (endret) . Endret 22. juli 2017 av Lille Lerke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 25. juni 2017 #23947 Del Skrevet 25. juni 2017 28 minutter siden, Lille Lerke skrev: Ja, vet du hva, det er helt forferdelig Gudameg hva du gikk glipp av. Voksne folk som sitter og krangler verre enn barn i sandkassa. Jeg sover heller ikke. Jeg sliter med depresjon og mye vonde tanker og har hatt en veldig tøff dag idag, så jeg finner sånne tråder underholdende. Det får de mørke tankene litt på avstand. Helt sikkert feil av meg, men sånn er det faktisk. Som @Aldrisur har jeg også medfølelse med hun som blir "mobbet" og er det noe jeg ikke tåler så er det mobbing. Men som mobbeoffer gjennom hele barneskolen, ungdomsskolen og videregående samt selvmordsforsøk i tenårene pga mobbingen har jeg ikke sett noe mobbing i den tråden. Bare krangling og drama og jeg ler meg ihjel over at voksne folk kan oppføre seg sånn. Nå var jeg vel åpen om min fortid her, men men. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 25. juni 2017 #23948 Del Skrevet 25. juni 2017 Jeg sov 3 timer i natt, wop wop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lerke Skrevet 25. juni 2017 #23949 Del Skrevet 25. juni 2017 (endret) . Endret 22. juli 2017 av Lille Lerke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 25. juni 2017 #23950 Del Skrevet 25. juni 2017 Jeg er totalt motsatt, jeg ler av sånne tråder mens svenske Hollywoodfruer, paradise og den type drama-TV har jeg aldri sett et minutt av en gang. Jeg leser ikke blogger heller, jeg har nok med trådene her inne og finner rampelyset underholdende. Igjen får det tankekjøret på litt avstand. Så totalt forskjellige der, ja, men det er jo fint at ikke alle er like. Nå sovner jeg snart, så god natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 25. juni 2017 #23951 Del Skrevet 25. juni 2017 Jeg er knapt utenfor denne dagboka, KG er kjedelig. Fullt av krangler og FRPere på politikkforumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. juni 2017 #23952 Del Skrevet 25. juni 2017 Søndagen er et faktum. God dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. juni 2017 Forfatter #23953 Del Skrevet 25. juni 2017 7 timer siden, Lille Lerke skrev: Ble traktoren tatt vel mot? Ja gjett om! 6 timer siden, Salka skrev: Jeg sliter med depresjon og mye vonde tanker og har hatt en veldig tøff dag idag, så jeg finner sånne tråder underholdende. Det får de mørke tankene litt på avstand. Helt sikkert feil av meg, men sånn er det faktisk. Som @Aldrisur har jeg også medfølelse med hun som blir "mobbet" og er det noe jeg ikke tåler så er det mobbing. Men som mobbeoffer gjennom hele barneskolen, ungdomsskolen og videregående samt selvmordsforsøk i tenårene pga mobbingen har jeg ikke sett noe mobbing i den tråden. Bare krangling og drama og jeg ler meg ihjel over at voksne folk kan oppføre seg sånn. Nå var jeg vel åpen om min fortid her, men men. Knusklem til Salka. 6 timer siden, Severus skrev: Jeg sov 3 timer i natt, wop wop Det var ikke mye. 43 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Søndagen er et faktum. God dag. God dag lille Hoppe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 25. juni 2017 #23954 Del Skrevet 25. juni 2017 Glad jeg bor på bygda uten naboer som bryr seg - så lenge været holder i dag Vi må virkelig klippe plenen i dag, takfolka kommer imorra, og det ser ut som en jungel ute 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 25. juni 2017 #23955 Del Skrevet 25. juni 2017 Og lillemor og jeg har satt bolledeig! Så får vi se om det blir boller, skillingsboller eller en kombinasjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. juni 2017 Forfatter #23956 Del Skrevet 25. juni 2017 Lykke til med takarbeidet og bolledeigen @FruN - Jeg er inne i pakkeuka, dvs. at kofferten langsomt fylles opp fra i dag og utover i uka. Lørdag reiser jeg på ferie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. juni 2017 #23957 Del Skrevet 25. juni 2017 (endret) Syns jungel høres avslappet, naturlig og fint ut jeg Fruen. Bolledeig-ordet liver også opp i mitt indre... Hadde jeg skullet pakke ei hel uke, så hadde det blitt tre kofferter med KUN nødvendigheter. Endret 25. juni 2017 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. juni 2017 Forfatter #23958 Del Skrevet 25. juni 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Syns jungel høres avslappet, naturlig og fint ut jeg Fruen. Bolledeig-ordet liver også opp i mitt indre... Hadde jeg skullet pakke ei hel uke, så hadde det blitt tre kofferter med KUN nødvendigheter. Ha-ha, ja det kan det lett bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. juni 2017 #23959 Del Skrevet 25. juni 2017 Da skal jeg begynne å si allerede nå...at jeg håper din tur blir en veldig fin en. Snakker vi to uker her eller nesten "en halv emigrasjon"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. juni 2017 Forfatter #23960 Del Skrevet 25. juni 2017 14 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Da skal jeg begynne å si allerede nå...at jeg håper din tur blir en veldig fin en. Snakker vi to uker her eller nesten "en halv emigrasjon"? To uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå