Frøkensina Skrevet 1. april 2017 #19561 Del Skrevet 1. april 2017 @Mynona Kjenner du også at det ble sol ute? Svir vanvittig i øynene nå og tettes til i nesa. Gruer meg til bjørka, for jeg får astmatiske reaksjoner av den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 1. april 2017 #19562 Del Skrevet 1. april 2017 Jeg skal ikke så noen ting i år og synes det er fælt. Om halvannen måned skal jeg på heisatur til USA, og så skal jeg være borte nesten hele juni. Blir ikke tid til å stulle og stelle med små spirer da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. april 2017 #19563 Del Skrevet 1. april 2017 22 minutter siden, Frøkensina skrev: @Mynona Kjenner du også at det ble sol ute? Svir vanvittig i øynene nå og tettes til i nesa. Gruer meg til bjørka, for jeg får astmatiske reaksjoner av den. Ja, har begynt med piller og nesespray for en stund siden allerede. Føler meg konstant sånn småforkjøla. Har overtalt Paul til å starte med sine allergipiller også, selv om han bare reagerer på bjørk. Men det tar litt tid før de virker, og i fjor begynte han alt for sent Den nesesprayen jeg har fått nå hjelper faktisk på kløen i øynene også, så det er bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2017 #19564 Del Skrevet 1. april 2017 Absolutt vårlig etterhvert hos meg også i dag. Jeg tror det ER vår nå jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. april 2017 #19565 Del Skrevet 1. april 2017 15 minutter siden, Mynona skrev: Ja, har begynt med piller og nesespray for en stund siden allerede. Føler meg konstant sånn småforkjøla. Har overtalt Paul til å starte med sine allergipiller også, selv om han bare reagerer på bjørk. Men det tar litt tid før de virker, og i fjor begynte han alt for sent Den nesesprayen jeg har fått nå hjelper faktisk på kløen i øynene også, så det er bra. Jeg begynte tidlig i år med piller, januar/februar tror jeg. Men har hent jeg glemmer en dag håper ikke det ødelegger alt. Hva slags nesespray er det? Sitter og skriver med ett øye nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. april 2017 #19566 Del Skrevet 1. april 2017 Han burde begynne med det nå ja. Husk at bjørka er den som fører til allergi mot resten i stor grad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. april 2017 #19567 Del Skrevet 1. april 2017 Dymista heter den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. april 2017 #19568 Del Skrevet 1. april 2017 Her er regnbuebladene jeg skal så. Man kan spise de som babyblader og så kan man bruke de store bladene i matlaging, og stilken som asparges står det. Men om jeg ikke liker dem er de også fine å se på/ha i bukett! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. april 2017 #19569 Del Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Mynona skrev: Dymista heter den. Tusen takk, synes ikke den vanlige på apoteket virker så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 1. april 2017 #19570 Del Skrevet 1. april 2017 Jeg har vondt i hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. april 2017 #19571 Del Skrevet 1. april 2017 6 minutter siden, Frøkensina skrev: Her er regnbuebladene jeg skal så. Man kan spise de som babyblader og så kan man bruke de store bladene i matlaging, og stilken som asparges står det. Men om jeg ikke liker dem er de også fine å se på/ha i bukett! Oi, så stilig. Så litt ut som rabarbra. 6 minutter siden, Frøkensina skrev: Tusen takk, synes ikke den vanlige på apoteket virker så godt Den er på resept den jeg har. Og den er helt grusom. Smaker sterkt av medisin og smaken sitter i leeenge. Men den hjelper. Så da får det bare være 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. april 2017 #19572 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) 4 timer siden, Mynona skrev: Jeg venter utålmodig på at det skal spire i noen av koppene jeg har sådd i... Det går SÅ SAKTEEEE! Kanskje Rumle kan komme med litt blomstre-støv til oss begge Frøkensina? jeg kunne jammen trengt litt blomsterstøv selv her, for å være ærlig! Vi får sette vår lit til blomsterfeen 3 timer siden, Frøkensina skrev: Jeg skal så i dag Rumle! Men setter meg på liste med deg uansett My, trenger all hjelp jeg kan få Har dårlige erfaringer med dette fra før. Det kan ta et par uker før det spirer, kommer til å bli like utålmodig. Jeg så deg i dag Rumle! leste jeg 3 ganger før jeg tilslutt forsto hva det sto! Så spennende! 2 timer siden, Frøkensina skrev: Har frø både til å så inne og ute, men noen av de ute burde jeg kanskje prøve inne også hvis jeg får plass. Skal hvertfall så to ulike erteblomster inne (gammeldagse med mye duft) og en rosaaktig solsikke Ms Mars. Og blomkarse. Har masse valmuer å så ute, både flerfargede kornvalmuer og pompom opiumsvalmuer. Mini tusenfryd, regnbuechard (de bladgrønnsakene Rumle hadde i fjor i rødt) og ringblomster. 1 time siden, Frøkensina skrev: Her er regnbuebladene jeg skal så. Man kan spise de som babyblader og så kan man bruke de store bladene i matlaging, og stilken som asparges står det. Men om jeg ikke liker dem er de også fine å se på/ha i bukett! Jeg har ikke vært så flink å bruke dem som jeg burde, men spiser bladene av og til når jeg er ute. Har dog lest at de er betydelig bedre når de er skikkelig varmebehandlet, så skal prøve å bli litt flinkere i år Mener jeg lagret en fristende oppskrift på curry et eller annet sted Endret 1. april 2017 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. april 2017 #19573 Del Skrevet 1. april 2017 1 time siden, Severus skrev: Jeg har vondt i hodet Jeg og til tross for 2xmigrenemedisin. Er en sånn dag, tror jeg satser på å bestille meg mat senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. april 2017 #19574 Del Skrevet 1. april 2017 Håper du får positiv tilbakemelding fra forlaget @Fantastica Må ha vært en veldig tung bok å skrive 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. april 2017 #19575 Del Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Jeg og til tross for 2xmigrenemedisin. Er en sånn dag, tror jeg satser på å bestille meg mat senere. Hva skal du bestille?! <-- sulten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. april 2017 #19576 Del Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Hva skal du bestille?! <-- sulten Vet ikke, har blitt så skuffet over Spice så har sluttet å bestille fra dem. Kanskje pizza eller burger fra Peppes? 3 minutter siden, Rumle skrev: jeg kunne jammen trengt litt blomsterstøv selv her, for å være ærlig! Vi får sette vår lit til blomsterfeen Jeg så deg i dag Rumle! leste jeg 3 ganger før jeg tilslutt forsto hva det sto! Så spennende! Jeg har ikke vært så flink å bruke dem som jeg burde, men spiser bladene av og til når jeg er ute. Har dog lest at de er betydelig bedre når de er skikkelig varmebehandlet, så skal prøve å bli litt flinkere i år Mener jeg lagret en fristene oppskrift på curry et eller annet sted Skulle ønske jeg så deg i dag da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. april 2017 #19577 Del Skrevet 1. april 2017 Jeg leste at det bare var babybladene som var gode rå Men man kan kanskje woke de store bladene? F.eks. Håper de vil trives på balkongen og på hytta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. april 2017 #19578 Del Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Vet ikke, har blitt så skuffet over Spice så har sluttet å bestille fra dem. Kanskje pizza eller burger fra Peppes? Skulle ønske jeg så deg i dag da Med tanke på at jeg ikke har vært utenfor en dør i dag, hadde det vært en smule foruroligende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. april 2017 #19579 Del Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Jeg leste at det bare var babybladene som var gode rå Men man kan kanskje woke de store bladene? F.eks. Håper de vil trives på balkongen og på hytta Ja, det tror jeg, og bruke det varme retter som curry og lasagne og omelett - og hva som helst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. april 2017 #19580 Del Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Med tanke på at jeg ikke har vært utenfor en dør i dag, hadde det vært en smule foruroligende Enig der, jeg har jo heller ikke vært utenfor døren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå