Rumle Skrevet 2. oktober 2015 #19201 Del Skrevet 2. oktober 2015 Så godt å se deg igjen her, aldri! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. oktober 2015 #19202 Del Skrevet 2. oktober 2015 Jeg tenkte på solnedgangsbilder fra deg når jeg gikk hjem i går kveld. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 2. oktober 2015 #19203 Del Skrevet 2. oktober 2015 For et bilde 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. oktober 2015 #19204 Del Skrevet 2. oktober 2015 For et fint bilde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2015 #19205 Del Skrevet 2. oktober 2015 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 2. oktober 2015 #19206 Del Skrevet 2. oktober 2015 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. oktober 2015 #19207 Del Skrevet 2. oktober 2015 Jeg synes det er så koselig når Aldrisur er aktiv her og vi chatter sammen :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. oktober 2015 #19208 Del Skrevet 2. oktober 2015 Så fantastisk solnedgang, Aldrisur! Velkommen tilbake, håper du har hatt en fortreffelig ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter #19209 Del Skrevet 2. oktober 2015 Nå ble jeg i godt humør når jeg så at du var tilbake Aldrisur Du har vært savnet av alle her, du er så positiv og gir glede og positivitet til oss alle her, du er en fantastisk person Åååå, så koselig du er Jacklost. Du er så snill med alle her at vi snart kommer til å sloss om å få adopterte deg! Dagens beste nyhet! Velkommen tilbake, kjære du. Tusen takk Fantastica. Håper du har det fint denne høsten og koser deg i nyhuset ditt. Aldrisuuur!! Velkommen tilbake Takk kjære FruuuuuuuuN! Nå må jeg stikke inn i boka di og se hvordan det går med sitronen eller maiskolben (eller hva du betegner lille Bolla med for tiden) Så godt å se deg igjen her, aldri! Godt å se deg også fineste Rumlemor. Jeg tenkte på solnedgangsbilder fra deg når jeg gikk hjem i går kveld. Gjorde du? Så bra at jeg hadde tatt et bilde for deg da My! Så fantastisk solnedgang, Aldrisur! Velkommen tilbake, håper du har hatt en fortreffelig ferie! Takk kjære Tekola, det har jeg. Her har det vært høstferie den siste uken og jeg har kost meg med de to førsteklassingene som har hatt sin første ferie ever. Nå er det endelig gudskjelovkvelden, siste ungen i seng og tid for litt voksentid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2015 #19210 Del Skrevet 2. oktober 2015 *krype på alle fire raskt bort foran godstolen til Aldri og tilby seg å være masserende fotskammel i hele kveld* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. oktober 2015 #19211 Del Skrevet 2. oktober 2015 Hva er nytt i aldri-land da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter #19212 Del Skrevet 2. oktober 2015 Hva er nytt i aldri-land da? Tja, hva er nytt? Lille-babyen har blitt større, han smiler og gurgler, prater og skvetter himmelhøyt hver gang han ser hånden sin. Alle rundt meg har det bra, og egentlig så går alt sin vante gang her i aldri-land. Jeg er som oksen Ferdinand og setter stor pris på at alt er hverdagslig og trygt i miljøet rundt meg. Neste reise blir en tur til Tromsø, for om mulig å få sett nordlyset på ordentlig. Det har jeg alltid ønsket meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. oktober 2015 #19213 Del Skrevet 2. oktober 2015 Tja, hva er nytt? Lille-babyen har blitt større, han smiler og gurgler, prater og skvetter himmelhøyt hver gang han ser hånden sin. Alle rundt meg har det bra, og egentlig så går alt sin vante gang her i aldri-land. Jeg er som oksen Ferdinand og setter stor pris på at alt er hverdagslig og trygt i miljøet rundt meg. Neste reise blir en tur til Tromsø, for om mulig å få sett nordlyset på ordentlig. Det har jeg alltid ønsket meg. Høres veldig bra ut Koselig med lille-babyen Hvordan går det med førsteklassingene? Håper du får sett nordlyset!!! Det står veeeeeeldig høyt på min ønskeliste også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2015 #19214 Del Skrevet 2. oktober 2015 Jeg også.... Det er overjordisk vakkert bokstavelig talt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. oktober 2015 #19215 Del Skrevet 2. oktober 2015 Mhm 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. oktober 2015 #19216 Del Skrevet 2. oktober 2015 Jeg vil også se nordlyset ordentlig. Har bare sett en flikk her og der. Her nede har vi bare solnedganger. Men de er veldig fine de og da! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter #19217 Del Skrevet 2. oktober 2015 Ha-ha, dere altså! Førsteklassingene har sugd all energi ut av meg i dag, så nå kjenner jeg at jeg er ganske sliten. Men du verden så morsomt vi har hatt det. Det har gått i utforskningsturer MED skattekart, gjemsel, pizzabaking, monsterskremsler og ja, jeg vet ikke hva. De er så pene og nygredde, strigla og rene når de kommer hit - men når dagen er over ser de ut som "noe som katten har slept inn". Og det gjør jeg også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2015 #19218 Del Skrevet 2. oktober 2015 "Noe vakkert som katten har slept inn ja" - det tror jeg på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter #19219 Del Skrevet 2. oktober 2015 "Noe vakkert som katten har slept inn ja" - det tror jeg på. Iskrem? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2015 #19220 Del Skrevet 2. oktober 2015 Jatakk! *gni seg lystig inntil leggen hennes og mjaue* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå