Gjest Jacklost Skrevet 2. september 2015 #19101 Del Skrevet 2. september 2015 Det gjør vondt at jeg var så dum, om det hjelper. Håper dere nyter italiabiten masse, enten det blir den ene eller andre byen. Kanskje Pompeii, eller kanskje grotten på Capri. Hils Pantheon fra meg (om du ikke er sint ) jeg pleide å klemme søylene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 2. september 2015 #19102 Del Skrevet 2. september 2015 Husk svømmeføtter og snorkel om det blir tur Når jeg så bilder av senteret "hjemme", høres det veldig lurt ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. september 2015 #19103 Del Skrevet 2. september 2015 Legen misforstod medisinene.. Migrenemedisin uten blåresept plutselig, ble knalldyr. Ba om allergivaksinasjonsprøyte fikk kortison :I skal klippe meg om jeg ikke regner og blåser bort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. september 2015 #19104 Del Skrevet 2. september 2015 Lykke til med frisyren. Måtte den behage eierinnen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 2. september 2015 #19105 Del Skrevet 2. september 2015 Legen misforstod medisinene.. Migrenemedisin uten blåresept plutselig, ble knalldyr. Ba om allergivaksinasjonsprøyte fikk kortison :I skal klippe meg om jeg ikke regner og blåser bort. Ja, deeeet er kostbart det! Hvilket legemiddel er det snakk om? Kan tenke meg at dere storkoser dere der nede, Aldri! Jeg er veldig glad i høsten, men må si at dere er ganske heldige som slipper været her nå. Overforsvømmelse er ikkeno særlig!Men det har vel nesten begynt å høre høsten til... Det er utrolig hvor fort årstidene skifter om... Plutselig ble det høst! Sånn slagen midtnatt 1. september! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. september 2015 #19106 Del Skrevet 2. september 2015 Ja, deeeet er kostbart det! Hvilket legemiddel er det snakk om? Kan tenke meg at dere storkoser dere der nede, Aldri! Jeg er veldig glad i høsten, men må si at dere er ganske heldige som slipper været her nå. Overforsvømmelse er ikkeno særlig!Men det har vel nesten begynt å høre høsten til... Det er utrolig hvor fort årstidene skifter om... Plutselig ble det høst! Sånn slagen midtnatt 1. september! Zomig heter den, nesespray. Det er 5 eller 6 stk (engangsbruk) i pakken så fikk litt sjokk til ca 450 kr. Ikke noe morsomt vær i dag nei! Veldig plutselig høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. september 2015 #19107 Del Skrevet 2. september 2015 Legen misforstod medisinene.. Migrenemedisin uten blåresept plutselig, ble knalldyr. Ba om allergivaksinasjonsprøyte fikk kortison :I skal klippe meg om jeg ikke regner og blåser bort. Motsatt skjedde meg for en stund tilbake. Ville ha kortison, fikk heller tilbud om vaksinasjon. Som jeg avslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. september 2015 #19108 Del Skrevet 2. september 2015 Lykke til med frisyren. Måtte den behage eierinnen. Takk Hoppesøta Akkurat nå er jeg behaget, men måtte få henne til å sette opp det lille jeg har igjen for er ikke helt sikker på hva jeg synes enda Nytt hvertfall, og mye mindre hår! Veldig hyggelig frisørdame da, og jeg lot henne få bestemme jammen ble jeg ikke foreviget på gata også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. september 2015 #19109 Del Skrevet 2. september 2015 Motsatt skjedde meg for en stund tilbake. Ville ha kortison, fikk heller tilbud om vaksinasjon. Som jeg avslo. Leger altså... Jeg ba om vaksinasjon for minst 5 år siden! Og flere ganger siden. Kortisonsprøyten kan ha bidratt til den serien med betennelser jeg har hatt i våres/sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. september 2015 #19110 Del Skrevet 2. september 2015 Leger altså... Jeg ba om vaksinasjon for minst 5 år siden! Og flere ganger siden. Kortisonsprøyten kan ha bidratt til den serien med betennelser jeg har hatt i våres/sommer. Kortison er det eneste som fungerer på meg. Har prøvd 8-9 forskjellige piller. Men skal prøve enda en ny neste sesong. Som det er litt kortison i. Vaksinasjon hadde sikkert vært fint det, men jeg har ikke tid til å bruke 3 timer på å dra til sykehuset å få satt en sprøyte 1 gang i uka i 2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. september 2015 #19111 Del Skrevet 2. september 2015 Kortison er det eneste som fungerer på meg. Har prøvd 8-9 forskjellige piller. Men skal prøve enda en ny neste sesong. Som det er litt kortison i. Vaksinasjon hadde sikkert vært fint det, men jeg har ikke tid til å bruke 3 timer på å dra til sykehuset å få satt en sprøyte 1 gang i uka i 2 år. Jeg må også ha kortison i pollensesongen i tillegg til allergimedisin, men det er noe dritt for kroppen. Siden allergiene blir verre og ikke bedre vil jeg ha vaksinasjon. Nå starter det jo allerede i januar/februar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 2. september 2015 #19112 Del Skrevet 2. september 2015 Frøkensinasnuppa, jeg vet ikke hva du gjennomgår, men jeg vil gi deg en kjempeknuseklem fordi jeg synes du er veldig, veldig bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. september 2015 #19113 Del Skrevet 3. september 2015 ...og en litt mer forsiktig klem fra meg, siden noe kan gå i stykker hvis en knuseklemmer for hardt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 3. september 2015 #19114 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg må også ha kortison i pollensesongen i tillegg til allergimedisin, men det er noe dritt for kroppen. Siden allergiene blir verre og ikke bedre vil jeg ha vaksinasjon. Nå starter det jo allerede i januar/februar! Det er så trist å høre at du ikke har det bra I løpet av de 2 månedene jeg har kjent deg på dette forumet her så har jeg begynt å like deg veldig mye, du er en av de brukerne her inne jeg liker veldig god fordi du er så hyggelig og kjekk Jeg skulle ønske det var noe, noe som helst jeg kunne gjøre for at du kunne ha følt det bedre igjen, det er virkelig ikke noe greit at en flott person som du skal måtte gå igjennom det du går igjennom 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. september 2015 #19115 Del Skrevet 3. september 2015 Frøkensinasnuppa, jeg vet ikke hva du gjennomgår, men jeg vil gi deg en kjempeknuseklem fordi jeg synes du er veldig, veldig bra. ...og en litt mer forsiktig klem fra meg, siden noe kan gå i stykker hvis en knuseklemmer for hardt. Det er så trist å høre at du ikke har det bra I løpet av de 2 månedene jeg har kjent deg på dette forumet her så har jeg begynt å like deg veldig mye, du er en av de brukerne her inne jeg liker veldig god fordi du er så hyggelig og kjekk Jeg skulle ønske det var noe, noe som helst jeg kunne gjøre for at du kunne ha følt det bedre igjen, det er virkelig ikke noe greit at en flott person som du skal måtte gå igjennom det du går igjennom Det var da svært, dere er jammen søte! Jeg kan være ordentlig dum når følelser tar overhånd, men tror de fleste av oss er veldig snille i bunn og grunn. Håper sånn Aldrisur går og forelsker seg i Roma nå. Senti signora? Buona giornata e serata 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. september 2015 #19116 Del Skrevet 3. september 2015 Dette ble tungt Kanskje jeg fortsatt trenger å øve meg på å miste venner? Synes det er vanskelig å slutte uten å slette meg. Men skal prøve. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 3. september 2015 #19117 Del Skrevet 3. september 2015 Å miste deg fra Kg Frøkensina ville vært er stort tap 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. september 2015 #19118 Del Skrevet 4. september 2015 Dette ble tungt Kanskje jeg fortsatt trenger å øve meg på å miste venner? Synes det er vanskelig å slutte uten å slette meg. Men skal prøve. Slutte med hva? Jeg håper du ikke sletter deg, Frøkensina Håper alle ballongfarere får en god helg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. september 2015 #19119 Del Skrevet 4. september 2015 Jeg har herved bestemt at ingen av ballongens flygere skal slette seg og det ble enstemmig vedtatt...av meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 4. september 2015 #19120 Del Skrevet 4. september 2015 Jeg har herved bestemt at ingen av ballongens flygere skal slette seg og det ble enstemmig vedtatt...av meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå